abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2005 @ 11:17:38 #226
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26565184
Ik vind het hier goed kunnen hoor melovony
Toch een afweging die je doet voor je peuter?

Maar moeilijke beslissing idd. Het mooiste zou zijn als er een paar weken tussen zou zitten natuurlijk, nu is het wel koud op elkaar.. Brusjes geboren en meteen een ochtend in de week naar de psz.. Zou ff geen antwoord voor je kunnen bedenken..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26565282
Ach het is maar 1 ochtendje he! Ze kan het ook zo opvatten dat ze iets speciaals voor zichzelf heeft. Ik zou t doen, bevalt t niet is ze snel weer thuis toch.

Morgen weer naar de dokter met Janneke. Dr slijm uit dr neus ziet nog steeds groen en je hoort t vast zitten met ademhalen. Dat had na dit kuurtje toch wel over moeten zijn. We vragen ook gelijk de verwijskaart voor de KNO. Misschien nemen we Bo ook nog even mee, want die blijft hoesten en klagen over moeheid. En vooral die moeheid zit met niet lekker.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 28 april 2005 @ 11:50:57 #228
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26565997
Ja precies, het is maar 1 ochtendje, lekker een grote meid zijn mag best bevestigd worden door een ochtendje spelen met kindjes op een PSZ. Toch moet ze niet het gevoel krijgen dat het is omdat we nog een baby erbij hebben. We kunnen haar wel gaan voorbereiden met een aftekenkalendertje ofzo... En wat je zegt jessie, gaat het niet, dan is ze zo weer thuis.
Maar het moeilijke is nu ook een beetje dat ik nu niet weet hoe ze op de baby reageert en zo, het is allemaal zo onbekend...
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 28 april 2005 @ 12:18:56 #229
3011 E.T.
pi_26566802
Mijn bril was stuk. De rubberen neusdingetjes waren weer eens eruit gevallen (en dus kwijt). Gisteravond mijn oude bril opgezet (normaal heb ik een randloos montuur, mijn oude bril is een behoorlijk zwarte) Saskia bleef maar kijken.. Het moest even heel goed tot haar doordringen dat dat ook mama was
Vanmorgen bij Pearle mijn bril laten maken, ik zet 'm op en ze begint toch te stralen Ze bleef maar kroelen en kusjes geven
Ze had d'r mama weer terug

Ze gaat trouwens ook steeds meer bewust zeggen.. Poeh (poes), Kaa (klaar) en Die zijn de laatste aanwinsten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26567152
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:18 schreef E.T. het volgende:
Het moest even heel goed tot haar doordringen dat dat ook mama was
Vanmorgen bij Pearle mijn bril laten maken, ik zet 'm op en ze begint toch te stralen Ze bleef maar kroelen en kusjes geven
Ze had d'r mama weer terug
Unox reclame voor zich ziet

en leuk he, dat kletsen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_26567549
Hahahaha wat grappig ET
Die unoxreclame
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 28 april 2005 @ 21:09:02 #232
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26580471
Ahh, Sas heeft dr mammie weer terug...

Wij zijn er uit, we gaan ervoor: 18 mei gaat onze grote kleine meid naar de PSZ!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 28 april 2005 @ 21:23:21 #233
3011 E.T.
pi_26580858
Ik kijk vast te weinig tv.. Heb geen idee over welke unox-reclame jullie het hebben *pruillipje*

Spannend voor Chiara! En 18 mei duurt nog een paar weken, dus kan ze eerst even met broertje/zusje samen zijn
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 21:42:37 #234
43556 miss_dynastie
pi_26581419
Leuk voor Chiara En valt het tegen, kun je dr zonder problemen thuiszouden, toch? Ik hoop dat ze het naar dr zin zal hebben
pi_26582414
ET grappig! (enne ik denk dat 't die reclame is waarbij een jongen z'n aan alle kanten gelifte moeder pas weer herkent aan de boerenkool -met unoxworst- die ze 'm voorzet.)

sven, nu maar weer wat grammetjes erbij zien te kweken hoor... en die voetjes, dat heeft Piet ook. (incl. een beetje x-benen). de arts zei dat dat op zich heel veel voorkomt op deze leeftijd, en meestal wel weer rechttrekt. tenzij hij bijv. echt te zwaar zou worden (Piet is aan de zware kant), dan is er meer kans dat dat 'doorgezakte' erger wordt of in ieder geval zo blijft. was je trouwens voor de 1,5-jaars controle bij het CB? ook aan de late kant dan! of doen ze 't bij jullie juist rond het 2e jaar.

livelink, hihi ik zie 't helemaal voor me steeds maar weer die Pippi Langkous-band op... hopelijk gaat 't inmiddels weer wat beter met Katja & Job?

melonovy, leuk dat Chiara 't eens kan gaan proberen bij de PSZ. ik denk dat ze het vast heel erg leuk vindt, het is zo'n 'open' meisje als ik de verhalen en foto's zo zie. maar ze gaat inderdaad ook een heel spannende tijd tegemoet, met die grote verandering in jullie gezin.

Iris, wat een lomp mens zeg, daar bij de kapper. en wat leuk die liedjes samen zingen he! eva wat knap van je!
  donderdag 28 april 2005 @ 22:39:09 #236
3011 E.T.
pi_26583198
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:12 schreef bixister het volgende:
ET grappig! (enne ik denk dat 't die reclame is waarbij een jongen z'n aan alle kanten gelifte moeder pas weer herkent aan de boerenkool -met unoxworst- die ze 'm voorzet.)
*hoort kwartje vallen*

pi_26583522
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:12 schreef bixister het volgende:
was je trouwens voor de 1,5-jaars controle bij het CB? ook aan de late kant dan! of doen ze 't bij jullie juist rond het 2e jaar.
dit was de 2e jaars controle (in november heeft hij 1.5 jaar controle gehad). Nu zou hij pas weer met 3 hoeven, maar we doen dus waarschijnlijk nog een 2.5 jaars controle.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_26584684
wij hebben niet eens een 2-jaars-controle, pas weer bij 3 jaar!
pi_26584987
Bo kwam van de week thuis uit school met "het moederdagkadootje" Het is een theedoosje mama en er zit thee in, en het is een heeeeeeeeeeeeeel groot geheim. Ik heb het geverfd in roze en nog veel meer kleuren. En nu is het ingepakt en mag het mee naar huis. Maar we moeten het wel verstoppen. Anders weet je wat het is
Dus we hebben het samen in de trapkast verstopt nou kan ik het vast niet vinden
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 28 april 2005 @ 23:56:21 #240
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_26585470
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:35 schreef jessie het volgende:
Bo kwam van de week thuis uit school met "het moederdagkadootje" Het is een theedoosje mama en er zit thee in, en het is een heeeeeeeeeeeeeel groot geheim. Ik heb het geverfd in roze en nog veel meer kleuren. En nu is het ingepakt en mag het mee naar huis. Maar we moeten het wel verstoppen. Anders weet je wat het is

Dat wordt nog spannend op moederdag!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 29 april 2005 @ 06:25:40 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_26588505
hahahahahaha, jessie!! Die is goed!! wat die kinderen al niet verzinnen
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 29 april 2005 @ 09:15:21 #242
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26589448
die Bo! Geweldig! Heerlijk die onschuldigheid.
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 april 2005 @ 10:28:42 #243
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_26591004
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:35 schreef jessie het volgende:
Die Bo Christans cadeautje ligt hier. Ik mag het morgen wel openmaken van hem, op Koninginnedag. Toen ik dat afsloeg vond hij dat ik dan in elk geval het versje maar vast moet lezen. Dat ik dat ook niet wilde vond ie niet echt leuk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:35:41 #244
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26591174
Oh hebben ze weer vakantie vlak voor moederdag? Dat is toch zoiets, dat hele gebeuren moest maar eens verschoven worden!

Bij een vriendin van mij, heeft een 3 jaar oude peuter een keer een hele nacht liggen huilen omdat mama d'r cadeautje verstopt had. Speciaaaahaaaal vooohooor maaahaaaamaaaa gemaaaahaaaakt nu zomaaaaaaar weggedaaaahaaaaaan
Die had het ook nog niet helemaal door en kon er ook echt niet om lachen
pi_26591509
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:19:09 #246
3011 E.T.
pi_26594006
wat een stress allemaal bij die kleintjes over moederdagkadootjes
Gelukkig is dat hier nog niet aan de orde... Ik zal 't kadootje zelf wel uit d'r mandje moeten halen op het kdv
pi_26594828
* Jonnetje komt zich ook even melden..

Ik heb hier een reuze blij ventje rond lopen.

Michiel moest gistermorgen eerst werken en zou vanuit zijn werk nog wat spullen (autostoel, cadeau-papier en batterijen enzo) meenemen. We hadden de avond ervoor al wel de huiskamer versierd dus Wilyan keek 's ochtends zijn ogen uit! Tussen de middag een broodje gezeten en even op bed. Ik had Wilyan al verteld dat hij jarig was, dat pappa 's middags thuis was en dat er dan ook allemaal cadeautjes zouden zijn.
Toen Wilyan net sliep kwam Michiel al thuis en hadden we lekker de tijd om nog wat cadeautjes in te pakken, het in huis wat aan kant te maken en nog wat slingers op te hangen.
(Bob de Bouwer-slingers kónden/mochten natuurlijk niet ontbreken.. )

We hadden dus ook een stofzuigertje voor 'm gekocht...
Alle andere cadeautjes waren meteen niet meer interressant. Zelfs het Bob de Bouwer-kussentje wat hij van 'ome' Jitse en 'tante' Marijke had gekregen en de BdB-(4in1)DVD van ons waren nauwelijks een blik waardig..
De stofzuiger moest de hele tijd aan en ging overal waar Wilyan ging. En hoe breng je een peuter aan z'n verstand dat ie niet de hele tijd aan kan, omdat de batterijen dan leeg gaan, en dat hij de stofzuiger dan 's avonds niet meer aan opa en oma kon laten zien... Niet dus..

Opa en oma kwamen dus 's avonds. En die hadden wel een héél groot cadeau mee..
Wilyan heeft een echte Wader-garage gekregen!
Tsja, en toen was de stofzuiger natuurlijk niet meer interressant.

Zondag komt de rest van de visite.
Foto's komen (waarschijnlijk vééél) later een keer. Want ik heb wel wat foto's gemaakt maar da's met zo'n wegwerp-camera-dingetje. Dus eerst maar zondag volschieten, daarna ontwikkelen, kijken wat er gelukt is en dan kan Michiel ze op zijn werk inscannen.
W ~ H ~ T
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:30:53 #248
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_26595802
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 10:35 schreef Luchtbel het volgende:
Oh hebben ze weer vakantie vlak voor moederdag? Dat is toch zoiets, dat hele gebeuren moest maar eens verschoven worden!
Daan heeft ook een aftelkalender meegekregen. Bovenaan staat: 'Nog .. nachtjes slapen en dan is het moederdag' en daaraan hangt een strookje met (op dit moment) de getallen 1 t/m 9 onder elkaar. Elke dag mag hij daar een getal van af knippen.

En wat is Wilyan lekker verwend! Hij heeft dus een leuke dag gehad, lijkt me. Nog gefeliciteerd!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_26602026
Wat is het toch heerlijk om te zien dat je kind helemaal wijs is met zijn nieuwe speelgoed..
Wilyan kan helemaal opgaan in het spelen met de garage..

Pappa vanacht in bed:
"Ik vind het helemaal niet leuk dat ik morgen weer moet werken.. Ik wil met Wilyan spelen... "

(Pappa heeft in plaats daarvan vanmiddag maar even gebeld of Wilyan ook lekker met zijn nieuwe spulletjes aan het spelen was.)
W ~ H ~ T
pi_26602205
Alicia heeft ook een kadootje gemaakt. Dus ik dacht dat zal wel voor mamadag zijn. Na die vraag gesteld te hebben, kreeg ik te horen dat ik altijd een kadootje krijg en dat deze voor papa is, voorals ie nep jarig is.

Ben dus erg benieuwd wat we nu ermee gaan doen

(het is trouwens een fotolijstje die ze geverfd heeft met een tekening erin (stomme juffen hebben het in witte crepepapier ingepakt wat compleet doorschijnend is)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')