* Jonnetje komt zich ook even melden..Ik heb hier een reuze blij ventje rond lopen.
![]()
Michiel moest gistermorgen eerst werken en zou vanuit zijn werk nog wat spullen
(autostoel, cadeau-papier en batterijen enzo) meenemen. We hadden de avond ervoor al wel de huiskamer versierd dus Wilyan keek 's ochtends zijn ogen uit! Tussen de middag een broodje gezeten en even op bed. Ik had Wilyan al verteld dat hij jarig was, dat pappa 's middags thuis was en dat er dan ook allemaal cadeautjes zouden zijn.
Toen Wilyan net sliep kwam Michiel al thuis en hadden we lekker de tijd om nog wat cadeautjes in te pakken, het in huis wat aan kant te maken en nog wat slingers op te hangen.
(Bob de Bouwer-slingers kónden/mochten natuurlijk niet ontbreken..
)We hadden dus ook een stofzuigertje voor 'm gekocht...
Alle andere cadeautjes waren meteen niet meer interressant.
![]()
Zelfs het Bob de Bouwer-kussentje wat hij van 'ome' Jitse en 'tante' Marijke had gekregen en de BdB-(4in1)DVD van ons waren nauwelijks een blik waardig..
![]()
De stofzuiger moest de hele tijd aan en ging overal waar Wilyan ging. En hoe breng je een peuter aan z'n verstand dat ie niet de hele tijd aan kan, omdat de batterijen dan leeg gaan, en dat hij de stofzuiger dan 's avonds niet meer aan opa en oma kon laten zien... Niet dus..
![]()
Opa en oma kwamen dus 's avonds. En die hadden wel een héél groot cadeau mee..
![]()
Wilyan heeft een echte Wader-garage gekregen!
Tsja, en toen was de stofzuiger natuurlijk niet meer interressant.
![]()
Zondag komt de rest van de visite.
Foto's komen (waarschijnlijk vééél) later een keer. Want ik heb wel wat foto's gemaakt maar da's met zo'n wegwerp-camera-dingetje. Dus eerst maar zondag volschieten, daarna ontwikkelen, kijken wat er gelukt is en dan kan Michiel ze op zijn werk inscannen.