abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2005 @ 21:42:56 #201
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26505988
ah janneke beterschap hoor ik dacht zelf ook van als ze de neusamandelen verwijderen dat ze misschien begint met praten maar dat had iemand anders al geschreven zag ik..

oeh E.T das niet fijn nee maar die dingen gebeuren volgens mij meestal als je gek aan het doen bent met je kind...
kyllian had pas geleden in mijn onderarm geknepen was ook met hem aan het gekken wilde hem op zijn kop houden en hij kneep me toch en pijn dat het deed ...
maar ja

kyllian houd ook heel erg van buiten spelen als hij de kans krijgt is hij buiten wel heerlijk hoor ik ga er dan bij zitten speel met hem of probeer een boek te lezen dat gaat dus eigenlik helemaal niet maar ja..
ik vaak in gesprek met het buurmeisje is iets jonger als hem praat nog geen nederlands alleen turks maar ze begrijpen elkaar als de beste ik lig soms echt helemaal in een deuk..
pi_26506158
Werd je ook boos op d'r ET?
kinderen kunnen soms heel wild spelen, dat merk ik hier ook wel eens. De een zegt negeren maar ik zelf heb gekozen om het wel te benoemen. Ik wordt dus boos en zeg dat ze zachtjes moet doen. Een van de reden is dat we ook een hond hebben en ze dus in alle enthousiasme daar ook wild mee kan doen.

Mijn vriendin daarintegen wordt nog steeds "mishandeld" door haar zoon. Als hij haar zeer deed dan riep ze wel AUW maar dat ging allemaal veel te leuk. Hij moest daar alleen om lachen en uiteindelijk kan je het hem niet eens kwalijk nemen natuurlijk. Ze zegt er nu wel wat van, maar het is zonde dat het ten ksote van de sfeer moet nu.

Oh en dat driewielertje kan ook bet voor haar 2e verjaardag hoor. Ze kosten 2e hands geen drol, Sakskia wilde toch zo'n groot speelapparaat in de tuin voor haar 2e verjaardag
pi_26507031
inderdaad, wij hadden er één voor een tientje via marktplaats.

aiks wat naar zo'n ongelukkige botsing met een scherp nageltje. saskia zelf zal ook wel geschrokken zijn?

vanmiddag tilde ik Piet uit bed en struikelde vervolgens over een lego-torentje dat daar op de grond lag. we vielen samen tegen de commode aan, behoorlijk pijnlijk voor zowel hem als mij, en vooral erg schrikken ook. ik heb wel een kwartier lang staan trillen na afloop. en Piet maar naar de lego wijzen en "díe' zeggen, als om te zeggen dat 't de schuld van de lego was. lief. hij vond 't maar niks om mij zo geschrokken te zien geloof ik.
  Jubileum moderator dinsdag 26 april 2005 @ 19:32:09 #204
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26526355
Ai dat is schrikken Bix. Geen blauwe plekken aan over gehouden??

We waren zaterdag bij de kapper en Iris moest ook geknipt. Tot ze aan de beurt was liep ze vrolijk in het rond, lekker kijken en flirten met alle aanwezige mensen en kappers. Toen kwam er een vrouw binnen die haar zo omver liep ze keek gewoon niet waar ze liep en liep Iris pardoes omver. Iris viel met haar koppie zo op de stenen vloer en hield er een enorme bult aan over. Die vrouw mompelde nog snel iets van "sorry" en tetterde vervolgens vrolijk verder "jaaaaaaaa daarom heb ik ook geen honden, ik kan niks in leven houden"......

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26526530
Bixister wat zul je je naar gevoelt hebben
Lois wat een lompe mensen heb je er toch tussen zitten he. Wilde Iris nog wel geknipt worden daarna?

Janneke dr oortjes lijken minder te worden. Maar dr neus zit nog steeds flink verstopt. Haar kuurtje heeft ze al vanaf vrijdag dus volgens mij moet het nu dan toch wel minder zijn. Ik denk dat dit nog een bezoekje aan de dokter word van de week.

Bo wilde vanavond ineens eerder naar bed want ze was niet lekker zei ze. Ze had 37.8 ietsje verhoging maar niet heel erg. Maar goed, ze voelt zich wel rot. Bo zal nooit zeggen dat ze zich ziek voelt, want dat vind ze vreselijk. Dus daar zal ook wel wat zitten te broeien.

Hetlijkt wel of er hier in huis een gemene bacterie op mijn kindertjes loert
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:14:19 #206
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26527343
Bix en Lois, wat een crisis verhalen, daar word je ook niet echt vrolijk van...
En een Bo die ziek lijkt te worden, hmmm... en Janneke nog steeds zo verkouden... Sterkte met je meiden Jessie!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator dinsdag 26 april 2005 @ 20:16:41 #207
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26527408
Iris is nog wel geknipt gelukkig, dat wilde ze wel weer nadat ze gekalmeerd was.

Jessie, het lijkt inderdaad soms wel of elke bacterie bij jouw huisdeur stopt en binnenkomt he? Het zal ook wel met de psz te maken hebben denk ik, dat wat Eva opliep op het kdv loopt Bo nu op in haar contact met andere kindjes.
Zielig hoor, ik hoop dat ze snel opknapt en Janneke natuurlijk ook.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26527593
Ja denk ik ook Lois. En Janneke erft t allemaal van Bo.
En thx
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:45:57 #209
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_26528276
Hier ook twee zieke kinderen. We konden Job gisteren ophalen van het kdv omdat hij behoorlijk ziek was en gisteravond werd Katja ook ziek. Hoge koorts en helemaal vol met snot. Het loopt hun neus en ogen uit. Daarbij ook nog eens lekker hoesten.

Op het kdv hadden ze de GGD gebeld omdat ze ineens met 5 zieke kindjes zaten en volgens de GGD heerst er inderdaad een gemene luchtwegvirusinfectie. Gelukkig was Job vandaag al weer een heel stuk beter, maar Katja heeft de halve dag op mijn schoot en op de bank gelegen.
En als Katja ziek is, is Pippi Langkous het enige wat helpt. Ik heb vannacht al samen met haar Pippi Langkous gekeken en vandaag overdag nog 2x. Gelukkig vind ik het zelf ook nog wel een leuke film.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:48:34 #210
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26528346
Chiara niest alleen erg veel, en had ze het ineens over buikpijn in dr hoofd... Verder gelukkig geen klachten of ziektes... Na de zomer mag ze naar de PSZ dan zal het hier ook wel een ziekenboegje worden vermoed ik zo...
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:34:57 #211
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26533234
wat vervelend die zieke kindjes allemaal beterschap hoor en snel beter worden...
en wat dachten jullie van dat rare weer dan schijnt de zon dan regent het dan is het dit dan is het weer dat...

kyllian was vandaag helemaal blij we waren bij de albert hein en die mensen die daar werken kennen wij allemaal dus we rekenen af word kyllian geroepen dus hij loopt vrolijk naar haar toe en hij krijgt een spongebob sleutelhanger zegt netjes dankjewel en loopt door de ah te roepen en te dansen ik heb een spongebob ik heb een spongebob al die mensen lachen en dan tegen je zeggen wat een schattig ventje zeg...
pi_26541657
He gets wat zijn er weer veel zieke kindjes hier. Dat is toch wel een nadeel hoor van het psz of kdv. Tja het kan natuurlijk vaak niet anders, maar het is gewoon zo zielig voor die kleintjes. Beterschap en dikke knuffel voor allemaal

Lois, er lopen inderdaad lompe mensen rond. Wat een doos

ET auw dat doet zeer zo'n scherp nageltje recht in je neus.
pi_26544391
Vandaag met Sven weer eens naar het CB geweest
Ze vonden hem daar een lekkere kletskous die al aardig verstaanbaar kon vertellen. Alleen had hij het zo druk met al het speelgoed daar, dat de arts niet de onderzoekjes bij hem kon doen die ze wilde (behalve kletsen kan hij namelijk ook heel hard gillen ) Ze wilde het niet forceren, en nu is het de bedoeling dat we nog een keertje langs gaan als hij 2enhalf is (de 2enhalf jaar afspraak is tegenwoordig wegbezuinigd, maar als de arts het nodig vind kan die nog wel gemaakt worden).

verder is hij wel gewogen en gemeten (ook dit ging onder aardig protest) en hier zijn de cijfers:
lengte: 88 cm (precies op de middelijn van de curve van 2 jarigen)
gewicht: 11700 gram (een half jaar geleden was dit 11500 gram , ik denk dat er vorige week aardig wat af is gegaan)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 27 april 2005 @ 14:11:07 #214
24188 Belana
kloon van belana
pi_26544476
Sven doet het goed dus! Wat voor onderzoekjes wilde ze doen dan?
stormy waters...
sailin'
pi_26544768
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:11 schreef Belana het volgende:
Sven doet het goed dus! Wat voor onderzoekjes wilde ze doen dan?
Met een lampje in zijn ogen kijken of ze recht staan, kijken hoe hij met blokjes speelde e.d.
Maar hij had er echt geen zin in.
En er waren wat dingetjes die even in de gaten gehouden moeten worden ... ik had pas al eens verteld dat hij niet (nouja,zelden) uit zichzelf gaat staan, maar zich altijd optrekt, en nu was ook heel duidelijk te zien (hij heeft daar een aardig poosje in zijn rompertje op blote voeten rond gelopen) dat zijn voetjes een beetje naar binnen doorzakken. Het eerste was volgens haar ook slimheid, handigheid van hem, het 2e komt wel vaker voor bij 2jarigen (hoort bij de leeftijd). Deze dingen houden we dus even in de gaten voor de afspraak over een half jaar.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:33:35 #216
24188 Belana
kloon van belana
pi_26545084
ah, ok! Komt vast wel goed de volgende keer dan. Trekken de voetjes weer bij dan, of iig is dat mogelijk?
stormy waters...
sailin'
  woensdag 27 april 2005 @ 14:58:28 #217
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_26545747
Zijn alle zieke kinderen alweer (een beetje) beter?

Ik ben gisteren met Judith naar het cb geweest. 't Was best gezellig, maar ik vroeg me echt af waarvoor het nodig was. Judith is aardig gegroeid en kwam zelfs boven de middellijn uit! En ik heb nog steeds het idee dat ze klein is voor d'r leeftijd. Niet dus (is het bezoekje toch nog ergens nuttig voor geweest ). Haar gewicht is in verhouding iets lager, maar dat geeft niets. Ze heeft nog steeds een klein koppie, maar dat hoeft niet meer gemeten te worden, omdat ze nu anderhalf is. Hoeven we dat gezeur dus niet meer aan te horen .
Ze is nu 83 cm. lang en weegt 10.430 gram.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_26551255
Wat schattig zeg, Babyfeet!
  Jubileum moderator woensdag 27 april 2005 @ 20:08:39 #219
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26552009
Goed dat ze dat zo goed in de gaten houden Easy, van Svens voetjes. Je kan inderdaad aan zijn gewicht dus wel merken dat ie goed ziek is geweest sneu hoor.

We gaan voor het slapen gaan altijd nog even met zijn 4en in ons bed liggen en dan kletsen we nog wat, er wordt vooral veel geknuffeld en gezongen. Liedjes zingen dat vinden ze helemaal geweldig. Eva kan sinds een paar dagen "papegaaitje leef je nog" helemaal zelf zingen, tot groot vermaak van Iris die haar dan zo: aankijkt. Vandaag wilde Iris ook weleens zingen dus wij gingen vol verwachting zitten kijken. Vol overgave zong Iris:
"papahaai, papahaai, papaaaaaaaahaai, papahaaaaaaaaai POEF!"

Dat poef, met bijbehorend prikje in de buik, is natuurlijk het hoogtepunt van het liedje.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 27 april 2005 @ 20:11:53 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_26552081
Iris en Eva ook trouwens, wat knap helemaal alleen een liedje zingen, daar ga ik ook verliefd van kijken naar je hoor
stormy waters...
sailin'
  woensdag 27 april 2005 @ 20:19:43 #221
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26552258
NIet bijgelezen, ik kom alleen even spammen en dan ga ik zo een film kijken.
Chiara is vandaag dan echt 2 geworden, oma is op visite geweest en we hebben nog maar weer een keer een mooie dag gemaakt helemaal alleen voor Chiara. De fotos staan hier. De foto's erboven zijn van zondag, maar die had ik al eerder gespamd...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26552418
Wat leuk joh Lois. Wat kun je dan smelten he
Leuke foto's Mel!
Inderdaad wel goed dat ze het in de gaten houden Easy!
En Judith ook al door de apk heen!
En Babyfeet heerlijk he als je kinderen met iets kleins zo blij kunnen zijn, dat vertererd echt
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26552433
Eva en Iris

Leuke foto's weer melonovy
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:33 schreef Belana het volgende:
ah, ok! Komt vast wel goed de volgende keer dan. Trekken de voetjes weer bij dan, of iig is dat mogelijk?

Volgens haar kwam het best vaak voor op deze leeftijd. Hij moet dus schoenen met een goed voetbed aan (die heeft hij zowiezo al) en het is ook goed om met blote voeten op gras,zand of iets anders ruws te lopen (alleen durft die held van me niet zo goed op een grasveld te lopen, hij heeft hier met schoenen aan al moeite mee, laat staan op blote voeten straks )
  woensdag 27 april 2005 @ 21:35:57 #224
24188 Belana
kloon van belana
pi_26554146
nou, dat zal dan toch wel goed komen neem ik aan easy...
trouwens herkenbaar dat van dat gras, Liam vind gras ook maar raar, van het weekend was ie dus aan het kruipen in het gras en deed iedere keer zijn benen hoog de lucht in en zijn handen ook, want het was brrrrr...
Ik heb trouwens wel vaak gehoord dat op blote voeten lopen het beste is idd en dat komt mooi uit want Liam doet altijd zijn sokken uit (zijn broek ook overigens )
stormy waters...
sailin'
  donderdag 28 april 2005 @ 10:45:09 #225
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26564374
Ik ben net gebeld door het peuterspeelzaaltje en ze hebben over 3 weken plek voor Chiara op de woensdagochtend. Dat is een wenochtend met de allerkleinste die wennen en de grootste kinderen die straks naar de kleuterschool gaan en een derde dagdeel komen. Ze doen allemaal leuke dingen, dat voelt wel oke, maar of het nu zo handig is dat ze vlak na de geboorte van het brusje een ochtendje naar psz gaat, dat moeten we nog even overwegen. Ze moet niet het gevoel krijgen gedropt te worden...
Ze vindt andere kindjes wel heel leuk, het spelen met leeftijdgenootjes gaat wel steeds beter, en een ochtendje moeder en baby alleen zie ik ook wel zitten... Ik moet dus het 1 en ander overdenken... En wil even tips en ervaringen van anderen horen.

Past dit hier, of beter in een ander topic?
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 28 april 2005 @ 11:17:38 #226
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26565184
Ik vind het hier goed kunnen hoor melovony
Toch een afweging die je doet voor je peuter?

Maar moeilijke beslissing idd. Het mooiste zou zijn als er een paar weken tussen zou zitten natuurlijk, nu is het wel koud op elkaar.. Brusjes geboren en meteen een ochtend in de week naar de psz.. Zou ff geen antwoord voor je kunnen bedenken..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26565282
Ach het is maar 1 ochtendje he! Ze kan het ook zo opvatten dat ze iets speciaals voor zichzelf heeft. Ik zou t doen, bevalt t niet is ze snel weer thuis toch.

Morgen weer naar de dokter met Janneke. Dr slijm uit dr neus ziet nog steeds groen en je hoort t vast zitten met ademhalen. Dat had na dit kuurtje toch wel over moeten zijn. We vragen ook gelijk de verwijskaart voor de KNO. Misschien nemen we Bo ook nog even mee, want die blijft hoesten en klagen over moeheid. En vooral die moeheid zit met niet lekker.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 28 april 2005 @ 11:50:57 #228
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26565997
Ja precies, het is maar 1 ochtendje, lekker een grote meid zijn mag best bevestigd worden door een ochtendje spelen met kindjes op een PSZ. Toch moet ze niet het gevoel krijgen dat het is omdat we nog een baby erbij hebben. We kunnen haar wel gaan voorbereiden met een aftekenkalendertje ofzo... En wat je zegt jessie, gaat het niet, dan is ze zo weer thuis.
Maar het moeilijke is nu ook een beetje dat ik nu niet weet hoe ze op de baby reageert en zo, het is allemaal zo onbekend...
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 28 april 2005 @ 12:18:56 #229
3011 E.T.
pi_26566802
Mijn bril was stuk. De rubberen neusdingetjes waren weer eens eruit gevallen (en dus kwijt). Gisteravond mijn oude bril opgezet (normaal heb ik een randloos montuur, mijn oude bril is een behoorlijk zwarte) Saskia bleef maar kijken.. Het moest even heel goed tot haar doordringen dat dat ook mama was
Vanmorgen bij Pearle mijn bril laten maken, ik zet 'm op en ze begint toch te stralen Ze bleef maar kroelen en kusjes geven
Ze had d'r mama weer terug

Ze gaat trouwens ook steeds meer bewust zeggen.. Poeh (poes), Kaa (klaar) en Die zijn de laatste aanwinsten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26567152
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:18 schreef E.T. het volgende:
Het moest even heel goed tot haar doordringen dat dat ook mama was
Vanmorgen bij Pearle mijn bril laten maken, ik zet 'm op en ze begint toch te stralen Ze bleef maar kroelen en kusjes geven
Ze had d'r mama weer terug
Unox reclame voor zich ziet

en leuk he, dat kletsen
pi_26567549
Hahahaha wat grappig ET
Die unoxreclame
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 28 april 2005 @ 21:09:02 #232
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26580471
Ahh, Sas heeft dr mammie weer terug...

Wij zijn er uit, we gaan ervoor: 18 mei gaat onze grote kleine meid naar de PSZ!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 28 april 2005 @ 21:23:21 #233
3011 E.T.
pi_26580858
Ik kijk vast te weinig tv.. Heb geen idee over welke unox-reclame jullie het hebben *pruillipje*

Spannend voor Chiara! En 18 mei duurt nog een paar weken, dus kan ze eerst even met broertje/zusje samen zijn
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 21:42:37 #234
43556 miss_dynastie
pi_26581419
Leuk voor Chiara En valt het tegen, kun je dr zonder problemen thuiszouden, toch? Ik hoop dat ze het naar dr zin zal hebben
pi_26582414
ET grappig! (enne ik denk dat 't die reclame is waarbij een jongen z'n aan alle kanten gelifte moeder pas weer herkent aan de boerenkool -met unoxworst- die ze 'm voorzet.)

sven, nu maar weer wat grammetjes erbij zien te kweken hoor... en die voetjes, dat heeft Piet ook. (incl. een beetje x-benen). de arts zei dat dat op zich heel veel voorkomt op deze leeftijd, en meestal wel weer rechttrekt. tenzij hij bijv. echt te zwaar zou worden (Piet is aan de zware kant), dan is er meer kans dat dat 'doorgezakte' erger wordt of in ieder geval zo blijft. was je trouwens voor de 1,5-jaars controle bij het CB? ook aan de late kant dan! of doen ze 't bij jullie juist rond het 2e jaar.

livelink, hihi ik zie 't helemaal voor me steeds maar weer die Pippi Langkous-band op... hopelijk gaat 't inmiddels weer wat beter met Katja & Job?

melonovy, leuk dat Chiara 't eens kan gaan proberen bij de PSZ. ik denk dat ze het vast heel erg leuk vindt, het is zo'n 'open' meisje als ik de verhalen en foto's zo zie. maar ze gaat inderdaad ook een heel spannende tijd tegemoet, met die grote verandering in jullie gezin.

Iris, wat een lomp mens zeg, daar bij de kapper. en wat leuk die liedjes samen zingen he! eva wat knap van je!
  donderdag 28 april 2005 @ 22:39:09 #236
3011 E.T.
pi_26583198
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:12 schreef bixister het volgende:
ET grappig! (enne ik denk dat 't die reclame is waarbij een jongen z'n aan alle kanten gelifte moeder pas weer herkent aan de boerenkool -met unoxworst- die ze 'm voorzet.)
*hoort kwartje vallen*

pi_26583522
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:12 schreef bixister het volgende:
was je trouwens voor de 1,5-jaars controle bij het CB? ook aan de late kant dan! of doen ze 't bij jullie juist rond het 2e jaar.
dit was de 2e jaars controle (in november heeft hij 1.5 jaar controle gehad). Nu zou hij pas weer met 3 hoeven, maar we doen dus waarschijnlijk nog een 2.5 jaars controle.
pi_26584684
wij hebben niet eens een 2-jaars-controle, pas weer bij 3 jaar!
pi_26584987
Bo kwam van de week thuis uit school met "het moederdagkadootje" Het is een theedoosje mama en er zit thee in, en het is een heeeeeeeeeeeeeel groot geheim. Ik heb het geverfd in roze en nog veel meer kleuren. En nu is het ingepakt en mag het mee naar huis. Maar we moeten het wel verstoppen. Anders weet je wat het is
Dus we hebben het samen in de trapkast verstopt nou kan ik het vast niet vinden
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 28 april 2005 @ 23:56:21 #240
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_26585470
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:35 schreef jessie het volgende:
Bo kwam van de week thuis uit school met "het moederdagkadootje" Het is een theedoosje mama en er zit thee in, en het is een heeeeeeeeeeeeeel groot geheim. Ik heb het geverfd in roze en nog veel meer kleuren. En nu is het ingepakt en mag het mee naar huis. Maar we moeten het wel verstoppen. Anders weet je wat het is

Dat wordt nog spannend op moederdag!
  vrijdag 29 april 2005 @ 06:25:40 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_26588505
hahahahahaha, jessie!! Die is goed!! wat die kinderen al niet verzinnen
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 29 april 2005 @ 09:15:21 #242
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26589448
die Bo! Geweldig! Heerlijk die onschuldigheid.
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 april 2005 @ 10:28:42 #243
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_26591004
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:35 schreef jessie het volgende:
Die Bo Christans cadeautje ligt hier. Ik mag het morgen wel openmaken van hem, op Koninginnedag. Toen ik dat afsloeg vond hij dat ik dan in elk geval het versje maar vast moet lezen. Dat ik dat ook niet wilde vond ie niet echt leuk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:35:41 #244
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26591174
Oh hebben ze weer vakantie vlak voor moederdag? Dat is toch zoiets, dat hele gebeuren moest maar eens verschoven worden!

Bij een vriendin van mij, heeft een 3 jaar oude peuter een keer een hele nacht liggen huilen omdat mama d'r cadeautje verstopt had. Speciaaaahaaaal vooohooor maaahaaaamaaaa gemaaaahaaaakt nu zomaaaaaaar weggedaaaahaaaaaan
Die had het ook nog niet helemaal door en kon er ook echt niet om lachen
pi_26591509
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:19:09 #246
3011 E.T.
pi_26594006
wat een stress allemaal bij die kleintjes over moederdagkadootjes
Gelukkig is dat hier nog niet aan de orde... Ik zal 't kadootje zelf wel uit d'r mandje moeten halen op het kdv
pi_26594828
* Jonnetje komt zich ook even melden..

Ik heb hier een reuze blij ventje rond lopen.

Michiel moest gistermorgen eerst werken en zou vanuit zijn werk nog wat spullen (autostoel, cadeau-papier en batterijen enzo) meenemen. We hadden de avond ervoor al wel de huiskamer versierd dus Wilyan keek 's ochtends zijn ogen uit! Tussen de middag een broodje gezeten en even op bed. Ik had Wilyan al verteld dat hij jarig was, dat pappa 's middags thuis was en dat er dan ook allemaal cadeautjes zouden zijn.
Toen Wilyan net sliep kwam Michiel al thuis en hadden we lekker de tijd om nog wat cadeautjes in te pakken, het in huis wat aan kant te maken en nog wat slingers op te hangen.
(Bob de Bouwer-slingers kónden/mochten natuurlijk niet ontbreken.. )

We hadden dus ook een stofzuigertje voor 'm gekocht...
Alle andere cadeautjes waren meteen niet meer interressant. Zelfs het Bob de Bouwer-kussentje wat hij van 'ome' Jitse en 'tante' Marijke had gekregen en de BdB-(4in1)DVD van ons waren nauwelijks een blik waardig..
De stofzuiger moest de hele tijd aan en ging overal waar Wilyan ging. En hoe breng je een peuter aan z'n verstand dat ie niet de hele tijd aan kan, omdat de batterijen dan leeg gaan, en dat hij de stofzuiger dan 's avonds niet meer aan opa en oma kon laten zien... Niet dus..

Opa en oma kwamen dus 's avonds. En die hadden wel een héél groot cadeau mee..
Wilyan heeft een echte Wader-garage gekregen!
Tsja, en toen was de stofzuiger natuurlijk niet meer interressant.

Zondag komt de rest van de visite.
Foto's komen (waarschijnlijk vééél) later een keer. Want ik heb wel wat foto's gemaakt maar da's met zo'n wegwerp-camera-dingetje. Dus eerst maar zondag volschieten, daarna ontwikkelen, kijken wat er gelukt is en dan kan Michiel ze op zijn werk inscannen.
W ~ H ~ T
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:30:53 #248
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_26595802
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 10:35 schreef Luchtbel het volgende:
Oh hebben ze weer vakantie vlak voor moederdag? Dat is toch zoiets, dat hele gebeuren moest maar eens verschoven worden!
Daan heeft ook een aftelkalender meegekregen. Bovenaan staat: 'Nog .. nachtjes slapen en dan is het moederdag' en daaraan hangt een strookje met (op dit moment) de getallen 1 t/m 9 onder elkaar. Elke dag mag hij daar een getal van af knippen.

En wat is Wilyan lekker verwend! Hij heeft dus een leuke dag gehad, lijkt me. Nog gefeliciteerd!
pi_26602026
Wat is het toch heerlijk om te zien dat je kind helemaal wijs is met zijn nieuwe speelgoed..
Wilyan kan helemaal opgaan in het spelen met de garage..

Pappa vanacht in bed:
"Ik vind het helemaal niet leuk dat ik morgen weer moet werken.. Ik wil met Wilyan spelen... "

(Pappa heeft in plaats daarvan vanmiddag maar even gebeld of Wilyan ook lekker met zijn nieuwe spulletjes aan het spelen was.)
W ~ H ~ T
pi_26602205
Alicia heeft ook een kadootje gemaakt. Dus ik dacht dat zal wel voor mamadag zijn. Na die vraag gesteld te hebben, kreeg ik te horen dat ik altijd een kadootje krijg en dat deze voor papa is, voorals ie nep jarig is.

Ben dus erg benieuwd wat we nu ermee gaan doen

(het is trouwens een fotolijstje die ze geverfd heeft met een tekening erin (stomme juffen hebben het in witte crepepapier ingepakt wat compleet doorschijnend is)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')