Tip voor de mannen! Verwen je vriendin eens op haar verjaardag (of op een andere leuke gelegenheid). Hoe werkt het? Eenvoudig, je probeert haar zo opgewonden mogelijk te krijgen. Alles is toegestaan: likken, penetratie, naughty talk. Er is slechts één regel: ze mag binnen het half uur niet klaarkomen. Jij probeert uiteraard wel om haar zo ver te krijgen. Je spreekt met haar een teken af dat ze kan geven als ze op het punt staat om klaar te komen, een knijp in je hand bijvoorbeeld. Dan stop je alle stimulatie, en enkele seconden later ga je weer door.
Vriendje heeft dit gister gedaan, en ik was hélemaal van de wereld toen ik na dat half uur een hoogtepunt kreeg. Volgens mij had m'n vriendje geluk dat ie niet in me zat, de samentrekkingen van het orgasme waren zo sterk dat ik 'm gewoon in tweeën had gebroken
Ik had die start-en-stoptechniek al wel gebruikt tijdens het masturberen, maar nog niet op deze manier met m'n vriend... nou ja, ik heb al zo veel geleerd van Fok, ik dacht, laat ik dit ook maar 'ns even delen met de wereld.