Man, drink even een biertje op die gastquote:
Tuurlijkquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 22:59 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wist niet dat ie al 12 was geworden.
Bierquote:Op maandag 18 april 2005 22:56 schreef Blinky het volgende:
[..]
Man, drink even een biertje op die gast
quote:Op maandag 18 april 2005 23:04 schreef Shirley het volgende:
Alsjeblieft, schiet deze maar leeg op je kinderbijlag, weten we zeker dat er geen nakomelingen van jou zullen afstammen.
[afbeelding]
Gefeliciteerd.
Ja dankje welquote:Op maandag 18 april 2005 23:04 schreef Shirley het volgende:
Alsjeblieft, schiet deze maar leeg op je kinderbijlag, weten we zeker dat er geen nakomelingen van jou zullen afstammen.
[afbeelding]
Gefeliciteerd.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:04 schreef Shirley het volgende:
[afbeelding]
Wie weet.quote:Op maandag 18 april 2005 23:07 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja dankje wel
Enne dit was een grap hè
quote:Op maandag 18 april 2005 23:06 schreef kastanova het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij zijn verjaardag verzonnen heeft.
again...
Je had toch een renault oid in je avatar?quote:
Het was een BMW!quote:Op maandag 18 april 2005 23:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Je had toch een renault oid in je avatar?
Deze is ook zo gejat
Dankjewel it_was_mequote:Op maandag 18 april 2005 23:22 schreef it_was_me het volgende:
AMD nog maar een keer : gefeli![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wel lief blijven he?
Eind mei krijg ik te horen hoe en wat.quote:Op maandag 18 april 2005 23:31 schreef tommy4487 het volgende:
wanneer is de alles bepalende operatie?
Kan ik wat aan doen dat ik tijd over hebquote:Op maandag 18 april 2005 23:36 schreef LaZZ het volgende:
Dude!
208 posts per dag? Voel je je wel helemaal lekker. Jezus...
Fuckin' 21 en het enige wat je doet is op FOK! rondhangen en verhalen verzinnen.
Wat ben jij een kansloos figuur zeg.
Hoe kom je aan zo veel tijd?quote:Op maandag 18 april 2005 23:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Kan ik wat aan doen dat ik tijd over heb
Euh ja, en wat bedoel je daar nou weer mee? Baklap.quote:Op maandag 18 april 2005 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij krijgt er echt maar weinig van mee hè
Hoofd, hoe kom je erbj dat ik er niks van gemerkt heb? Waarom zou ik anders zo reageren?quote:Op maandag 18 april 2005 23:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat AMD zo ongeveer een begrip is hier, en dat het verbazend is dat je daar niks van gemerkt hebt
Laat hemquote:Op maandag 18 april 2005 23:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat AMD zo ongeveer een begrip is hier, en dat het verbazend is dat je daar niks van gemerkt hebt
Ja, dat ben ik ook. Ik wist dat ie kansloos was, maar zo kansloos?quote:Op maandag 18 april 2005 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat je enigszins verbaasd lijkt over zijn gemiddeld aantal posts
Jaloers? Omdat ik tijd over heb?quote:Op maandag 18 april 2005 23:50 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook. Ik wist dat ie kansloos was, maar zo kansloos?![]()
Nou nee, als ik tijd over heb probeer ik meestal sociale dingen te doen met mensen in het echte leven.quote:
sommigen mensen vieren het hele jaar door hun verjaardagquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
slotje hij is niet meer jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |