Kan je hier vinden.quote:Op maandag 18 april 2005 20:18 schreef Vom het volgende:
Heeft iemand de tong avater voor mij op z'n kop?
Wat zijn die andere 3?quote:Op maandag 18 april 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
Die houdt van palen!
* methodmich gaat zo off, VI kijken en hopelijk komt de vraag onder mijn vriendins naam op TV.Vierde verjaarscadeau dan.
hij staat op nummer 3quote:Op maandag 18 april 2005 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft Tong dan de meeste van heeeel FOK! ?
altijd weer die hersenkrakers van jouwquote:Op maandag 18 april 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Net een voetbalmod aan de telefoon.Die kijkt naar Patty Brard en niet naar voetbal Insite. Ik zeg niet wie het is maar het rijmt op olfer.
Leek er wel op ja.quote:Op maandag 18 april 2005 20:50 schreef Againzender het volgende:
en dat was weer een forumdipje?
quote:
ben je er weer eensd in Bluezzie ?quote:Op maandag 18 april 2005 21:02 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz luistert fokradio, ik raad de hools aan om dat zo ook even te gaan doen
Op aanraden van iemand die rijmt op ong besloten toch maar TV-verantwoord naar Spoorloos te gaan kijken.quote:Op maandag 18 april 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Net een voetbalmod aan de telefoon.Die kijkt naar Patty Brard en niet naar voetbal Insite. Ik zeg niet wie het is maar het rijmt op olfer.
Vandaag niet meer hoorquote:Op maandag 18 april 2005 21:06 schreef appelsientje het volgende:
ik hoop dat je snel de 100.000 haaltdan is iedereen weer normaal
Je mag er desnoods een paar van mijquote:
Je hoeft er nog maar 120 hoor!!!quote:
* appelsientje schuift biertje doorquote:
Gewoon ff luisteren rond 22 uurquote:Op maandag 18 april 2005 21:07 schreef Vom het volgende:
Wat is er vandaag zo speciaal aan Fok!radio?
quote:Op maandag 18 april 2005 21:08 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee Temptation Island zit te kijken
ooo die is helemaal niet irritant hoorquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 21:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]tjonge jonge daar zit Dennis in, een oud klasgenoot van mijn broer, hij zat eerst in Big Brother en nu hierin.....overigens wel een hele aardige jongen !!
Bij BB was hij er ook al snel uit geloof ikquote:Op maandag 18 april 2005 21:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Hij komt er niet heel goed uit tot dusver
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |