terreur engeltjequote:Op dinsdag 19 april 2005 09:27 schreef MikeyMo het volgende:
Gevonden!!!
http://partyflock.nl/user/7750.html
en ze woont dus in den haag
een plork dusquote:
die foto's zijn gewoon openbaar hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:32 schreef Redux het volgende:
Vindt ze het trouwens wel o.k. dat haar foto's hier worden geplaatst?
maar dan zijn haar boobs dus ook niet echtquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:33 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
valt het jullie niet op trouwens...die chick aan de rechterkant...das geen chick...she's a man...man
ze heeftz e zelf online gezet op openbare websites. Ze vindt dus dat ze kennelijk gezien mag wordenquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:32 schreef Redux het volgende:
Vindt ze het trouwens wel o.k. dat haar foto's hier worden geplaatst?
Mwa, volgens mij werkt dat niet zo, MM.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ze heeftz e zelf online gezet op openbare websites. Ze vindt dus dat ze kennelijk gezien mag worden
zo werkt het echt welquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:35 schreef Redux het volgende:
[..]
Mwa, volgens mij werkt dat niet zo, MM.
dan mag je dus helemaal geen foto's plaatsen van andere mensen, enkel van jezelfquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:35 schreef Redux het volgende:
[..]
Mwa, volgens mij werkt dat niet zo, MM.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:40 schreef BobRooney het volgende:
whehehehe
Foto's van personen zonder toestemming in topic plaatsen?
wat is US?quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:43 schreef milagro het volgende:
Mag ik vragen waarom je hier wel iemand op haar uiterlijk mag afzeiken en in US niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |