quote:
Op woensdag 20 april 2005 20:29 schreef melonovy het volgende:Schattig Lois... Ik vind dit echt zo'n leuke fase!
Die trotse blikken als ze weer eens wat bereikt hebben vind ik zo machtig prachtig
![]()
Heerlijk die smeltmomenten!
![]()
![]()
En Luckepuck ook al zo'n mooie ervaring - ja, een kind hebben betekent soms weer kind worden!
Svan, beterschap, joh! En veel drinken he!! Je ziet er nog wat ziekjes uit!
Het wordt buiten weer eerder licht en dat is te merken aan de kindertjes (en ouders
![]()
) want die worden weer eerder wakker.. Hoewel, Elise slaapt best wel goed door. Soms 's nachts om een uur of 3 even een huiltje - dan is ze wakker geschrokken. Even speentje erin en weer laten slapen; niks zeggen en ook niet knuffelen, dat werkt wel goed, gelukkig.
Belana, 'maar 1 slaapje'? Wanneer gaat Liam dan naar bed? Heeft hij veel slaap nodig? (Elise slaat nog weleens een middagslaap over, hoor)
Over bij opa en oma slapen... Gisteravond nog de opvoedingstest gedaan? We hebben een 8,2 en een 8,5 gehaald, maar we waren het met sommige vragen echt niet eens. Het slapen bij opa/oma was er ook zo 1; wij hebben Elise altijd overal mee naar toe genomen; ze slaapt nu ook overal, ook logeren. Dat is veel beter dan 'het maar uit te stellen' omdat ze nog zo jong zou zijn... Ik neem aan dat dit per kind anders is. Jessie, misschien is het helemaal zo slecht niet om eens een nachtje opa/oma te plegen
![]()
En als ze dan nog tekeer gaat, ach, dan hebben julllie in ieder geval goed geslapen
![]()
PapaLewis is een luier vergeten
![]()
Prachtig!!
hoopt het blunderen bij 'het vergeten dicht te doen van het rompertje' te houdenHalf tien uitslapen - heerlijk! Doen wij ook en dan klagen we soms nog dat het vroeg is
Elise had gisteravond een brilletje gekregen - met z'n klittebandje eraan - voor de vakantie. Ze vond het doosje leuker dan het brilletje; ze heeft echt de hele avond met het doosje gespeeld: hand erin, zwaaien, hand eruit, dolle pret, blokjes erin, schudden, etc. echt een heel grappig gezicht, dat zo'n eenvoudig doosje zoveel kan doen met zo'n kind