abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:04:25 #101
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_26344268
Hodfr ajuu!!! .

Dat zou je niet vertellen! .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:16:02 #102
73102 ajuu
paraplu
pi_26344530
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:04 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfr ajuu!!! .

Dat zou je niet vertellen! .
ach, tis al zooo lang geleden. jij was 24 ik was 14 en toch was het een mooie tijd samen
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:16:42 #103
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_26344547
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:16 schreef ajuu het volgende:

[..]

ach, tis al zooo lang geleden. jij was 24 ik was 14 en toch was het een mooie tijd samen
Ach liefde kent geen leefdtijden......ofzow.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_26344613
Netjes met dt. .
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:19:40 #105
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_26344615
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
vreemdgaan is helemaal hip tegenwoordig hoor..
* Semisane = niet hip, dus gaat ook niet vreemd

Ben niet Hip, heb geen visie, heb ook geen sociaal leven en hou van MMORG's....I am such a nerd.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:20:14 #106
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_26344632
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:19 schreef DennisMoore het volgende:
Netjes met dt. .
Was een gokje van me.....
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:21:56 #107
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_26344665
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:19 schreef Semisane het volgende:

[..]

* Semisane = niet hip, dus gaat ook niet vreemd

Ben niet Hip, heb geen visie, heb ook geen sociaal leven en hou van MMORG's....I am such a nerd.
same here
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
pi_26344709
Gaat het om vreemdgaan en bedrog, of om buiten-de-deur-eten binnen een open relatie?
Gaat het om seks, gaat het om zoenen, gaat het om (mentale) intimiteit?

Kwestie van definities en afspraken, m'dunkt.
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:29:45 #109
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26344862
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:23 schreef DennisMoore het volgende:
Gaat het om vreemdgaan en bedrog, of om buiten-de-deur-eten binnen een open relatie?
Gaat het om seks, gaat het om zoenen, gaat het om (mentale) intimiteit?

Kwestie van definities en afspraken, m'dunkt.
Als het een open relatie is is het geen vreemdgaan meer.

Zoenen, seks, en mentale intimiteit, zijn allemaal vormen van vreemdgaan, als je geen afspraken hebt met je partner, dan is het taboe.

Je maakt willens en wetens een ander kapot, mentaal. Iedere band die is opgebouwd word een leugen, een smerige leugen, je verraad iemands respect, iemands welzijn, allemaal voor een ranzig egoistisch gevoel van genot.

Een slecht huwelijk mag dan wel slecht zijn, maar het bestaat nog steeds, als het slecht is dan vraag je een echtscheiding aan, en daarna kun je je verlepte lul in de meest zieke kutten rammen die je maar wil, maar zolang je getrouwd bent, blijft je trouw, zolang je getrouwd bent blijf je eerlijk.

Mensen die vreemdgaan of assisteren in vreemdgaan zijn vuil, zijn onreine wezens waar niets menselijks meer aan is.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:31:50 #110
73102 ajuu
paraplu
pi_26344911
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:16 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ach liefde kent geen leefdtijden......ofzow.
nee maar BEAVERHAUSEn lag in zijn slaap de hele tijd maar "wizarddragonwizarddragonwizarddragon" te mompelen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:36:39 #111
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_26345056
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef ajuu het volgende:

[..]

nee maar BEAVERHAUSEn lag in zijn slaap de hele tijd maar "wizarddragonwizarddragonwizarddragon" te mompelen.
Altijd maar weer die Wizzarddragon.....hij zou verboden moeten worden.
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:37:56 #112
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_26345085
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:29 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Als het een open relatie is is het geen vreemdgaan meer.

Zoenen, seks, en mentale intimiteit, zijn allemaal vormen van vreemdgaan, als je geen afspraken hebt met je partner, dan is het taboe.

Je maakt willens en wetens een ander kapot, mentaal. Iedere band die is opgebouwd word een leugen, een smerige leugen, je verraad iemands respect, iemands welzijn, allemaal voor een ranzig egoistisch gevoel van genot.

Een slecht huwelijk mag dan wel slecht zijn, maar het bestaat nog steeds, als het slecht is dan vraag je een echtscheiding aan, en daarna kun je je verlepte lul in de meest zieke kutten rammen die je maar wil, maar zolang je getrouwd bent, blijft je trouw, zolang je getrouwd bent blijf je eerlijk.

Mensen die vreemdgaan of assisteren in vreemdgaan zijn vuil, zijn onreine wezens waar niets menselijks meer aan is.
Oke.....geen slechte date gehad, maar toch proef ik frustratie in deze lange monologen van je.
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:39:13 #113
73102 ajuu
paraplu
pi_26345132
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:36 schreef Semisane het volgende:

[..]

Altijd maar weer die Wizzarddragon.....hij zou verboden moeten worden.
en de politie doet niks hoor.

trowuens, niet door vertellen hoor ...maar de drank lag in de tuin...onder de grond nou, moet hij ook mijn sokken maar niet EXPRES te heet wassen
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:40:02 #114
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_26345156
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef ajuu het volgende:

[..]

AJUU! .

vuile was... buiten.. enzo. .

Ik heb trouwens nog steeds m'n drank niet terug. .
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:40:57 #115
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26345174
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:37 schreef Semisane het volgende:

[..]

Oke.....geen slechte date gehad, maar toch proef ik frustratie in deze lange monologen van je.
Nee, ik heb principes.

Ik walg van dat soort mensen. Het is het laagste van het laagste dat je kan vinden.

Ik walg van mensen die anderen opzettelijk kwetsen door een egoistisch sexueel gevoel na te jagen, je geeft daarmee te kennen dat je geen hol om je partner geeft, day je geen hol om een ander geeft, en dat je liefde niet waard bent, respect niet waard bent, dat je titel mens niet waard bent.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:41:28 #116
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_26345189
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:39 schreef ajuu het volgende:

[..]

en de politie doet niks hoor.

trowuens, niet door vertellen hoor ...maar de drank lag in de tuin...onder de grond nou, moet hij ook mijn sokken maar niet EXPRES te heet wassen
Lag?! LAG?!! .
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:41:37 #117
73102 ajuu
paraplu
pi_26345194
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:40 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

AJUU! .

vuile was... buiten.. enzo. .

Ik heb trouwens nog steeds m'n drank niet terug. .
sodejuu,

ach joh, ik was nog maar een kind, hoe kon ik het weten?
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:43:34 #118
73102 ajuu
paraplu
pi_26345255
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:41 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Lag?! LAG?!! .
eh...ja, JERRUH kwam een keer langs...en toen hebben we samen.....alles...ja....eh...hij parkeerde zijn scooter in de tuin tsja....
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:44:09 #119
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_26345272
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:41 schreef ajuu het volgende:

[..]

sodejuu,

ach joh, ik was nog maar een kind, hoe kon ik het weten?
Kind schmind. Wat voor kind doet die dingen die jij hebt gedaan? Die weten niet eens hoe je het schrijft. .
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:45:10 #120
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_26345301
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:43 schreef ajuu het volgende:

[..]

eh...ja, JERRUH kwam een keer langs...en toen hebben we samen.....alles...ja....eh...hij parkeerde zijn scooter in de tuin tsja....
Altijd maar weer die Jerruh... hij zou verboden moeten worden.
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:49:32 #121
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_26345442
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:44 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Kind schmind. Wat voor kind doet die dingen die jij hebt gedaan? Die weten niet eens hoe je het schrijft. .
He was a troubled young lad.
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:57:23 #122
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_26345642
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:49 schreef Semisane het volgende:

[..]

He was a troubled young lad.
Ja dat moet wel. Hoe verklaar anders dit?
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:12:05 #123
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_26346020
Wat een vreselijke schoenen en sokken hihihi!!

Heb Temptation gemist das weer jammer want hoorde dat de aflevering 1 gelijk al heel erg raak was met vreemd gaan!!

Ps: ben nu op het werk dus ben weer weg!
Born this way
pi_26346084
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:40 schreef Kugari-Ken het volgende:

Ik walg van dat soort mensen. Het is het laagste van het laagste dat je kan vinden.
En nazi-kampbewaarders? .
quote:
Ik walg van mensen die anderen opzettelijk kwetsen door een egoistisch sexueel gevoel na te jagen, je geeft daarmee te kennen dat je geen hol om je partner geeft, day je geen hol om een ander geeft, en dat je liefde niet waard bent, respect niet waard bent, dat je titel mens niet waard bent.
Je kan 't ook daarbij houden.
pi_26346144
Klanten die mailen met incredimail... zakelijke email vol plaatjes en emoticons... .
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:19:46 #126
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_26346238
Ja...kut.
God created gays so fat chicks could have friends.
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:26:37 #127
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26346426
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:13 schreef DennisMoore het volgende:
En nazi-kampbewaarders? .

Je kan 't ook daarbij houden.
Kun jij vandaag de dag nog Nazi-kampbewakers vinden?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_26346550
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:26 schreef Kugari-Ken het volgende:

Kun jij vandaag de dag nog Nazi-kampbewakers vinden?
Ik gaf even een cliché voorbeeldje van 'misdragingen' die als nog 'lager' gezien worden.
Zo zijn er nog wel meer te verzinnen. Moord, kindermisbruik, mishandeling, etc.
Allemaal m.i. veel erger dan 'overspel'.
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:35:35 #129
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26346695
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik gaf even een cliché voorbeeldje van 'misdragingen' die als nog 'lager' gezien worden.
Zo zijn er nog wel meer te verzinnen. Moord, kindermisbruik, mishandeling, etc.
Allemaal m.i. veel erger dan 'overspel'.
kindermishandeling kan voortkomen uit overspel, als een man zijn lul niet bij zich kan houden en zo nodig in een emmer rotte vis moet steken, dan schaadt hij daarmee wel degelijk het emotionele welzijn van zijn kinderen, die zullen opgroeien met de kennis dat hun vader liever seks had met een ander, en niet trouw kon zijn aan hun moeder, de vrouw die zijn kinderen heeft gebaard. Ze zullen opgroeien in de wetenschap dat er ergens een of andere teef rondloopt die er geen problemen mee had dat hun gezinsleven werd verneukt, en er actief aan meehielp om het gezin te ondermijnen en te ontkrachten.

Leuk om te weten dat je vader je moeder kwetst omdat hij zo nodig sex wil hebben met een ander.

Als pappa AIDS oploopt tijdens een van zijn avontuurtjes brengt hij ook nog eens het hele gezin in gevaar.

Nee mensen die vreemdgaan mogen van mijn part dood neervallen waar ze staan, hun genitalien mogen wegschroeien voor hun ogen. Kan me geen hol schelen, ze zijn uitschot, en als er iemand is die het goedkeurt of assisteert, dan is ook die persoon uitschot dat van mijn part dood neer mag vallen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:39:11 #130
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_26346788
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ja dat moet wel. Hoe verklaar anders dit?
OMG!!! dat is duidelijk een gevalletje TBS. Dit kan echt niet hoor.....Pipo-de-clow kan geen rolmodel worden!!

pi_26346867
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:35 schreef Kugari-Ken het volgende:

Nee mensen die vreemdgaan mogen van mijn part dood neervallen waar ze staan, hun genitalien mogen wegschroeien voor hun ogen. Kan me geen hol schelen, ze zijn uitschot, en als er iemand is die het goedkeurt of assisteert, dan is ook die persoon uitschot dat van mijn part dood neer mag vallen.
waarom is de scharrel van de vreemdganger ook slecht dan?
de vreemdganger kiest ervoor om vreemd te gaan, dat is zijn keuze.. als je die keuze afschuift op de scharrel, dan is dat toegeven van zwakte van de vreemdganger..
dag
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:43:39 #132
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26346918
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:41 schreef petre86 het volgende:

[..]

waarom is de scharrel van de vreemdganger ook slecht dan?
de vreemdganger kiest ervoor om vreemd te gaan, dat is zijn keuze.. als je die keuze afschuift op de scharrel, dan is dat toegeven van zwakte van de vreemdganger..
Als de scharrel weet dat de vreemdganger in een relatie zit, dan is de scharrel net zo schuldig. It takes two to tango.

Als de scharrel het niet weet is de scharrel onschuldig, maar zodra deze weet van de relatie, en deze toch doorgaat, keurt deze vreemdgaan niet alleen goed, ze moedigt het aan, en helpt actief mee om een ander kapot te maken, namelijk de partner van de vreemdganger.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_26347323
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:43 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Als de scharrel weet dat de vreemdganger in een relatie zit, dan is de scharrel net zo schuldig. It takes two to tango.

Als de scharrel het niet weet is de scharrel onschuldig, maar zodra deze weet van de relatie, en deze toch doorgaat, keurt deze vreemdgaan niet alleen goed, ze moedigt het aan, en helpt actief mee om een ander kapot te maken, namelijk de partner van de vreemdganger.
maar het kapotmaken van de relatie is nog àltijd de keus van de vreemdganger.. en daarmee is het voor mij afgelopen. hìj / zìj kiest ervoor zijn partner te bedriegen. zonder die keuze was er geen affaire.
en als de scharrel niet dat pleziertje aanging, zou de vreemdganger dan ineens meer monogaam zijn? of zou hij/zij weer opzoek zijn naar een ander om samen mee "buiten de deur te eten"?
dag
pi_26347394
Vreemdgangers zijn hypocriet en nooit tevreden.
Ik ben het ook eens met "Kugari-Ken".
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:00:38 #135
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26347406
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:57 schreef petre86 het volgende:

[..]

maar het kapotmaken van de relatie is nog àltijd de keus van de vreemdganger.. en daarmee is het voor mij afgelopen. hìj / zìj kiest ervoor zijn partner te bedriegen. zonder die keuze was er geen affaire.
en als de scharrel niet dat pleziertje aanging, zou de vreemdganger dan ineens meer monogaam zijn? of zou hij/zij weer opzoek zijn naar een ander om samen mee "buiten de deur te eten"?
De scharrel is net zo schuldig als de vreemdganger.

"Anders deed hij het wel met een ander" is geen argument. Als ik jou lamschop, dan kom ik er echt niet onderuit door te zeggen "sjah, als ik het niet had gedaan, dan had een ander het wel gedaan"

Feit is, die scharrel WEET dat ze helpt om iemand zo ongenadig hard te kwetsen, ze weet dat ze speelt met de levens van zijn kinderen, ze weet dat ze fout zit, en toch gaat ze er mee door.

Ze is een hoer, en die mag van mij ook dood, net als de vreemdganger.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_26347426
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:35 schreef Kugari-Ken het volgende:

kindermishandeling kan voortkomen uit overspel, als een man zijn lul niet bij zich kan houden en zo nodig in een emmer rotte vis moet steken, dan schaadt hij daarmee wel degelijk het emotionele welzijn van zijn kinderen, die zullen opgroeien met de kennis dat hun vader liever seks had met een ander, en niet trouw kon zijn aan hun moeder, de vrouw die zijn kinderen heeft gebaard. Ze zullen opgroeien in de wetenschap dat er ergens een of andere teef rondloopt die er geen problemen mee had dat hun gezinsleven werd verneukt, en er actief aan meehielp om het gezin te ondermijnen en te ontkrachten.

Leuk om te weten dat je vader je moeder kwetst omdat hij zo nodig sex wil hebben met een ander.

Als pappa AIDS oploopt tijdens een van zijn avontuurtjes brengt hij ook nog eens het hele gezin in gevaar.

En je gaat heel fijntjes niet in op het punt dat er vele misdragingen zijn die veel ernstiger zijn, en die dan ook strafrechtelijk worden vervolgd. Je hebt bovendien nog niet aannemelijk gemaakt dat overspel moreel verwerpelijker is dan andere zaken.

Ondanks je indruk( )wekkende taalgebruik. .
pi_26347474
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

De scharrel is net zo schuldig als de vreemdganger.

"Anders deed hij het wel met een ander" is geen argument. Als ik jou lamschop, dan kom ik er echt niet onderuit door te zeggen "sjah, als ik het niet had gedaan, dan had een ander het wel gedaan"

Feit is, die scharrel WEET dat ze helpt om iemand zo ongenadig hard te kwetsen, ze weet dat ze speelt met de levens van zijn kinderen, ze weet dat ze fout zit, en toch gaat ze er mee door.

Ze is een hoer, en die mag van mij ook dood, net als de vreemdganger.
jij hebt me iets teveel godsdienst fanatisme in je betoog..
hoe kun je iemand doodwensen?
iedereen gaat ooit dood, maar als jij een vreemdganger wil doden ban je bezig met eerwraak.. en dàt is wel 1 van de achterlijkste redenen om iemand te vermoorden
quote:
ze weet dat ze speelt met de levens van zijn kinderen,
WTF? kijk eens op de FP : Vader slachtte kinderen ritueel
dàt vind jij normaal?
dag
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:05:46 #138
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_26347558
Ja, gezellig.
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:05:47 #139
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26347559
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:01 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En je gaat heel fijntjes niet in op het punt dat er vele misdragingen zijn die veel ernstiger zijn, en die dan ook strafrechtelijk worden vervolgd. Je hebt bovendien nog niet aannemelijk gemaakt dat overspel moreel verwerpelijker is dan andere zaken.

Ondanks je indrukwekkende taalgebruik. .
het is niet erger dan moord.
Oh nou, pffft probleem opgelost toch, er zijn nog dingen die erger zijn.

Joh ik heb hem twintig keer neergestoken!
Ach maakt niet uit, maak je niet sappel je had hem ook onder kunnen dompelen in zuur, dat is erger.

AIDS!
ach Ebola is erger.

Verkrachting
ach hij had je ook kunnen vermoorden

Potenrammers
ach ze hadden je ook kunnen vermoorden

Whoah DennisMoore, dankzij jou kan ik alles in perspectief zetten! Geweldig, nu ik weet dat er altijd wel iets erger is, kan ik met een gerust hart verder leven en al mijn gedrag goedpraten door te verzuchten dat er wel iets ergers is daarbuiten.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_26347610
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja, gezellig.
je wilde roch rellen? nou niet zeuren als er 1 komt binnen wandelen
dag
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:09:50 #141
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26347676
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:02 schreef petre86 het volgende:
jij hebt me iets teveel godsdienst fanatisme in je betoog..
hoe kun je iemand doodwensen?
iedereen gaat ooit dood, maar als jij een vreemdganger wil doden ban je bezig met eerwraak.. en dàt is wel 1 van de achterlijkste redenen om iemand te vermoorden
Ik zie het als een dienst voor het groter goed. De maastschappij is er niet bij gebaat als er vreemdgangers en hun smerige hoeren rondlopen, SOA's in overvloed, ik zal er niet om treuren als ze er een oplopen en er aan sterven in het bed van een ander.
quote:
WTF? kijk eens op de FP : Vader slachtte kinderen ritueel
dàt vind jij normaal?
zeg eens, waar keur ik dat goed? Waar zeg ik dat dat normaal is? Kinderen hebben er niets mee te maken, maar die vrouw is zo hoerig geweest, als ze mishandeld werd dan had ze de politie in moeten schakelen, dan had ze een echtscheiding moeten aanvragen, en als die man een verleden heeft met huiselijk geweld, had ze misschien drie keer na moeten denken over haar keuze om in het huwelijksbootje te stappen.

Ze was vrij om te scheiden.

Jammer dat ze dood, erg kut voor haar.

Zeg eens Petre86, wie heb jij bedrogen?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_26347753
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:05 schreef Kugari-Ken het volgende:

Whoah DennisMoore, dankzij jou kan ik alles in perspectief zetten! Geweldig, nu ik weet dat er altijd wel iets erger is, kan ik met een gerust hart verder leven en al mijn gedrag goedpraten door te verzuchten dat er wel iets ergers is daarbuiten.
Ja, probeer het argument belachelijk te maken door het in het extreme te trekken. .
Ik praat nergens overspel goed etc etc.

Feit is wél dat er verschillende gradaties van 'moreel verwerpelijk' zijn.
En als jij nu al zo tekeer gaat tegen overspel, dan wil ik je oordeel wel eens lezen mbt moord of incest. .
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:13:15 #143
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_26347779
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:07 schreef petre86 het volgende:

[..]

je wilde roch rellen? nou niet zeuren als er 1 komt binnen wandelen
Dit is geen rellen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:15:22 #144
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26347832
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:12 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja, probeer het argument belachelijk te maken door het in het extreme te trekken. .
Ik praat nergens overspel goed etc etc.
Heb je het actief afgekeurd dan?
quote:
Feit is wél dat er verschillende gradaties van 'moreel verwerpelijk' zijn.
En als jij nu al zo tekeer gaat tegen overspel, dan wil ik je oordeel wel eens lezen mbt moord of incest. .
Kun je nagaan.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_26347921
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:09 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Ik zie het als een dienst voor het groter goed. De maastschappij is er niet bij gebaat als er vreemdgangers en hun smerige hoeren rondlopen, SOA's in overvloed, ik zal er niet om treuren als ze er een oplopen en er aan sterven in het bed van een ander.
[..]

zeg eens, waar keur ik dat goed? Waar zeg ik dat dat normaal is? Kinderen hebben er niets mee te maken, maar die vrouw is zo hoerig geweest, als ze mishandeld werd dan had ze de politie in moeten schakelen, dan had ze een echtscheiding moeten aanvragen, en als die man een verleden heeft met huiselijk geweld, had ze misschien drie keer na moeten denken over haar keuze om in het huwelijksbootje te stappen.

Ze was vrij om te scheiden.

Jammer dat ze dood, erg kut voor haar.

Zeg eens Petre86, wie heb jij bedrogen?
alleen lezen wat er in mijn post staat..
geen dingen lezen die er niet staan.
vreemdgaan is moreel gezien niet het beste wat je kunt doen nee, maar in sommige gevallen ( en nee ik ga het niet uitleggen, en weeer nee, ik heb niemand bedrogen) is het wel te begrijpen.
ga jij maar volgens de sharia leven.. vrouw geeft buurman een zoen voor verjaardag? Stenigen die hoer!!
dag
pi_26347963
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:15 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

moet dat dan?
moet je voor alle mistanden luidkeels op je dak gaan staan en de hele wereld uitschelden?
heeft dat zin?
quote:
[..]

Kun je nagaan.
waar jij je energie allemaal aan verspild ja.. tssk..
dag
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:22:52 #147
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26348018
te begrijpen? Wat valt er niet te begrijpen aan deze zin:

VERBREEK EERST JE RELATIE VOORDAT JE JE VERLEPTE LUL IN EEN ANDER STEEKT.

wat is daar moeilijk aan? Is het soms te veel gevraagd?

Fatsoen is moeilijk te begrijpen voor sommigen

er is NIETS aan vreemdgaan of het goedkeuren, dat begrijpelijk is, helemaal NIETS!
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_26348031
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:15 schreef Kugari-Ken het volgende:

Sommige dingen spreken voor zich.
Bij deze dan.
quote:
Kun je nagaan.
Ah, prima, je bent het dus met me eens. .
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:24:10 #149
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_26348052
Nou moet ik zeggen dat als een vrouw mijn buurman een zoen voor zijn verjaardag geeft, dat je die vrouw best mag stenigen hoor.....maar dan omdat ze gebrek aan smaak heeft....

Mijn buurman is namelijk een nogal....tja hoe zeg je dat....ranzig uitziiend figuur.....

Over smaak valt niet te twisten....maar je mag best degene die over mijn smaak twisten stenigen hoor.
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:24:12 #150
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26348056
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:20 schreef petre86 het volgende:

[..]

moet dat dan?
moet je voor alle mistanden luidkeels op je dak gaan staan en de hele wereld uitschelden?
heeft dat zin?
moet je dan stil zijn voor misstanden en zwijgend toekijken hoe mensen elkaar met opzet kwetsen en kapot maken?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')