Klein?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
jaa jaa
Maar toen was Nik er ook.... met een klein accent
Komt door al die avatars..quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:12 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens deze Hools gaat erg snel....
Daarom wil ik de achterhoek en limburg ook niet bij nederland hebben! En België al helemaal nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In België is ook een duits gebied en in Nederland wordt ook duits gepraat (Achterhoek en Limburg)
We hebben een hekel aan carnaval daarom ging die snel dicht, waarom gaat deze dan snel dicht?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:14 schreef rubbereend het volgende:om 12.19 ging deze hools open en hij is al bijna weer vol, alleen de carnavals hools van 2 jaar terug was sneller vol volgens mij
In Zeeland spreken ze ook de helft van het jaar Duits.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarom wil ik de achterhoek en limburg ook niet bij nederland hebben! En België al helemaal niet
Wanneer waar en vooral.. met wie?quote:
Hellevoet en omstreken ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
In Zeeland spreken ze ook de helft van het jaar Duits.
Twente.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In België is ook een duits gebied en in Nederland wordt ook duits gepraat (Achterhoek en Limburg)
pascal gedraag jequote:
Gehen Sie bitte ihre mund spuhlen jah!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
In Zeeland spreken ze ook de helft van het jaar Duits.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Nikky klonk liev op de radio gisteren...
En je moest eens weten wat Blum allemaal met die grote handen kan
Wat heb jij gehoord?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |