Alleen toen Tong er wasquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gisteren geen Fok! radio geluisterd zeker ?
Ik kan het niet eens bij houdenquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:03 schreef Lionheaad het volgende:
Hé het wordt hier steeds gezelliger. Ben je er effe niet is er ineens nog een Admin hier.
En nog niet eens chagrijnig.
*gauw twee pilsjes pakt om de rest in te halen.
Daar praten ze Frans volgens mij, Suijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:01 schreef Suijk het volgende:
Da's Luxemburgs volgens mij, VoreG.
Denk ik.
jaa jaaquote:
Kom, kom, niet zo zuur.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:05 schreef Lionheaad het volgende:
Alleen die Lucida is nog steeds niet zo gezellig
Ok ik geef toe, ik heb vroeger ooit een keer geluisterd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
jaa jaa
Maar toen was Nik er ook.... met een klein accent
daar praten ze alles door elkaar, dat is Duits met Frans en hier en daar een vleugje Nederlandsquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar praten ze Frans volgens mij, Suijk.
Denk ik..
Nou en dat schreef Nikky ook.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar praten ze alles door elkaar, dat is Duits met Frans en hier en daar een vleugje Nederlands
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:08 schreef pascalheister het volgende:
middag
lekker zeik weertje weer
Vanavond niet op fok, moeders is jarig dus onder bij het bezoek zitten
Nederlands in hetzelfde land als Duits, daar ga ik dus nooit wonen ondanks de gunstige belasting en benzine..quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar praten ze alles door elkaar, dat is Duits met Frans en hier en daar een vleugje Nederlands
als je het gemiddelde hier als maatstaf neemt, huppel je lekker meequote:
Gelukkig ben ik bovengemiddeld.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je het gemiddelde hier als maatstaf neemt, huppel je lekker mee
die foto had geiler gekund trouwens.......zaterdag nieuwe kansen !!!
In België is ook een duits gebied en in Nederland wordt ook duits gepraat (Achterhoek en Limburg)quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nederlands in hetzelfde land als Duits, daar ga ik dus nooit wonen ondanks de gunstige belasting en benzine..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |