abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26325180
Tip voor de mannen! Verwen je vriendin eens op haar verjaardag (of op een andere leuke gelegenheid). Hoe werkt het? Eenvoudig, je probeert haar zo opgewonden mogelijk te krijgen. Alles is toegestaan: likken, penetratie, naughty talk. Er is slechts één regel: ze mag binnen het half uur niet klaarkomen. Jij probeert uiteraard wel om haar zo ver te krijgen. Je spreekt met haar een teken af dat ze kan geven als ze op het punt staat om klaar te komen, een knijp in je hand bijvoorbeeld. Dan stop je alle stimulatie, en enkele seconden later ga je weer door.

Vriendje heeft dit gister gedaan, en ik was hélemaal van de wereld toen ik na dat half uur een hoogtepunt kreeg. Volgens mij had m'n vriendje geluk dat ie niet in me zat, de samentrekkingen van het orgasme waren zo sterk dat ik 'm gewoon in tweeën had gebroken

Ik had die start-en-stoptechniek al wel gebruikt tijdens het masturberen, maar nog niet op deze manier met m'n vriend... nou ja, ik heb al zo veel geleerd van Fok, ik dacht, laat ik dit ook maar 'ns even delen met de wereld.
pi_26325217
Waneer ben je jarig
oeps, niet in onz, sorry
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 18 april 2005 @ 16:20:03 #3
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_26325254
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:17 schreef longinus het volgende:
Waneer ben je jarig
quote:
Vriendje heeft dit gister gedaan
Ik gók gister...
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  maandag 18 april 2005 @ 16:25:47 #4
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_26325380
He ya bitch, I'm gonna fuck you in the ass.
En... werkt het?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  maandag 18 april 2005 @ 17:02:18 #5
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_26326309
geil
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_26326377
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:25 schreef type_29 het volgende:
He ya bitch, I'm gonna fuck you in the ass.
En... werkt het?
Liev , dus niet

Ik moet er niet aan denken om vlak voor mijn hoogtepunt te stoppen, dan gaan er ongelukken gebeuren. Vrouwen zijn daar iets beter in, die kunnen ook vaker en sneller achter elkaar klaarkomen, the lucky bastards.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 17:08:51 #7
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26326481
wow, lijkt me echt het beste gevoel ooit. ook van geluk, omdat je zo een lief vriendje hebt .
:')
pi_26326737
Hmmm, klinkt errug lekker!! Vriendlief wees me zojuist op dit topic.... nu hopen dat het een hint was... Hoei!!!!
pi_26327065
heb ik ook wel eens gedaan maar dan 2 uur lang
pi_26327382
Hier heb je geen gelegenheid voor nodig, alleen tijd... en die kun je maken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 18 april 2005 @ 17:47:05 #11
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_26327474
Klinkt goed
Maar ik zou bang zijn dat door de vele pauzes het gevoel ineens weg is, het is sowieso een kwestie van het goede ritme houden (bij mij dan) en als je dan steeds even stopt moet je steeds weer opnieuw beginnen lijkt me..
Maar toch leuk om eens te proberen denk ik
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_26327769
Doen wij hier al jaren... denk er over om haar volgende maand maar eens te laten komen...
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  maandag 18 april 2005 @ 17:59:41 #13
51906 Haemorrhage
Mooi fout is niet lelijk!
pi_26327817
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:57 schreef DJ-Maurits het volgende:
Doen wij hier al jaren... denk er over om haar volgende maand maar eens te laten komen...
pi_26330694
Dat werkt inderdaad ronduit geweldig, bezorgt je wat ik een mega orgasme noem

Werkt trouwens ook bij mannen hoor deetch!!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26340350
Het "enige" probleem is dat je dus als vrouw zijnde moet aangeven wanneer je gaat klaarkomen. Het is makkelijker om gewoon niets te zeggen, het is dus even op de tanden bijten, concentratie verbreken, en een signaal geven. Of doen jullie dat anders Erodome?
pi_26340674
Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Als ik flink geil ben dan MOET ik soms komen... ik heb geen idee of ik het dan 'vast' zou kunnen houden...
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_26340679
Hij kent mijn reactie's erg goed, mag ook wel na bijna 13 jaar, dus dat aangeven is bij ons niet nodig, hij weet presies tot waar hij kan gaan...

Maar als je het toch aan wil geven doe dat dan via een kneepje ofzo, want echt met woorden aangeven kan iets teveel onderbreking zijn, natuurlijk is het maar net wat je zelf prettig vindt, maar er zijn vele manieren om subtiel of minder subtiel dingen aan te geven...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26345136
Woei! Doe mij ook zo'n vent!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_26345979
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 08:58 schreef Blinky het volgende:
Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Als ik flink geil ben dan MOET ik soms komen... ik heb geen idee of ik het dan 'vast' zou kunnen houden...
Probeer het gewoon
Als ik deze manier bij mn vriendin doe, en het gaat per ongelijk net iets te ver, zegt ze gewoon 'doorgaan'. Dan word het alsnog een mooi orgasme . En daarna gaan we gewoon weer opnieuw
pi_26346847
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:47 schreef MissBliss het volgende:
Klinkt goed
Maar ik zou bang zijn dat door de vele pauzes het gevoel ineens weg is, het is sowieso een kwestie van het goede ritme houden (bij mij dan) en als je dan steeds even stopt moet je steeds weer opnieuw beginnen lijkt me..
Maar toch leuk om eens te proberen denk ik
Het kan zijn dat het niet voor je werkt hoor, bij mij iig niet. Je kúnt bij mij niet stoppen met stimulatie, want dan kun je weer van voren af aan beginnen met de hele riedel, en dat duurt wel even... Vind ik ook zo zielig voor tong en vingers van vriendlief...
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:58:42 #21
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_26347351
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:41 schreef innovative het volgende:

[..]

Het kan zijn dat het niet voor je werkt hoor, bij mij iig niet. Je kúnt bij mij niet stoppen met stimulatie, want dan kun je weer van voren af aan beginnen met de hele riedel, en dat duurt wel even... Vind ik ook zo zielig voor tong en vingers van vriendlief...
Tja, ik zou het niet weten. Soms duurt het sowieso al heel lang voordat ik kom, dan wil het gewoon niet
Maar ja, proberen kan geen kwaad denk ik
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_26348963
Nou ja, bij mij duurt het ook ongeveer een kwartier eer ik kom, maar eens ik op dat punt zit, blijft de spanning heel hoog, ook al stopt m'n vriend even. Het is dus niet zo dat ik eerst een kwartier er over doe tot het eerste (bijna) hoogtepunt, en dan weer een kwartier nodig heb om er een tweede keer bij te komen. Het gaat echt veel en veel sneller. Vandaar dat ik het ook zo leuk vind! Het duurt zowiezo al lang, dan kan je er beter voor gaan en genieten van die top waar je op zit.
pi_26372872
cool
pi_26373089
Ik doe dat altijd bij mijn vriend! Die komt meestal iets van 5 keer bijna klaar voordat ik hem echt laat komen!
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
  woensdag 20 april 2005 @ 13:32:44 #25
112687 Teardrop-nl
Drink, maar geniet met je mate
pi_26373360
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:22 schreef Debs het volgende:
Ik doe dat altijd bij mijn vriend! Die komt meestal iets van 5 keer bijna klaar voordat ik hem echt laat komen!
En dan spuit ie keihard in je gezicht
Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')