ach, tis al zooo lang geleden. jij was 24 ik was 14quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:04 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfr ajuu!!!.
Dat zou je niet vertellen!.
Ach liefde kent geen leefdtijden......ofzow.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
ach, tis al zooo lang geleden. jij was 24 ik was 14en toch was het een mooie tijd samen
![]()
* Semisane = niet hip, dus gaat ook niet vreemdquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
vreemdgaan is helemaal hip tegenwoordig hoor..
Was een gokje van me.....quote:
same herequote:Op dinsdag 19 april 2005 12:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
* Semisane = niet hip, dus gaat ook niet vreemd
Ben niet Hip, heb geen visie, heb ook geen sociaal leven en hou van MMORG's....I am such a nerd.![]()
Als het een open relatie is is het geen vreemdgaan meer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:23 schreef DennisMoore het volgende:
Gaat het om vreemdgaan en bedrog, of om buiten-de-deur-eten binnen een open relatie?
Gaat het om seks, gaat het om zoenen, gaat het om (mentale) intimiteit?
Kwestie van definities en afspraken, m'dunkt.
nee maar BEAVERHAUSEn lag in zijn slaap de hele tijd maar "wizarddragonwizarddragonwizarddragon" te mompelen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:16 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach liefde kent geen leefdtijden......ofzow.
Altijd maar weer die Wizzarddragon.....hij zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee maar BEAVERHAUSEn lag in zijn slaap de hele tijd maar "wizarddragonwizarddragonwizarddragon" te mompelen.
Oke.....geen slechte date gehad, maar toch proef ik frustratie in deze lange monologen van je.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als het een open relatie is is het geen vreemdgaan meer.
Zoenen, seks, en mentale intimiteit, zijn allemaal vormen van vreemdgaan, als je geen afspraken hebt met je partner, dan is het taboe.
Je maakt willens en wetens een ander kapot, mentaal. Iedere band die is opgebouwd word een leugen, een smerige leugen, je verraad iemands respect, iemands welzijn, allemaal voor een ranzig egoistisch gevoel van genot.
Een slecht huwelijk mag dan wel slecht zijn, maar het bestaat nog steeds, als het slecht is dan vraag je een echtscheiding aan, en daarna kun je je verlepte lul in de meest zieke kutten rammen die je maar wil, maar zolang je getrouwd bent, blijft je trouw, zolang je getrouwd bent blijf je eerlijk.
Mensen die vreemdgaan of assisteren in vreemdgaan zijn vuil, zijn onreine wezens waar niets menselijks meer aan is.
en de politie doet niks hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Altijd maar weer die Wizzarddragon.....hij zou verboden moeten worden.
AJUU!quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee maar BEAVERHAUSEn lag in zijn slaap de hele tijd maar "wizarddragonwizarddragonwizarddragon" te mompelen.
Nee, ik heb principes.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oke.....geen slechte date gehad, maar toch proef ik frustratie in deze lange monologen van je.
Lag?! LAG?!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
en de politie doet niks hoor.
trowuens, niet door vertellen hoor ...maar de drank lag in de tuin...onder de grondnou, moet hij ook mijn sokken maar niet EXPRES te heet wassen
![]()
sodejuu,quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
AJUU!.
vuile was... buiten.. enzo..
Ik heb trouwens nog steeds m'n drank niet terug..
eh...ja, JERRUH kwam een keer langs...en toen hebben we samen.....alles...ja....eh...hij parkeerde zijn scooter in de tuin tsja....quote:
Kind schmind. Wat voor kind doet die dingen die jij hebt gedaan? Die weten niet eens hoe je het schrijft.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
sodejuu,
ach joh, ik was nog maar een kind, hoe kon ik het weten?![]()
Altijd maar weer die Jerruh... hij zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:43 schreef ajuu het volgende:
[..]
eh...ja, JERRUH kwam een keer langs...en toen hebben we samen.....alles...ja....eh...hij parkeerde zijn scooter in de tuin tsja....
He was a troubled young lad.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kind schmind. Wat voor kind doet die dingen die jij hebt gedaan? Die weten niet eens hoe je het schrijft..
Ja dat moet wel. Hoe verklaar anders dit?quote:
En nazi-kampbewaarders?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik walg van dat soort mensen. Het is het laagste van het laagste dat je kan vinden.
Je kan 't ook daarbij houden.quote:Ik walg van mensen die anderen opzettelijk kwetsen door een egoistisch sexueel gevoel na te jagen, je geeft daarmee te kennen dat je geen hol om je partner geeft, day je geen hol om een ander geeft, en dat je liefde niet waard bent, respect niet waard bent, dat je titel mens niet waard bent.
Kun jij vandaag de dag nog Nazi-kampbewakers vinden?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:13 schreef DennisMoore het volgende:
En nazi-kampbewaarders?.
Je kan 't ook daarbij houden.
Ik gaf even een cliché voorbeeldje van 'misdragingen' die als nog 'lager' gezien worden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
Kun jij vandaag de dag nog Nazi-kampbewakers vinden?![]()
kindermishandeling kan voortkomen uit overspel, als een man zijn lul niet bij zich kan houden en zo nodig in een emmer rotte vis moet steken, dan schaadt hij daarmee wel degelijk het emotionele welzijn van zijn kinderen, die zullen opgroeien met de kennis dat hun vader liever seks had met een ander, en niet trouw kon zijn aan hun moeder, de vrouw die zijn kinderen heeft gebaard. Ze zullen opgroeien in de wetenschap dat er ergens een of andere teef rondloopt die er geen problemen mee had dat hun gezinsleven werd verneukt, en er actief aan meehielp om het gezin te ondermijnen en te ontkrachten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik gaf even een cliché voorbeeldje van 'misdragingen' die als nog 'lager' gezien worden.
Zo zijn er nog wel meer te verzinnen. Moord, kindermisbruik, mishandeling, etc.
Allemaal m.i. veel erger dan 'overspel'.
OMG!!! dat is duidelijk een gevalletje TBS.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat moet wel. Hoe verklaar anders dit?
waarom is de scharrel van de vreemdganger ook slecht dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nee mensen die vreemdgaan mogen van mijn part dood neervallen waar ze staan, hun genitalien mogen wegschroeien voor hun ogen. Kan me geen hol schelen, ze zijn uitschot, en als er iemand is die het goedkeurt of assisteert, dan is ook die persoon uitschot dat van mijn part dood neer mag vallen.
Als de scharrel weet dat de vreemdganger in een relatie zit, dan is de scharrel net zo schuldig. It takes two to tango.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
waarom is de scharrel van de vreemdganger ook slecht dan?
de vreemdganger kiest ervoor om vreemd te gaan, dat is zijn keuze.. als je die keuze afschuift op de scharrel, dan is dat toegeven van zwakte van de vreemdganger..
maar het kapotmaken van de relatie is nog àltijd de keus van de vreemdganger.. en daarmee is het voor mij afgelopen. hìj / zìj kiest ervoor zijn partner te bedriegen. zonder die keuze was er geen affaire.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als de scharrel weet dat de vreemdganger in een relatie zit, dan is de scharrel net zo schuldig. It takes two to tango.
Als de scharrel het niet weet is de scharrel onschuldig, maar zodra deze weet van de relatie, en deze toch doorgaat, keurt deze vreemdgaan niet alleen goed, ze moedigt het aan, en helpt actief mee om een ander kapot te maken, namelijk de partner van de vreemdganger.
De scharrel is net zo schuldig als de vreemdganger.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar het kapotmaken van de relatie is nog àltijd de keus van de vreemdganger.. en daarmee is het voor mij afgelopen. hìj / zìj kiest ervoor zijn partner te bedriegen. zonder die keuze was er geen affaire.
en als de scharrel niet dat pleziertje aanging, zou de vreemdganger dan ineens meer monogaam zijn? of zou hij/zij weer opzoek zijn naar een ander om samen mee "buiten de deur te eten"?
En je gaat heel fijntjes niet in op het punt dat er vele misdragingen zijn die veel ernstiger zijn, en die dan ook strafrechtelijk worden vervolgd. Je hebt bovendien nog niet aannemelijk gemaakt dat overspel moreel verwerpelijker is dan andere zaken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
kindermishandeling kan voortkomen uit overspel, als een man zijn lul niet bij zich kan houden en zo nodig in een emmer rotte vis moet steken, dan schaadt hij daarmee wel degelijk het emotionele welzijn van zijn kinderen, die zullen opgroeien met de kennis dat hun vader liever seks had met een ander, en niet trouw kon zijn aan hun moeder, de vrouw die zijn kinderen heeft gebaard. Ze zullen opgroeien in de wetenschap dat er ergens een of andere teef rondloopt die er geen problemen mee had dat hun gezinsleven werd verneukt, en er actief aan meehielp om het gezin te ondermijnen en te ontkrachten.
Leuk om te weten dat je vader je moeder kwetst omdat hij zo nodig sex wil hebben met een ander.
Als pappa AIDS oploopt tijdens een van zijn avontuurtjes brengt hij ook nog eens het hele gezin in gevaar.
Nee mensen die vreemdgaan mogen van mijn part dood neervallen waar ze staan, hun genitalien mogen wegschroeien voor hun ogen. Kan me geen hol schelen, ze zijn uitschot, en als er iemand is die het goedkeurt of assisteert, dan is ook die persoon uitschot dat van mijn part dood neer mag vallen.
jij hebt me iets teveel godsdienst fanatisme in je betoog..quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
De scharrel is net zo schuldig als de vreemdganger.
"Anders deed hij het wel met een ander" is geen argument. Als ik jou lamschop, dan kom ik er echt niet onderuit door te zeggen "sjah, als ik het niet had gedaan, dan had een ander het wel gedaan"
Feit is, die scharrel WEET dat ze helpt om iemand zo ongenadig hard te kwetsen, ze weet dat ze speelt met de levens van zijn kinderen, ze weet dat ze fout zit, en toch gaat ze er mee door.
Ze is een hoer, en die mag van mij ook dood, net als de vreemdganger.
WTF? kijk eens op de FP : Vader slachtte kinderen ritueelquote:ze weet dat ze speelt met de levens van zijn kinderen,
het is niet erger dan moord.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En je gaat heel fijntjes niet in op het punt dat er vele misdragingen zijn die veel ernstiger zijn, en die dan ook strafrechtelijk worden vervolgd. Je hebt bovendien nog niet aannemelijk gemaakt dat overspel moreel verwerpelijker is dan andere zaken.
Ondanks je indrukwekkende taalgebruik..
Ik zie het als een dienst voor het groter goed. De maastschappij is er niet bij gebaat als er vreemdgangers en hun smerige hoeren rondlopen, SOA's in overvloed, ik zal er niet om treuren als ze er een oplopen en er aan sterven in het bed van een ander.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:02 schreef petre86 het volgende:
jij hebt me iets teveel godsdienst fanatisme in je betoog..
hoe kun je iemand doodwensen?
iedereen gaat ooit dood, maar als jij een vreemdganger wil doden ban je bezig met eerwraak.. en dàt is wel 1 van de achterlijkste redenen om iemand te vermoorden
zeg eens, waar keur ik dat goed? Waar zeg ik dat dat normaal is? Kinderen hebben er niets mee te maken, maar die vrouw is zo hoerig geweest, als ze mishandeld werd dan had ze de politie in moeten schakelen, dan had ze een echtscheiding moeten aanvragen, en als die man een verleden heeft met huiselijk geweld, had ze misschien drie keer na moeten denken over haar keuze om in het huwelijksbootje te stappen.quote:WTF? kijk eens op de FP : Vader slachtte kinderen ritueel
dàt vind jij normaal?
Ja, probeer het argument belachelijk te maken door het in het extreme te trekken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Whoah DennisMoore, dankzij jou kan ik alles in perspectief zetten! Geweldig, nu ik weet dat er altijd wel iets erger is, kan ik met een gerust hart verder leven en al mijn gedrag goedpraten door te verzuchten dat er wel iets ergers is daarbuiten.
Dit is geen rellen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
je wilde roch rellen? nou niet zeuren als er 1 komt binnen wandelen
Heb je het actief afgekeurd dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, probeer het argument belachelijk te maken door het in het extreme te trekken..
Ik praat nergens overspel goed etc etc.
Kun je nagaan.quote:Feit is wél dat er verschillende gradaties van 'moreel verwerpelijk' zijn.
En als jij nu al zo tekeer gaat tegen overspel, dan wil ik je oordeel wel eens lezen mbt moord of incest..
alleen lezen wat er in mijn post staat..quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik zie het als een dienst voor het groter goed. De maastschappij is er niet bij gebaat als er vreemdgangers en hun smerige hoeren rondlopen, SOA's in overvloed, ik zal er niet om treuren als ze er een oplopen en er aan sterven in het bed van een ander.
[..]
zeg eens, waar keur ik dat goed? Waar zeg ik dat dat normaal is? Kinderen hebben er niets mee te maken, maar die vrouw is zo hoerig geweest, als ze mishandeld werd dan had ze de politie in moeten schakelen, dan had ze een echtscheiding moeten aanvragen, en als die man een verleden heeft met huiselijk geweld, had ze misschien drie keer na moeten denken over haar keuze om in het huwelijksbootje te stappen.
Ze was vrij om te scheiden.
Jammer dat ze dood, erg kut voor haar.
Zeg eens Petre86, wie heb jij bedrogen?
moet dat dan?quote:
waar jij je energie allemaal aan verspild ja.. tssk..quote:[..]
Kun je nagaan.
Sommige dingen spreken voor zich.quote:
Ah, prima, je bent het dus met me eens.quote:Kun je nagaan.
moet je dan stil zijn voor misstanden en zwijgend toekijken hoe mensen elkaar met opzet kwetsen en kapot maken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet dat dan?
moet je voor alle mistanden luidkeels op je dak gaan staan en de hele wereld uitschelden?
heeft dat zin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |