quote:Hatem Trabelsi heeft vocht in knie
Vanochtend trainde Hatem Trabelsi vanwege een blessure niet mee met het eerste elftal van Ajax. De Tunesiër schijnt last te hebben van vocht in zijn knie, meldt AT5. De halve finale voor de Amstel Cup zal Trabelsi in ieder geval aan zich voorbij moeten laten gaan. Het is ook nog niet bekend wanneer de rechtsback weer voor Ajax in actie zou kunnen komen.
Ach, de beste man heeft een Amsterdam-fobie.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Totaal nietszeggende reactie. Rot gewoon op naar je eigen topic als je hier alleen maar komt trollen...
Je was erbij? Nee? Hoe weet je dan wat er wel of niet waar is...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:38 schreef gr8w8 het volgende:Amsterdamfobie lijkt me best kud. Woon er middenin.
Maar kom op zeg, dat stuk valt toch niet serieus te nemen. Er staan wel wat waarheden in ja, maar alles wordt zo overdreven en eenzijdig belicht, precies hetgeen waar hij over valt in de media.
Door al die Europese successen zou je haast vergeten dat we ook in '96/'97 nog in de halve finale stondenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom telt 10 jaar geleden meer dan 30?
Historie is historie, de een niet belangrijker dan de ander. Ow, overigens is Ajax 10 jaar geleden Europees kampioen geworden, een jaar later verliezed finalist. En wat jaren later op het nippertje verloren in de kwartfinale.. Psv heeft 1x de halve finale gehaald en verder steeds in de eerste ronde eruit. Dus op basis van de laatste 10 jaar komt Ajax ook iets beter uit de bus, me dunkt..
Dat pak slaag vergeet ik liever,quote:Op woensdag 20 april 2005 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Door al die Europese successen zou je haast vergeten dat we ook in '96/'97 nog in de halve finale stonden
Ach, liever dat pak slaag dan die kolere-Ravanelli van 't jaar ervoorquote:Op woensdag 20 april 2005 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat pak slaag vergeet ik liever,.
Sssssst...quote:Op woensdag 20 april 2005 14:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, liever dat pak slaag dan die kolere-Ravanelli van 't jaar ervoor
Laat hem dan dus komende zomer maar vertekken, dan vangen we d'r nog wat geld voor en hoeven we zijn salaris niet nóg een seizoen op te hoesten...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:19 schreef BZ het volgende:
Rafael Van der Vaart heeft via een woordvoerder in het weekblad Sportweek laten weten niet nog een jaar bij Ajax te willen spelen. De middenvelder is toe aan iets nieuws.
Ajax zou Van der Vaart alleen een contract voor nog een extra jaar willen geven, maar daar heeft de Ajacied geen trek in.'Daar zien wij de lol niet van in', aldus een woordvoerder van het management van de international. Als Raffie zijn contract niet velengt kan hij in 2006 transfervrij vertrekken.
Dat doet hij toch al niet echt meer, dus laat maar gaan. Een speler die niet meer wil biedt toch niks meer.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:22 schreef P0RN0STAR het volgende:
Hij mag van mij best blijven, maar dan moet hij zijn hart voor de club tonen!
Bayern Muenchen of zoiets.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef Bananenman het volgende:
Beter dat ie richting Duitsland gaat ofzo deze zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |