Dat ligt eraan hoe groot je sensor/film is, de afstand van je onderwerp tot de camera, etc.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:24 schreef Gizz het volgende:
Ik gebruik mijn 1.8 nooit op 1.8, meestal een kleiner diafragma. Op 1.8 is de DOF zo flinterdun dat het vrijwel nergens bruikbaar voor is, op 1.4 lijkt me dat nog erger.
Deze foto is gemaakt met behulp van een EF25 II extensiontubequote:Op dinsdag 19 april 2005 21:51 schreef Kokomo het volgende:
Mijn objektieven staan dus niet toe om op kortere afstand te fotograferen.
Met tubes lukt dat wel, ben alleen benieuwd of de kwaliteit eronder te lijden heeft en of er goedkopere tubes voor canon zijn die goed werken
Dit is een nieuwe lens van Sigma, gemaakt voor digitale camera's. Op specificaties ziet het er een goede lens uit, ik ben benieuwd naar je resultaat (als je'm gaat kopen)quote:Op woensdag 20 april 2005 12:40 schreef TripleM het volgende:
.....
sigma 18-50/2.8 dc ex if asph canon-af € 409,00
Dankje!quote:Op woensdag 20 april 2005 14:51 schreef Gizz het volgende:
Super nieuw is hij niet, ik zie op internet reviews van Augustus vorig jaar. Maar de reviews zijn wel overwegend positiefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gefeliciteerd met je aankoopom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 20 april 2005 15:41 schreef TripleM het volgende:
[..]
Dankje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Waar had je die reviews gevonden als ik vragen mag? Ben wel benieuwd om er nog wat meer over te lezen, al heb ik gelet op budget, zoombereik en diafragma wel een goede keus gemaakt denk ik.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop