quote:
Ik gók gister...quote:Vriendje heeft dit gister gedaan
Lievquote:Op maandag 18 april 2005 16:25 schreef type_29 het volgende:
He ya bitch, I'm gonna fuck you in the ass.
En... werkt het?
quote:Op maandag 18 april 2005 17:57 schreef DJ-Maurits het volgende:
Doen wij hier al jaren... denk er over om haar volgende maand maar eens te laten komen...
Probeer het gewoonquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:58 schreef Blinky het volgende:
Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Als ik flink geil ben dan MOET ik soms komen... ik heb geen idee of ik het dan 'vast' zou kunnen houden...
Het kan zijn dat het niet voor je werkt hoor, bij mij iig niet. Je kúnt bij mij niet stoppen met stimulatie, want dan kun je weer van voren af aan beginnen met de hele riedel, en dat duurt wel even... Vind ik ook zo zielig voor tong en vingers van vriendlief...quote:Op maandag 18 april 2005 17:47 schreef MissBliss het volgende:
Klinkt goed
Maar ik zou bang zijn dat door de vele pauzes het gevoel ineens weg is, het is sowieso een kwestie van het goede ritme houden (bij mij dan) en als je dan steeds even stopt moet je steeds weer opnieuw beginnen lijkt me..
Maar toch leuk om eens te proberen denk ik
Tja, ik zou het niet weten. Soms duurt het sowieso al heel lang voordat ik kom, dan wil het gewoon nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:41 schreef innovative het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het niet voor je werkt hoor, bij mij iig niet. Je kúnt bij mij niet stoppen met stimulatie, want dan kun je weer van voren af aan beginnen met de hele riedel, en dat duurt wel even... Vind ik ook zo zielig voor tong en vingers van vriendlief...
En dan spuit ie keihard in je gezichtquote:Op woensdag 20 april 2005 13:22 schreef Debs het volgende:
Ik doe dat altijd bij mijn vriend! Die komt meestal iets van 5 keer bijna klaar voordat ik hem echt laat komen!![]()
![]()
Somsquote:Op woensdag 20 april 2005 13:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan spuit ie keihard in je gezicht![]()
![]()
Als je het echt wilt weten, meestal over mijn gezicht en in mijn mond.quote:
Een geile slet ben je dusquote:Op woensdag 20 april 2005 13:37 schreef Debs het volgende:
[..]
Als je het echt wilt weten, meestal over mijn gezicht en in mijn mond.![]()
Meestal geil maar doe het alleen bij mijn vriend dus ben geen slet te noemenquote:
Je slikt toch wel he ?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:37 schreef Debs het volgende:
[..]
Als je het echt wilt weten, meestal over mijn gezicht en in mijn mond.![]()
wat zij zegtquote:Op maandag 18 april 2005 17:47 schreef MissBliss het volgende:
Klinkt goed
Maar ik zou bang zijn dat door de vele pauzes het gevoel ineens weg is, het is sowieso een kwestie van het goede ritme houden (bij mij dan) en als je dan steeds even stopt moet je steeds weer opnieuw beginnen lijkt me..
Maar toch leuk om eens te proberen denk ik
ze moet het ook wel afmaken na dat half uurquote:Op donderdag 21 april 2005 01:03 schreef Pracissor het volgende:
Een vrouw hoeft zoiets echt niet bij mij te doen, blauwe ballen zijn het resultaat.
Eenschquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:41 schreef innovative het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het niet voor je werkt hoor, bij mij iig niet. Je kúnt bij mij niet stoppen met stimulatie, want dan kun je weer van voren af aan beginnen met de hele riedel, en dat duurt wel even... Vind ik ook zo zielig voor tong en vingers van vriendlief...
ja kan nog herrineren, ging op gegeven moment maar onder het vingeren voetbal kijken. Duurde me een partij lang zegquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:41 schreef innovative het volgende:
[..]
De stagiaires hebben het forum ook weer gevondenquote:Op donderdag 21 april 2005 09:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
Vanavond eens testenbij me vriendin
vaste prikquote:Op donderdag 21 april 2005 10:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
De stagiaires hebben het forum ook weer gevonden![]()
Ja maar jij bent dan ook de expert hier!quote:verhaal...
Ik weet nu al de reactie...quote:Op donderdag 21 april 2005 00:54 schreef Blumchen het volgende:
Een stiekem TVP in de hoop dat mijn lief het ook leest![]()
Lijkt me vrij standaard eigenlijk. En dat half uur mag je in een uur of langer veranderen. Verder dus in ons geval een normale "gang van zaken".quote:Op maandag 18 april 2005 16:16 schreef sofie3 het volgende:
Tip voor de mannen! Verwen je vriendin eens op haar verjaardag (of op een andere leuke gelegenheid). Hoe werkt het? Eenvoudig, je probeert haar zo opgewonden mogelijk te krijgen. Alles is toegestaan: likken, penetratie, naughty talk. Er is slechts één regel: ze mag binnen het half uur niet klaarkomen. Jij probeert uiteraard wel om haar zo ver te krijgen. Je spreekt met haar een teken af dat ze kan geven als ze op het punt staat om klaar te komen, een knijp in je hand bijvoorbeeld. Dan stop je alle stimulatie, en enkele seconden later ga je weer door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |