abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27738152
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:01 schreef Basje_B het volgende:

[..]

En snowboard les is vaak nog maar 2 uur per dag dus je bent ook niet je hele dag kwijt als je les neemt.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik in Januari les nam in Les 2 Alpes en er maar 2 groepen waren. Beginners en niet Beginners. Ik had dus niet beginners maar was veel verder dan die andere. Heb meer staan wachten dan boarden en dat begon ook zwaar te irriteren.

Aan de andere kant wel mooie poederafdaling alleen met de leraar gemaakt als goedmakertje van hem.
Ik zat daar ook in de buurt en werd dus bij de "gevorderde" boarders geplaatst, omdat de beginners groep al veel te groot was. Op dag 1 (gezamelijke les) kon ik amper bochten maken en bij les 2 zat ik al op de zwarte piste . (met ijs.. heel veel ijs ).
De beginnersgroep bleef de hele week beneden, groene en af en toe een blauwe piste doen, ik heb idd wel hele mooie pistes gehad met de les . (okej Frenkie, daar heb je nog een punt).

Maar me vrienden zullen wel allemaal geen les nemen, t blijft leuker om bij hun te blijven.
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:15:30 #252
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_27738956
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:51 schreef Sport_Life het volgende:
Maar me vrienden zullen wel allemaal geen les nemen, t blijft leuker om bij hun te blijven.
Vorig jaar was ik de enige van mijn vrienden met les.
Gelukkig maak je in de klas snel nieuwe vrienden, vervolgens kon je 's middags met je eigen vrienden gaan boarden. 's Avonds in het appartement kon je op de kaart uittekenen wat voor ruige offpiste trips je gemaakt had en was iedereen jaloers. Een jaar later zaten we allemaal op les
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_27739100
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:15 schreef XL het volgende:

[..]

Gelukkig maak je in de klas snel nieuwe vrienden, vervolgens kon je 's middags met je eigen vrienden gaan boarden. 's Avonds in het appartement kon je op de kaart uittekenen wat voor ruige offpiste trips je gemaakt had en was iedereen jaloers. Een jaar later zaten we allemaal op les
We zijn met ongeveer 15 mensen waarvan ongeveer de helft board, de andere helft skied en een aantal kunnen het goed, een aantal kunnen amper bochten maken.
Maar k had idd ook ff op een middag met een aantal boarders weer zo'n offpiste gepakt van de les, zij allemaal balen dat ze bij de beginnersles zaten hehehe . Maarja k zie wel, anders neem ik toch maar in me eentje les.
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:25:56 #254
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_27741343
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:15 schreef XL het volgende:

[..]

Afgelopen winter had ik ook als enige in een gevorderden groep les, was toch wel erg leuk Jammer dat de condities zo slecht waren toen, heb dus geen offpiste kunnen meemaken... Eigenlijk wel klote, eerste jaar vette sneeuw maar was de eerste keer dus dan moet je al helemaal niet de piste af, tweede keer redelijk vette sneeuw maar had ik geen les dus tja... En dit jaar, lag mijn niveau weer een stuk hoger maar was de sneeuw zwaar klote

Ik denk dat ik volgend jaar ook maar eens meerdere weken ga, zijn er al plannen???
Life's like music, get the rhythm..
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:54:15 #255
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_27742425
Les nemen is alleen al voor het sociale aspect vaak heel leuk. Je leert heel snel andere mensen kennen. En je bent gewoon nooit klaar met leren vind ik. Ook al denk je nog zo'n goede boarder te zijn leer je er altijd weer wat van. Helemaal off-piste moet je veel meer kennis hebben, maar dan meer van de omgeving en lawinegevaar. Heb zelf al diverse lawines meegemaakt of veroorzaakt in Valtho, vooral aan het eind vh seizoen Dat is echt zo gebeurd en een lawinepieper en een schep is echt geen overbodige luxe, wel dure krengen trouwens.
Ik vind het trouwens ook onbegrijpelijk dat leraren van de Ecole du Ski offpiste gaan met hun leerlingen wanneer dat echt mega gevaarlijk is, of wanneer er gewoon te weinig sneeuw ligt, wie vt een beetje kent weet hoeveel rotsen dr zijn.
Maarja geld speelt dan volgens mij een grotere rol dan veiligheid.
Ik vind de snowboardlessen voor beginners wel erg slecht, van wat ik er van meegemaakt hebt en gehoord heb in frankrijk, dr zijn altijd gasten (zoals ik ;P ) die heel snel het gevoel al hebben en dr zijn altijd achterblijvers die maar blijven vallen met bochten maken. En de leraar houd vaak het niveau van de gevorderden in het groepje aan en verwaarloost die mensen die niet mee kunnen komen. Die haken dus af. Dat vind ik echt slecht, maar opzich wel te begrijpen. Voor mij was het heel cool omdat je op die manier het heel snel leert. .
Zo'n school zou na 2 dagen zn klasjes opnieuw moeten opdelen in gevorderden en de minder snelle leerlingen. Zo blijft het leuk voor iedereen.
Ben benieuwd hoe Komali of anderen daar als snowboardleraar mee om gaan?
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:02:48 #256
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_27742722
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:25 schreef NoComment het volgende:

[..]
Afgelopen winter had ik ook als enige in een gevorderden groep les, was toch wel erg leuk Jammer dat de condities zo slecht waren toen, heb dus geen offpiste kunnen meemaken... Eigenlijk wel klote, eerste jaar vette sneeuw maar was de eerste keer dus dan moet je al helemaal niet de piste af, tweede keer redelijk vette sneeuw maar had ik geen les dus tja... En dit jaar, lag mijn niveau weer een stuk hoger maar was de sneeuw zwaar klote

Ik denk dat ik volgend jaar ook maar eens meerdere weken ga, zijn er al plannen???
Das ook het leuke als een dr een heel seizoen zit, dan maak je alle denkbare condities mee. Zo rond maart/april was de sneeuw echt het beste, lekkere dikke sticky poeder
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:12:06 #257
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27743084
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:54 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Les nemen is alleen al voor het sociale aspect vaak heel leuk. Je leert heel snel andere mensen kennen. En je bent gewoon nooit klaar met leren vind ik. Ook al denk je nog zo'n goede boarder te zijn leer je er altijd weer wat van.
Ik ben skileraar. En vind mezelf nog niet eens uitgeleerd. Er zijn ALTIJD dingen die beter kunnen!!
quote:
Helemaal off-piste moet je veel meer kennis hebben, maar dan meer van de omgeving en lawinegevaar. Heb zelf al diverse lawines meegemaakt of veroorzaakt in Valtho, vooral aan het eind vh seizoen
Ben je gek!!! Juist die lawines zijn nogal pijnlijk en gevaarlijk als je er in terecht komt!! Een pieper helpt dan niks man!
(Ja ik ga ook met lawinestufe 5 buiten de piste, maar toen was het koud en dan zijn ze wat minder dodelijk). De enige lawine die ik heb meegemaakt (300 meter breed, 600 meter lang) was overigens met stufe 2/3.
quote:
Ik vind het trouwens ook onbegrijpelijk dat leraren van de Ecole du Ski offpiste gaan met hun leerlingen wanneer dat echt mega gevaarlijk is, of wanneer er gewoon te weinig sneeuw ligt, wie vt een beetje kent weet hoeveel rotsen dr zijn.
Hmmmm dat is in oostenrijk wel anders. Je moet aardig wat papieren hebben wil je dat doen! (Ik heb het wel eens gedaan toen ik priveles gaf. Heb me toch op mijn donder gekregen En ergens wel terecht. Maar goed voor hetzelfde geldt heb jij het over skifuehrers en dan is het een ander verhaal).
quote:
Ik vind de snowboardlessen voor beginners wel erg slecht, van wat ik er van meegemaakt hebt en gehoord heb in frankrijk, dr zijn altijd gasten (zoals ik ;P ) die heel snel het gevoel al hebben en dr zijn altijd achterblijvers die maar blijven vallen met bochten maken. En de leraar houd vaak het niveau van de gevorderden in het groepje aan en verwaarloost die mensen die niet mee kunnen komen. Die haken dus af. Dat vind ik echt slecht, maar opzich wel te begrijpen. Voor mij was het heel cool omdat je op die manier het heel snel leert. .
Zo'n school zou na 2 dagen zn klasjes opnieuw moeten opdelen in gevorderden en de minder snelle leerlingen. Zo blijft het leuk voor iedereen.
Ben benieuwd hoe Komali of anderen daar als snowboardleraar mee om gaan?
Wij hebben doorgaans twee of meer groepen beginners. En daarin wordt wel eens geschoven. Maar persoonlijk hou ik liever de groep bij elkaar. Groepsgevoel is ook belangrijk in de vakantie.
ALs het rustig is kan er niet altijd geschoven worden (minder groepen, er zijn in flachau zes skischolen!!), dan geef ik meer individuele oefeningen. Dan verbeter je bij iedereen iets en gaat iedereen vooruit. (levert veel tevreden mensen op)
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:35:14 #258
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_27743977
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:12 schreef Frenkie het volgende:
Ben je gek!!! Juist die lawines zijn nogal pijnlijk en gevaarlijk als je er in terecht komt!! Een pieper helpt dan niks man!
(Ja ik ga ook met lawinestufe 5 buiten de piste, maar toen was het koud en dan zijn ze wat minder dodelijk). De enige lawine die ik heb meegemaakt (300 meter breed, 600 meter lang) was overigens met stufe 2/3.
[..]
Ja ik ben gek Ik ben wonder boven wonder ook nog nooit in een lawine terecht gekomen. Zo'n pieper helpt niet tegen lawines neeh maar red wel je leven, of je red iemand anders. De reddingswerkers kunnen je dan vinden omdat dat apparaatje een signaal afgeeft.
Zoiezo ga'k op lange offpiste routes ver buiten de pistes nooit alleen.
Heb zo'n lawine die jij beschrijft wel eens gezien idd, jezus wat een lawaai en die rotsblokken die meekomen zijn niet mis. Wij waren daar toen net weg en keken achter ons
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:41:52 #259
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27744236
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:35 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Zo'n pieper helpt niet tegen lawines neeh maar red wel je leven, of je red iemand anders. De reddingswerkers kunnen je dan vinden omdat dat apparaatje een signaal afgeeft.
Ik weet hoe een piepsgerät werkt.
Alleen wel eens bedacht dat als de sneeuw zwaar is vanwege de zon, dat je dan gewoon blij mag zijn dat je je nek breekt omdat het anders je benen verbrijzeld als je bindingen niet uit gaan. Zware sneeuw lawines zijn je dood.
quote:
Heb zo'n lawine die jij beschrijft wel eens gezien idd, jezus wat een lawaai en die rotsblokken die meekomen zijn niet mis. Wij waren daar toen net weg en keken achter ons

Bij ons was het lockerschnee... schrok me rot!! Kon gelukkig er na over de afgegane lawine alsnog naar beneden. Maar het was wel even scary.
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:26:37 #260
71115 Rnej
I walk the line
pi_27745783
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik weet hoe een piepsgerät werkt.
Alleen wel eens bedacht dat als de sneeuw zwaar is vanwege de zon, dat je dan gewoon blij mag zijn dat je je nek breekt omdat het anders je benen verbrijzeld als je bindingen niet uit gaan. Zware sneeuw lawines zijn je dood.
[..]

[afbeelding]
Bij ons was het lockerschnee... schrok me rot!! Kon gelukkig er na over de afgegane lawine alsnog naar beneden. Maar het was wel even scary.
dat was niet die heuvel neem k aan?

maarre, hoop nooit in de buurt van een lawine te komen.. enge shizzle
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:44:37 #261
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_27746475
Zou wel keer onder aan berg willen zien hoe die naam beneden komt om geluid enzo en de kracht ervan in echt te zien

(ja heb nog nooit gezien)
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  donderdag 9 juni 2005 @ 08:36:04 #262
71115 Rnej
I walk the line
pi_27764953
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:44 schreef Basje_B het volgende:
Zou wel keer onder aan berg willen zien hoe die naam beneden komt om geluid enzo en de kracht ervan in echt te zien

lijkt me op zich wel boeiend ja, maar liever niet als ik op dezelfde berg ben
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:32:59 #263
72282 360sjors
King of the Hill
pi_27781643
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:08 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Augustus, September komen de eerste winkels met de nieuwe spullen voor seizoen 2005-2006.

Reeds te koop bij Blue Tomato: 2005/2006 Atomic Rapture (en dreamraider, alibi en axum).

Tijdje geleden dat ik hierben geweest overigens, 2 pagina's bij moeten lezen
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:40:29 #264
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27781848
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:44 schreef Basje_B het volgende:

Deze lawine was vrij stil.
Ik heb een keertje in een breuk gestaan, dat was heel wat enger..
Kraaaaaaaak (dat was dinsdag), deze foto was zaterdag op the same spot.
pi_27784128
[quote]Op woensdag 8 juni 2005 15:12 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik ben skileraar. En vind mezelf nog niet eens uitgeleerd.Er zijn ALTIJD dingen die beter kunnen!!
[..]

Zeker, je kunt gaan snowboarden
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:25:12 #266
71115 Rnej
I walk the line
pi_27795706
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:59 schreef Kentaro het volgende:
Zeker, je kunt gaan snowboarden
  vrijdag 10 juni 2005 @ 18:44:08 #267
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_27813253
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 00:06 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Mja als je kijkt wat een weekje lessen kost, je bent zo 80 euro kwijt. Ik neem volgend jaar misschien ook geen lessen meer, kan me prima redden op dit moment, de rest van de techniek leer ik mezelf wel aan.
Weet je wat je ook kunt doen? gewoon wat minder uitgeven in de kroeg en dat besteden aan lessen. Dan ben je 2x de mensen om je heen dankbaar.

- je ratelt minder onzin uit door te veel drank
- je leert een beetje fatsoenlijk boarden.

(dit is niet eens zo zeer persoonlijk bedoeld als wel in het algemeen omdat dit vaak de reden is)

Lekker naief trouwens dat je denkt dat je de rest van de techniek jezelf wel aan kunt leren. Zo werkt het nou eenmaal niet.
quote:
Wat maakt het uit als ik een verkeerde beweging maak, als ik maar lol heb . Beetje offpiste gaan, schansen nemen etc.
Kijk dat het mijn kansen verkleint om een goede leraar te worden, dat snap ik. Maar dat is ook niet het doel van de meeste snowboarders die beginnen. Ik zou niet weten waarom iedereen "perfect" moet skien of snowboarden .
Je hoeft ook niet perfect te skien of snowboarden. Maar als jij eerste jaars bent (volgend jaar dus 2de) dan ben je gewoon nog slecht!!!

Als je een verkeerde beweging maakt offpiste, lig je op je bek te zwemmen in de poeder. Om maar te zwijgen over eventueel lawinegevaar.
Als je op een schans een foute beweging maakt, doe je dat misschien maar 1x

Mensen die bijna geen les hebben gehad worden ook geen leraar. Die interreseren het te weinig om fatsoenlijk met een sport bezig te zijn.

Je hebt echt meer dan een weekje les nodig om veilig een berg af te kunnen. Zonder ook andere in de weg te zitten. Als je offpiste wilt rijden, zul je helemaal langer les moeten nemen. Veel mensen denken namelijk dat lawines niet in de buurt van pistes voorkomen. Dat denken ze helemaal verkeerd. Een lawine kan al op 5m van een piste starten.
Veel mensen denken ook dat snelheid een graadmeter is voor kunde. FOUT!!!! Snelheid heeft alleen te maken met zekerheid, niets met techniek. Iemand die hard naar beneden komt maar wat er niet uit ziet, krijgt van mij wel te horen dat hij wel eens les mag nemen. Je kunt dan wel denken dat je alles onder controle hebt, maar in feite is dat niet zo.

Sorry dat ik misschien een beetje hard en geirriteerd over kom. Maar er zijn veel te veel mensen die dat soort antwoorden geven. Ook mensen die ik heb lesgegeven en waar ik wel 100x tegen heb gezegd dat ze volgend jaar gewoon weer les moeten nemen. Dat irriteert heel erg omdat ik weet hoe groot de kans is dat zo iemand een foutje begaat en zichzelf of (nog erger) iemand anders in de prak rijdt
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 10 juni 2005 @ 23:28:54 #268
71115 Rnej
I walk the line
pi_27822078
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 18:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Weet je wat je ook kunt doen? gewoon wat minder uitgeven in de kroeg en dat besteden aan lessen. Dan ben je 2x de mensen om je heen dankbaar.

(dit is niet eens zo zeer persoonlijk bedoeld als wel in het algemeen omdat dit vaak de reden is)

Lekker naief trouwens dat je denkt dat je de rest van de techniek jezelf wel aan kunt leren. Zo werkt het nou eenmaal niet.
[..]

Je hoeft ook niet perfect te skien of snowboarden. Maar als jij eerste jaars bent (volgend jaar dus 2de) dan ben je gewoon nog slecht!!!

Als je een verkeerde beweging maakt offpiste, lig je op je bek te zwemmen in de poeder. Om maar te zwijgen over eventueel lawinegevaar.

Mensen die bijna geen les hebben gehad worden ook geen leraar. Die interreseren het te weinig om fatsoenlijk met een sport bezig te zijn.

Je hebt echt meer dan een weekje les nodig om veilig een berg af te kunnen. Zonder ook andere in de weg te zitten. Als je offpiste wilt rijden, zul je helemaal langer les moeten nemen. Veel mensen denken namelijk dat lawines niet in de buurt van pistes voorkomen. Dat denken ze helemaal verkeerd. Een lawine kan al op 5m van een piste starten.
Veel mensen denken ook dat snelheid een graadmeter is voor kunde. FOUT!!!! Snelheid heeft alleen te maken met zekerheid, niets met techniek. Iemand die hard naar beneden komt maar wat er niet uit ziet, krijgt van mij wel te horen dat hij wel eens les mag nemen. Je kunt dan wel denken dat je alles onder controle hebt, maar in feite is dat niet zo.

Sorry dat ik misschien een beetje hard en geirriteerd over kom. Maar er zijn veel te veel mensen die dat soort antwoorden geven. Ook mensen die ik heb lesgegeven en waar ik wel 100x tegen heb gezegd dat ze volgend jaar gewoon weer les moeten nemen. Dat irriteert heel erg omdat ik weet hoe groot de kans is dat zo iemand een foutje begaat en zichzelf of (nog erger) iemand anders in de prak rijdt
ben t helemaal met je verhaal eens, edoch, ik heb maar 3 dagen les op mijn naam staan en ik vind dat ik niet meer onveilig board(vooral omdat ik op een indoorbaan heb gewerkt en vrij goed weet hoe de techniek werkt en dus wel ok een deel mezelf heb aangeleerd) ..... maarja, verschilt van persoon tot persoon natuurlijk, ik ga volgend jaar wel gevorderdenles nemen
  zaterdag 11 juni 2005 @ 03:39:24 #269
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27826979
quote:
Als je een verkeerde beweging maakt offpiste, lig je op je bek te zwemmen in de poeder.
Ik haat gaten in MIJN poeder
Ow en voor de rest ben ik het ook met je eens. Geldt ook voor skiërs!
pi_27831194
quote:

[..]

[..]

Ik heb een uurtje prive les gehad in Snowworld (met nog iemand), bochten maken ging toen een klein beetje. (gewoon echte basis dingen). Op wintersport had ik 1 dag zitten oefenen met die bochten (toen we aankwamen) en de volgende dag werd ik gelijk bij de gevorderden geplaatst die allemaal al minstens 2 jaar boarden. Hoewel ik in het begin af en toe op mn tenen moest lopen is mn techniek nu echt wel van zodanig niveau dat ik veilig van een berg kan komen, met die gevorderden les is mn techniek behoorlijk vooruit gegaan. En natuurlijk ga ik niet als een achterlijke gladiool achter die boarders aan die het al >10 jaar doen, dan verlies ik wel controle. Maar op een rustige piste weet ik dat er echt bijna niks kan gebeuren . (snowboarden is natuurlijk nooit 100% veilig.. net als autorijden)
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:33:33 #271
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_27837365
Je moet es gaan kijken naar boards van Apo ( voorheen Apocalypse en A-snowboards)
site: www.apo-snowboards.com frans snowboard merk. Zeer vette boards, en heb de boards voor 2005/2006 al gezien, in het eggie, mocht er helaas niet op rijden, oh la la c'est tres beau!l. Staan nog niet op de site helaas
Ik vind Atomic maar een kutmerk, die moeten het lekker bij skis houden Zijn in oktober ook in Les deux alpes, dan is er zown 3daagse party van verschillende snowboardmerken om te testen, preciese datum weet ik ni

edit: sorry voor de spam, maar ik vind apo gewoon relaxte boardjes
  zaterdag 11 juni 2005 @ 23:01:08 #272
72282 360sjors
King of the Hill
pi_27845794
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:33 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Je moet es gaan kijken naar boards van Apo ( voorheen Apocalypse en A-snowboards)
site: www.apo-snowboards.com frans snowboard merk. Zeer vette boards, en heb de boards voor 2005/2006 al gezien, in het eggie, mocht er helaas niet op rijden, oh la la c'est tres beau!l. Staan nog niet op de site helaas
Ik vind Atomic maar een kutmerk, die moeten het lekker bij skis houden Zijn in oktober ook in Les deux alpes, dan is er zown 3daagse party van verschillende snowboardmerken om te testen, preciese datum weet ik ni

edit: sorry voor de spam, maar ik vind apo gewoon relaxte boardjes
Dude, met je opmerking over Atomic heb je me tot in het diepst van mijn wintersportsziel geraakt. Afgaande op deze ene opmerking constateer ik dat je een bekrompen persoon bent, die zich afzet tegen skieers (en alles daaraan gerlateerd) omdat het geen snowboarders zijn.

Overigens heb ik ook wel eens met Frenkie in de clinch gelegen. Kutskieer.

Nog een voorbeeld: Dentist (de 'harde kern' kent hem gegarandeerd nog). Kutskieer.

MAIER, Hermann; kutskieer.

Hey, ik heb zelf 9 jaar geskied! Dit verklaart het Atomic verhaal? Kutskieer.

Apo heeft overigens inderdaad extreem vette prints, zoals ik andergalf jaar geleden (toen nog apocalyspe als ik me niet vergis) reeds heb gepost.

Wat betreft Komakies uitgebreide betoog betreft: ik krijg het idee dat enkele onderwerpen in deze topicreeks zich beginnen te repeteren

Het wordt weer eens tijd voor een Flow- discussie?

Leve Burton!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 23:09:23 #273
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27845951
Wedden dat MAIER, Hermann beter board dan jij
En dat MAIER, Alex beter skied dan jij
Talenten kunnen beide
  zondag 12 juni 2005 @ 16:40:38 #274
72282 360sjors
King of the Hill
pi_27860124
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 23:09 schreef Frenkie het volgende:
Wedden dat MAIER, Hermann beter board dan jij
En dat MAIER, Alex beter skied dan jij
Talenten kunnen beide
Volgens mij ontgaat je de ironische ondertoon van mijn post
  zondag 12 juni 2005 @ 19:47:10 #275
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_27864815
Waarom wil je discussie over Flow?
Het is niks was niks en zal nooit wat worden.

te veel nadelen om over te stappen en helemaal nu de caps-strap.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')