moet je ff paradiso.nl checken hequote:Op maandag 18 april 2005 21:26 schreef newyorkcity het volgende:
hmm oke, dat wist ik allemaal niet. Ga niet alleen voor hem hoor, maar hij is wel goed.. Nou ja ik kijk tegen die tijd wel weer een keer. Paradiso nog niet uitverkocht? Hoorde dat die 20 euro waren..
quote:Dagkaarten en 3-dagenkaarten (¤ 65,- / ¤ 155,-)
Bezoekers van het North Sea Jazz Festival krijgen met een dagkaart of 3-dagenkaart toegang tot het Nederlands Congres Centrum. Eenmaal binnen bepaalt u zelf welke concerten u wil bijwonen.
Voor concerten in de PWA-zaal en enkele concerten in de Statenhal zijn echter aparte toeslagkaarten vereist (zie 'pluskaarten' hieronder)
Ach, er zijn tegelijkertijd nog zo'n 10 andere zalen waar je naartoe kunt. Ik vermijd die massale Statenhal-concerten meestal toch, tenzij het iets is dat ik echt graag wil zien.quote:Op maandag 25 april 2005 22:37 schreef webfreak het volgende:
Jamie Cullum??? Op een Jazz-festival??
Ik loop tegen iedere halve zool te scanderen dat het beslist GEEN jazz is, en nu maakt NSJ al mijn argumenten waardeloos, door die karakterloze pianopuber tussen échte jazzmuzikanten in te programmeren...![]()
Idd. Het is tegenwoordig een festival voor mensen die van DJ's en pop houden, terwijl ze naar hun collega's en vrienden kunnen opscheppen dat ze naar een echt JAZZfestival zijn geweest. Jawel mensen, wij houden van jazz!quote:Op maandag 25 april 2005 22:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Jamie Cullum was er vorig jaar ook al. En NSJ is al jaren niet meer een festival met enkel "échte jazz", wat dat dan ook mag zijn.
King Crimson!? Dat is toch helemaal geen jazz, jongen..quote:Op maandag 25 april 2005 23:05 schreef webfreak het volgende:
Vind 't nog steeds zonde dat ik King Crimson vorig jaar (of 2 jaar geleden inmiddels!??) heb gemist
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:25 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
King Crimson!? Dat is toch helemaal geen jazz, jongen..
Was wel een goed optreden, trouwens, twee jaar geleden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |