en als we nou zeggen dat hij begonquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:33 schreef nikky het volgende:
En voor de Hoolers onders ons...
Ook niet gaan uitlokken nu
het is hier tevens niet toegestaan van huis meegebrachte consumpties te nuttigenquote:
Voetbal is een (psychologisch) spel dat je moet lezen. En tevens een spel waar je in het duel de nieren van je (directe) tegenstander(s) moet proeven. Tegenstanders schakel je dus niet uit door op de man te spelen maar op de psyche. Cruyff was daar ook een meester in. Op het moment dat de concentratie bij de tegenstander(s) ook maar eventjes verslapte sloeg de man toe. Kreeg Cruyff echter een elftal tegenover zich dat zich niet door bijzaken liet afleiden, dan had hij het, ondanks zijn bijzonder talent heeel moeilijk. Een paar keer hard aanpakken en je had geen kind meer aan hem. Het enige wat hem dan nog restte was kankeren tegen de scheids, zijn medespelers enz.. Dat was natuurlijk een kolfje naar de hand van zijn tegenstanders. Zo'n Berti Vogts, liet heel duidelijk zien hoe je Cruyff op een sportieve, maar bikkelharde manier, uit de wedstrijd moest spelen. Aan die voetbalwet is nog niets veranderd. Hij die wil winnen, wint.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oei...onze nieuwkomer gaat bij het eerste consult direkt op de man spelen.
Ik kan niet nalaten te melden dat ik danig onder de indruk ben...zoniet een beetje van slag zelfs...
proficiat
He bahquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:33 schreef nikky het volgende:
En voor de Hoolers onders ons...
Ook niet gaan uitlokken nu
quote:
Best wel.quote:
Riiiiightquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:36 schreef Suijk het volgende:
Nog 70 posts voordat ik aan de 10.000 kom.
Als het zo doorgaat ga ik tong nog voorbij!
Ik durf niet FOTOOOOOOOO van harriequote:Op dinsdag 19 april 2005 14:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je al ontgroend door Harrie in ons keldertje hier?
Zo niet...kom maar even meer, dan begeleid ik je wel even naar beneden.![]()
Nu maak je me aan het blozen hoor!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nikkyin HOOLS
Wat een prachtige dag voor Fok!
pisang ambon met 7up astu.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het is hier tevens niet toegestaan van huis meegebrachte consumpties te nuttigen
een drankje bestellen dan maar ?![]()
Harrie staat in de OPquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:42 schreef nikky het volgende:
[..]Blumchen
[..]
Best wel..
[..]
Riiiiight.
[..]
Ik durf niet FOTOOOOOOOO van harrie!
[..]
Nu maak je me aan het blozen hoor!.
[..]
pisang ambon met 7up astu.
ik ben spontaan lesbie geworden.quote:
Het gaat inderdaad tering snel...quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:42 schreef nikky het volgende:
En post eens niet zo snel jullie..
Kan het heulemaal niet bijhouden../
wij zijn aan de tongsnelheid aangepast hier, die post sneller dan zn schaduwquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:42 schreef nikky het volgende:
En post eens niet zo snel jullie..
Kan het heulemaal niet bijhouden../
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |