Dat kan nog komen, ik werd pas misselijk toen ik een week of 6 was en toen dacht ik nog dat 't van de griep kwam...quote:Op zondag 24 april 2005 19:18 schreef Neva het volgende:
hier nog steeds alles goedniks niet misselijk alleen veel drinken en dus automatisch best veel naar de toilet. Ach als dat alles is heb ik niks te klagen
![]()
jah, na 9 maandenquote:Op zondag 24 april 2005 22:21 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dat kan nog komen, ik werd pas misselijk toen ik een week of 6 was en toen dacht ik nog dat 't van de griep kwam...
![]()
Maar voor 't zelfde geld krijg je natuurlijk nergens last van... Maar joh, als het wel zo is, die misselijkheid gaat ook wel weer over.
Dat hou ik mezelf voor jaquote:
Nou dat vind ik ook, vooral in het begin want dan merk je er verder niets van. Je ziet niks, je voelt niks van binnen. Die misselijkheid was het enige 'tastbare' wat ik had aan zwanger zijn...quote:Op zondag 24 april 2005 22:43 schreef Githa het volgende:
Het heeft ook wel wat om aan je lichaam te kunnen voelen dat je zwanger bent .... dat maakt het echtalleen kan ik dat nu makkelijker zeggen nu Jordy er eenmaal is
Hihi, dat is omdat je het veel te graag 'wil' wetenquote:Op maandag 25 april 2005 10:09 schreef melonovy het volgende:
Mijn intuitie laat me in de steek,
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 april 2005 09:38 schreef Bastard het volgende:
Ik word ook papa
Om en nabij 10 November
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |