Tja in de vorige Hools is de champagne ontkurkt...misschien is er nog 1 glaasje over ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:28 schreef Suijk het volgende:
Kut, sien je bent al de 10.000 voorbij. Het is weer rustig op je stage zeker?
Altijdquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tja in de vorige Hools is de champagne ontkurkt...misschien is er nog 1 glaasje over ?
ach,het is maar net hoe je het wilt horenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
op zich is het nummer oke...
Totdat ie gaat zingen "maar het mooiste aan brabant ben jij, dat ben jij..."
Dat past er toch verreweg niet in?
of zoals hij in dat andere nummer zingt......."ik tel tot 3.....................1...2....3"quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
op zich is het nummer oke...
Totdat ie gaat zingen "maar het mooiste aan brabant ben jij, dat ben jij..."
Dat past er toch verreweg niet in?
We verwachten ook geen baggerposts van jou.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:34 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben een meer kwaliteit dan kwantiteit poster.
zie deze post bijvoorbeeld![]()
in Het is een nacht zingt iequote:Op dinsdag 19 april 2005 13:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of zoals hij in dat andere nummer zingt......."ik tel tot 3.....................1...2....3"
dat is toch t/m 3 of tot 4:?
Voor een voetbal topic posten hier wel verdacht veel miepjes. Lucida is de naam!.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
een fok-filosoof.
maar die hebben dus ook wel eens een offday.
Die vond ik idd ook altijd maar raarquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in Het is een nacht zingt ie
"op de grond liggen kleren die van jou of mij kunnen zijn....."
of hij kleed zich als een vrouw, of hij ligt er met een man.
Cool. Feli nog dan he.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Altijd
Voor de Hoolers heb ik altijd nog wat over
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Die vond ik idd ook altijd maar raar![]()
"op de vloer ligt een lege fles wijn".....tis toch een lege wijnflesquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in Het is een nacht zingt ie
"op de grond liggen kleren die van jou of mij kunnen zijn....."
of hij kleed zich als een vrouw, of hij ligt er met een man.
maar hij zing ook dt het lijkt of de tijd heeft stilgestaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]ook znigt ie het is 3 uur snachts en even later komt er al licht door de ramen? wtf zit ie boven de poolcirkel ofzo?
Of Guus draagt ook vrouwenkleding, t'is maar hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
"op de vloer ligt een lege fles wijn".....tis toch een lege wijnfles
"...of kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn", misschien bedoelt hij wel dat alles doorelkaar ligt
ja klopt maar t ligt allemaal op de vloerquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
"op de vloer ligt een lege fles wijn".....tis toch een lege wijnfles
"...of kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn", misschien bedoelt hij wel dat alles doorelkaar ligt
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:42 schreef AirRaid het volgende:
[..]
maar hij zing ook dt het lijkt of de tijd heeft stilgestaan
dus zijn wekker is gewoon kapot
Nou ja, verdacht? Voetbal bestaat voor 99,9% uit mietjes. Kronkelende toneelspelers na een trapje tegen het been. Modepopjes die het belangrijker vinden of hun haar goed zit, dan het gras op te vreten. Conceptgestuurde robotjes die niet zelf kunnen nadenken. Pabo coaches die ook op het veld nog het vak van schoolmeesterjes beoefenen. Ik heb nog tegen mensen als Advocaat, de (tank) Theo de Jong, Rinus Israel en andere kerels uit een stuk gevoetbald. Maar wij bleven niet na een tikje liggen als rollende mopsen. We stonden op. Keken vanuit een ooghoek wie de tik had uitgedeeld, en wachtten onze kans af op sportieve wraak. Moet je nu eens zien. Ik kan me voorstellen dat users als SCH juist voor die elkaar opvolgende patatgeneraties zo bijzonder warm lopen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:38 schreef lucida het volgende:
[..]
Voor een voetbal topic posten hier wel verdacht veel miepjes. Lucida is de naam!.![]()
Hij stalkte mijquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:41 schreef golfer het volgende:
Goedenmiddag. Werkochtendje weer achter de rug.
Zie in de vorige hools dat er weer een nieuwe dorpsgek luisterend naar de naam Lucida de weg naar Hools had gevonden.
Denk niet dat het een langdurige gast van ons zal blijven als ie zijn postgedrag niet rap gaat wijzigen.
Die lege kruk in een warme en drukke discotheek blijft ook geinig.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:44 schreef DutchGooner het volgende:
Of uit Brabant;
"Ik loop hier alleen in een te stille stad,
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad,
maar de mensen die zwaaien..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |