Wie wint hem dit jaar? Zelf verwacht ik de italianen die ook in de amstel gold race in de top 5 eindigde nu weer.quote:1. Davide Rebellin ITA 4h31'33''
2. Danilo Di Luca ITA ā 00'03''
3. Matthias Kessler GER ā 00'09''
4. Michele Scarponi ITA ā 00'12''
5. Alexandre Vinokourov KAZ ā 00'16''
6. Andreas Kloden GER ā 00'18''
7. Frank Vandenbroucke BEL ā 00'18''
8. Marcos Serrano ESP ā 00'18''
9. Marcus Zberg SUI ā 00'20''
10. Manuel Beltran ESP ā 00'20''
quote:Op maandag 18 april 2005 16:37 schreef placebeau het volgende:
De kans is groot dat Di Luca de nieuwe Pro Tour leider wordt na de Waalse Pijl.
Di Luca staat op 91, dus kan het woensdag of zondag zeker.quote:Op maandag 18 april 2005 18:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]Waalse Pijl = 40 punten.
Di Luca staat op 51, Boonen op 112
Tussen 15:56 en 16:25.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:35 schreef Blik het volgende:
ook tvp voor vanmiddag, hoe laat is de finish ongeveer?
Alhoewel ik de ploegleiding niet echt geloof.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:22 schreef Zwansen het volgende:
Geen kopman? Wie dan?
108 - PELLIZOTTI Franco
Nee, wel 1 Rabo. Ik kon alleen niet zien wie.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:01 schreef Suijk het volgende:
Oei, liggen er toppers bij?
Nietus. 4.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog 6km!
Grote groep samen, 200 meter voor de finish zet Kirchen aan Di Luca pareert hem en gaat vanaf kop naar de finish. De rest kansloosquote:Op woensdag 20 april 2005 15:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hoe doet di luca het? kan het niet zien. zit op me stage
ach mooi thnx. volgens mij finishte hij precies toen ik dat had gepostquote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grote groep samen, 200 meter voor de finish zet Kirchen aan Di Luca pareert hem en gaat vanaf kop naar de finish. De rest kansloos
Lijkt me ook, erg jammer.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:04 schreef rubbereend het volgende:
en nu baal k helemaal dat k te laat was met wisselen voor de wereldbekermanager
Anders had Aitor vast gewonnenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:05 schreef mitt het volgende:
lang gewacht.
op de Muur moeten ze meteen knallen
Al twee keer vijfde, die wint nog wel iets moois dit jaar.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:08 schreef TimoBasso het volgende:
Danilo di Luca wat een kracht patser
Dat Freire zolang mee deed had ik niet verwacht .. de muur is toch geen "kattepis"
Deed ie mee?quote:
precies.. Clásica San Sebastián zal wel een mooie zijn voor oscarquote:Op woensdag 20 april 2005 16:15 schreef placebeau het volgende:
[..]
Al twee keer vijfde, die wint nog wel iets moois dit jaar.
ja toen reed iedereen nog goed mee, toen t gas erop ging was ie weg, k denk dat de st. Nicolas net te lang voor m is om met de beste 15 boven te komenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef pfaf het volgende:
Kirchen.Jammer dat hij net te kort kwam
Freire ging ook lekker mee omhoog.
Di Luca en Boogerd zullen samen bovenkomen, daarna zal er een groepje van een man of 4 bij aansluiten denk k met Celestino en dat soort mannen.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk het ook wel...
Dan komen de andere grote meneren wel in actie
Wie ga je tippen eend?
Ik versta Boogerd niet goed, waarom zou hij de kans op de Waalse pijl niet grijpen, het is een perfecte training en bijna al zijn concurrenten voor LBL deden er ook aan mee.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:44 schreef Hedgehog het volgende:
Idd jammer dat Boogerd niet meedeed. Hij had hier zeker om de prijzen gestreden.
Boogerd reed gister LBL ... en heeft 'm gewonnenquote:Op donderdag 21 april 2005 11:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik versta Boogerd niet goed, waarom zou hij de kans op de Waalse pijl niet grijpen, het is een perfecte training en bijna al zijn concurrenten voor LBL deden er ook aan mee.
In de Brabantse Pijl liet hij ook al verstek gaan, de wedstrijd die hem zo goed ligt.
Hoe meer je rijdt, hoe meer je kunt winnen, en niet omgekeerd.
precies, ik begrijp hem ook niet. Boogerd had zeker in de top 5 geeindigd, wat een hoop punten op had geleverd voor de pro-tour ranking. Dit geld zowel voor de waalse als brabantse pijl.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:59 schreef placebeau het volgende:
Ik versta Boogerd niet goed, waarom zou hij de kans op de Waalse pijl niet grijpen, het is een perfecte training en bijna al zijn concurrenten voor LBL deden er ook aan mee.
Brabantse Pijl is nu wel geen Pro Tour, maar het is een wedstrijd die hij als geen ander kent, al twee maal won en al zes maal op het podium eindigde. Dan maak je enorm grote kans die te winnen en ben je het eigenlijk aan je ploegleiding/fans verplicht die mee te rijden.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:10 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
precies, ik begrijp hem ook niet. Boogerd had zeker in de top 5 geeindigd, wat een hoop punten op had geleverd voor de pro-tour ranking. Dit geld zowel voor de waalse als brabantse pijl.
Misschien dat hij denk zo een voordeel op z'n concurrenten te hebben voor LBL?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |