Jij kan echt wel weer gelukkig worden hoor, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:49 schreef PrincessFiona het volgende:
Ik ben al 24, ik zou eigenlijk moeten zeggen bijna 25 maar ik ben niet van plan dat te gaan halen. Nogmaals: ik hoor hier niet.
Hoho.. In dat opzicht heeft niemands bestaan meerwaarde... Je leeft in eerste instantie gewoon voor jezelf..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:00 schreef PrincessFiona het volgende:
Als je je bedenkt dat ik alles al gemist heb, ben ik dus wel al 24 (en zelfs tegen de 25). Ik ben zelfs maagd, wat voor mongool ben je dan??? En ik heb geen vrienden. Als ik nu spontaan dood zou neervallen, is er niemand die me mist. Komt er over een paar weken een nieuwsbericht dat er een dode studente achter de pc gevonden is na stankoverlastmeldingen ofzo.Mijn bestaan heeft geen meerwaarde. Ik weet wat ik waard ben.
Net zo een als Alicey.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:00 schreef PrincessFiona het volgende:
Als je je bedenkt dat ik alles al gemist heb, ben ik dus wel al 24 (en zelfs tegen de 25). Ik ben zelfs maagd, wat voor mongool ben je dan???
Heb je ze wel eens gevraagd waarom dat is? Dit is imo toch echt iets heel belangrijks als je iets wilt doen.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:49 schreef PrincessFiona het volgende:
Ik weet niet waarom mensen mij niet mogen; ik weet alleen dat ik voortdurend afgewezen word (zie eerdere posts). Waarschijnlijk ziet iedereen dat ik hier niet hoor.
En om hier even verder op in te gaan; Niet iedereen heeft een leven dat op een normale manier verloopt. Ikzelf heb wat dat betreft ook een achterstand, en ben ook nog maagd (Toevallig ben ik ook nog eens 24quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:00 schreef PrincessFiona het volgende:
Als je je bedenkt dat ik alles al gemist heb, ben ik dus wel al 24 (en zelfs tegen de 25). Ik ben zelfs maagd, wat voor mongool ben je dan??? En ik heb geen vrienden. Als ik nu spontaan dood zou neervallen, is er niemand die me mist. Komt er over een paar weken een nieuwsbericht dat er een dode studente achter de pc gevonden is na stankoverlastmeldingen ofzo.Mijn bestaan heeft geen meerwaarde. Ik weet wat ik waard ben.
Achja, dat soort gemengde gevoelens heb ik 9 van de 10 keer bij topics in R&P.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:36 schreef -Redhead- het volgende:
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Of misschien denk ik wel wat, maar zeg ik het ff niet. Doorgaans neem ik iedereen serieus met zijn of haar ding, maar dit ligt er mij allemaal wat te dik bovenop...
Nee, dat kun je beter zeggen als: waarom vinden anderen me niks waard, zijn ze niet bereid om ook maar een klein beetje moeite voor me te doen terwijl ik zelf dat zelf heel graag terug zou doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:42 schreef Alicey het volgende:
Je weet wat je waard bent is een beetje een vreemde uiitspraak. De enige die namelijk die waarde kunt bepalen, ben je zelf. Wanneer je jezelf zo weinig waard vindt, waarom dan? Waarom ben jij zo weinig waard, en anderen zo veel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |