Ik denk het laatste! Wellicht heb je wel last van nachtblindheid, want offtopic zijn mijn posts allesbehalve.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met jouw intellect moet je toch al gemerkt hebben dat je volstrekt offtopic gaat?
Of zeil ik nu ook door de nacht heen, met mezelf als kompas?
Het denigrerend doen over waterballet siert je niet echt. Het is maar goed dat je horizonverbreding bij VBL blijft en SPT verstoken blijft van je arrogantie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:11 schreef lucida het volgende:
[..]
Wees er gelukkig mee. Voetbal is inderdaad een teamsport, maar zonder wilskracht, vechtlust, opofferingsgezindheid, ijzeren conditie en discipline, spelinzicht, tactisch vernuft, bravour, psychologische kennis en de absolute wil tot winnen, kun je beter aan waterballet gaan doen!...![]()
Allesbehalve nachtblindheid denk ik dan op mijn beurt...quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:14 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik denk het laatste! Wellicht heb je wel last van nachtblindheid, want offtopic zijn mijn posts allesbehalve.![]()
Jazeker! Een zwemdiploma watertrappelen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Geloof me, mensen die aan waterballet doen hebben ook alles nodig hoor...
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:16 schreef lucida het volgende:
[..]
Jazeker! Een zwemdiploma watertrappelen.![]()
en dan is dit natuurlijk die ene uitzondering die de regel bevestigdquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:14 schreef lucida het volgende:
Ik denk het laatste! Wellicht heb je wel last van nachtblindheid, want offtopic zijn mijn posts allesbehalve.![]()
oke nu kijken hoe ik dit beeld weer van mijn netvlies afklijgquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus ga jij zeggen dat je dat als trainer van ACFU nog nooit is opgevallen, dat ik ze als bijgeloof onder mijn voetbalbroekje draag
Verdwaal niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat Middelburg maar weer eens voor Vlissingen verruilen
Tot straks
Kom je op visite Sand??quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat Middelburg maar weer eens voor Vlissingen verruilen
Tot straks
Je kunt ook overdrijven. Ik ken geen hekel. Voetbal is een 'edel' spel. Dat er tegenwoordig wat meer komedianten en andere zakkenvullers rondlopen doet aan mijn passie voor het spel niets af.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:17 schreef Dylan Dog het volgende:
lucida, als je een hekel hebt aan voetbal, wat doe je dan hier?
Nou lijk ik nu wel op Tong, maar ik kan m toch niet echt evenaren hoorquote:
Maar daar heb jij dan ook nadrukkelijk om verzocht.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dan is dit natuurlijk die ene uitzondering die de regel bevestigd
Nee helaas, moet thuis nog wat dingies doen...quote:
Ga toch weg mênquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:21 schreef lucida het volgende:
[..]
Maar daar heb jij dan ook nadrukkelijk om verzocht.![]()
Och, je bent Tong helemaal niet, je ziet er ook zo levensecht lijkend uit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou lijk ik nu wel op Tong, maar ik kan m toch niet echt evenaren hoor
en jouw passie voor het 'edele' spel bestaat uit.......quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:20 schreef lucida het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Ik ken geen hekel. Voetbal is een 'edel' spel. Dat er tegenwoordig wat meer komedianten en andere zakkenvullers rondlopen doet aan mijn passie voor het spel niets af.![]()
Okequote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee helaas, moet thuis nog wat dingies doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |