tot aan het huwelijk..? zal er maar snel over beginnen..quote:ja dat weet ik dus ook nog niet, maar ik vind haar leuk genoeg om daar een tijdje mee te moeten wachten
Je ziet wel Sjors, wordt een aardig tijdje wachtenquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:21 schreef kultivate het volgende:
ja dat weet ik dus ook nog niet, maar ik vind haar leuk genoeg om daar een tijdje mee te moeten wachten
Denk dat ik wel voor het gros spreek als ik zeg:quote:ja zal er wel eens met haar over beginnen. Maar zijn er hier ook fokker's die echt verstand van geloof enz hebben?
Ik snap dit soort reacties niet echt...quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:32 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Ik zou nooit wat beginnen met een gelovige. Ik denk dat dat problemen op gaat leveren.
De helft van je vrije tijd (zondag) niets samen kunnen doen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Denk dat ik wel voor het gros spreek als ik zeg:
gelovig -> minder snel nuecken..
gelovig -> goedkeuring van ouders nodig bij nieuwe vriend..
Waarom zou ik mijn energie in een relatie steken die gedoemd is te mislukken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:34 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Ik snap dit soort reacties niet echt...
Wanneer je echt verliefd bent laat je je toch niet remmen uit een soort van raar 'principe'?
Ja het eerste jaar misschien, maar dan! Mag/moet je mee naar de kerk, mag je op zondag je ding niet meer doen, zit je met haar familie te bidden in de MacDonalds!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:34 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Wanneer je echt verliefd bent laat je je toch niet remmen uit een soort van raar 'principe'?
Noem me een domme romanticus met een plaat voor z'n kop maar waarom zou je het er niet op wagen? Wie weet ontstaat er iets prachtigs.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:38 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn energie in een relatie steken die gedoemd is te mislukken?
De meesten zijn tegenwoordig al een stuk losser, gelukkig.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Denk dat ik wel voor het gros spreek als ik zeg:
gelovig -> minder snel nuecken..
gelovig -> goedkeuring van ouders nodig bij nieuwe vriend..
Dat alleen al is genoeg reden om geen relatie met een gelovige te beginnen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zelfde situatie hier, ik geloofde niet en het meisje waar ik verliefd op werd wel![]()
Nu niet meer!![]()
Maar serieus kerel, ik weet niet hoe lang je al verliefd op haar bent maar ik vraag me af of je er verstandig aan doet om met dat meisje een relatie aan te gaan. Als zij echt zwaar tilt aan het geloof en jij niet zul je er nooit tussen komen, jullie werelden verschillen veel te veel. En op zondag ochtend uitslapen is er natuurlijk ook niet meer bij!![]()
Ken jij zwaar gelovigen (artikel 31)? Ik kan je wel vertellen dat die 2x naar de kerk gaan erg serieus nemen en ontzettend veel waarde hechten aan hun geloof. Dat is niet zomaar een raar principe maar een levensgroot relatie-obstakel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:34 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |