Dat klopt, maar je scoort veel meer punten als je dicht bij je eigen level blijft. De amerikanen zijn er inmiddels al achter dat solo PvP'ers die ongeveer gelijke levels pakken (+/- 2 levels) veel meer honor points scoren dan party PvP'ers die lowlevels (-10 - -12 levels) ganken. Als je dus echt honor points wilt halen, zul je het toch in de moeilijkere gele levels (tot -2 levels) moeten zoeken. Als je wilt ganken, had je niet tot deze patch hoeven te wachten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:43 schreef mp76 het volgende:
[..]
Op us forum gelezen dat je tot 12 levels lager punten krijgt , word van het weekend dus lekker lage level ally's farmen![]()
Voor iemand van je eigen level krijg je 166 punten, voor iemand van 12 levels lager 20. Go figure.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:43 schreef mp76 het volgende:
[..]
Op us forum gelezen dat je tot 12 levels lager punten krijgt , word van het weekend dus lekker lage level ally's farmen![]()
Als ze via de Barrens kustlijn de boot naar Menethril kunnen pakken is volgens mij de route naar Darnassus ook onder controle van de Hordequote:Op donderdag 21 april 2005 12:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Juist.
Bateman? Wij krijgen dat bij Astranaar, Southshore, Darkshire, Lakeshire en met een beetje pech ook nog Menethil.
Dus dat worden de UD rogue en Shamans die de lijsten gaan aanvoerenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
Voor iemand van je eigen level krijg je 166 punten, voor iemand van 12 levels lager 20. Go figure.
Dan kan jij je class dus niet spelen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:08 schreef mvt het volgende:
[..]
Dus dat worden de UD rogue en Shamans die de lijsten gaan aanvoeren
Je bent nieuw, dus deze vraag is je vergevenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef Mister_T het volgende:
Zojuist die patch geinstalleerd maar nu wil ik gaan spelen...ik log mezlef in maar ik moet nu weer opnieuw wat voor soort server je wil kiezen (Normal,PvP,RPG)...alleen als ik nu weer een realm wil kiezen komt er geen enkele realm in mijn lijst te staan
Hebben jullie dit ook allemaal opnieuw moeten invoeren?
Aha...wist ik veelquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Je bent nieuw, dus deze vraag is je vergeven
Elke vrijdag is er server onderhoud van 07.00u - 13.00u. Meestal loopt dat ook nog wel wat uit, dus ga er van uit dat je pas om 14.00u kunt spelen. Tot die tijd kun je dus ook niet inloggen.
Die van vandaag was al om 5 uur begonnen, dus misschien redden ze de 13:00u vandaag welquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Je bent nieuw, dus deze vraag is je vergeven
Elke vrijdag is er server onderhoud van 07.00u - 13.00u. Meestal loopt dat ook nog wel wat uit, dus ga er van uit dat je pas om 14.00u kunt spelen. Tot die tijd kun je dus ook niet inloggen.
Nou Dex090, vooral Mages en in mindere mate Rogues zijn toch echt wel in het voordeel hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:10 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dan kan jij je class dus niet spelen.
[EDIT] Zag dat je warrior speelde, ik trek m'n bewering tov jou in. De anderen kunnen hun class dan niet spelen zolang ze geen Warriors zijn. [/EDIT]
Classes met AoEspells rulen altijd, ik mis alleen een class met AoE dots, die waren cool in DAoC, vooral in de BG'squote:Op vrijdag 22 april 2005 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou Dex090, vooral Mages en in mindere mate Rogues zijn toch echt wel in het voordeel hoor.
Mages door hun AoE spells, rogues door hun ''ik stealth en pak low health figuren'' praktijken.
Nee je hebt namelijk geen echte download servers, tis een bittorrent client. Ene keer gaat het snel en de andere keer down je met 4kb/squote:Op vrijdag 22 april 2005 11:34 schreef Slomy het volgende:
Heeft blizzard trouwens iets aan de download servers gedaan?
Patch aan het downloaden met 172 kb/s en hij was binnen 4 min gedowload.
Mwah, ik hoorde dat je inderdaad ook op basis van gedane damage punten krijgt. Dan incasseer ik wel harder denk ik als ik 1 op 1 ga spelen dan wanneer ik als Mage als kamikaze-piloot die groep insprint, 4 arcane explosions neerlegt en dan dat kuteind terug moet lopen naar je lichaam. Holy Priests en Prot-specced Warriors worden hard genaaid. Ik als 60 Warlock kom er wel. Ik kan elke class hebben nu, vind dat gezeik dat Warlocks generfed worden altijd zo overdreven. Als je je class kent red je het wel. Ik hoef trouwens toch niet tegen Shamans en Undead Rogues te knokken, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou Dex090, vooral Mages en in mindere mate Rogues zijn toch echt wel in het voordeel hoor.
Mages door hun AoE spells, rogues door hun ''ik stealth en pak low health figuren'' praktijken.
Ik denk dat ongeveer 95% van de mensen de patch al binnen heeft, dus heb jij mooi snel gedownload! Ik zet em vanmiddag aan wanneer ik weg ga, kom ik vanavond terug kan ik meteen aan de slagquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:34 schreef Slomy het volgende:
Heeft blizzard trouwens iets aan de download servers gedaan?
Patch aan het downloaden met 172 kb/s en hij was binnen 4 min gedowload.
Nog 17 levels te gaan voor ik 60 Warlock benquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Mwah, ik hoorde dat je inderdaad ook op basis van gedane damage punten krijgt. Dan incasseer ik wel harder denk ik als ik 1 op 1 ga spelen dan wanneer ik als Mage als kamikaze-piloot die groep insprint, 4 arcane explosions neerlegt en dan dat kuteind terug moet lopen naar je lichaam. Holy Priests en Prot-specced Warriors worden hard genaaid. Ik als 60 Warlock kom er wel. Ik kan elke class hebben nu, vind dat gezeik dat Warlocks generfed worden altijd zo overdreven. Als je je class kent red je het wel. Ik hoef trouwens toch niet tegen Shamans en Undead Rogues te knokken, dus dat scheelt.
Ik hoorde via Cyndane weleens dat sommige warriors moeite hadden met mobs van hun eigen level. En vooral met meerdere mobs. Nou heb ik ondertussen mijn speelstijl wat aangepast en die Cyclonian kon ik ondertussen solo-en op mijn eigen level. Hangt natuurlijk ook er vanaf of je een critwarrior of een defense warrior bent.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:10 schreef DeX090 het volgende:
[..]
[EDIT] Zag dat je warrior speelde, ik trek m'n bewering tov jou in. De anderen kunnen hun class dan niet spelen zolang ze geen Warriors zijn. [/EDIT]
Oja, ik vind ondertussen steeds meer de warrior een groepsspeler dan een solo speler (ondanks dat ik met mijn lvl 42 nu zonder dood te gaan Shadowfang Keep kan solo-en)quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:10 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Shamans zijn niet zo zeer een probleem imo...De UD's wel, niet alleen de rogues daarvan. Een Fury-specced Warrior heb ik ook niet graag op me, en als het ook nog een UD is, is er geen manier voor me deze weg te krijgenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik hoef trouwens toch niet tegen Shamans en Undead Rogues te knokken, dus dat scheelt.
Dat Succubus nu geen nut meer heeft is zo'n ontzettende onzin. Het enige wat ze gedaan hebben is eigenlijk een bug gefixed, want Seduce HOORT diminishing returns te hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Shamans zijn niet zo zeer een probleem imo...De UD's wel, niet alleen de rogues daarvan. Een Fury-specced Warrior heb ik ook niet graag op me, en als het ook nog een UD is, is er geen manier voor me deze weg te krijgen. Het zijn niet de Warlocks die zwak zijn, maar de UD's die overpowered zijn met hun WotF (whine whine). Meeste rogues hebben redelijk weinig health, dus meestal sacrifice ik m'n voidwalker (Ja, die heb ik er het meeste uit. Succubus heeft nu ook geen zin meer tegen UD's...) en gooi er een Soulfire tegen aan. Met een klein beetje geluk is het een insta-kill, anders maak ik em af met een stel andere vlugge casts (immolate, conflagorate, searing pain. Heb in allemaal gespecced
)
Ja, maar er staat vanaf midnight, dus is dat vandaag of morgen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:14 schreef Un-X-PecteD het volgende:
in die Gurhasi Arena, daar wordt om de 3 uur nu een schat gedropt ?
Oh ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:03 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dat Succubus nu geen nut meer heeft is zo'n ontzettende onzin. Het enige wat ze gedaan hebben is eigenlijk een bug gefixed, want Seduce HOORT diminishing returns te hebben.
Nee, dat is vanaf zaterdag 00:00 uur. Vanavond dus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, maar er staat vanaf midnight, dus is dat vandaag of morgen?
Tis zwaar terecht dat je geen mana kan drainen van een druid in form.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:52 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dat is dus WEL een nerf.
Ik mag toch hopen dat er geen Hunter zo stom is om Viper op een non mana char te gebruiken dus of het nu wel of niet kan boeit helemaal niks. Lekker nutteloze 'fix'.
Maar dat het geen mana meer draint van een druid in een van z'n forms is dus zeker wel een nerf.
EDIT:
En BRM is idd de intro van LoTR.
NU al
Net ook weer, UBRS wilden we gaan doen. Kill 2 loslopende Horde in Searing Gorge, slecht idee, komen er opeens een heleboel. Mijn raid groep komt er eindelijk ook aan. Gevecht verplaats zich naar binnen. Massive battle. Toen maar instance in gegaan, want werd anders te laat
Behalve als je net 4 seconden hebt verneukt met Mana Burn en de druid dan op 3.9s snel verandert.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:43 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Tis zwaar terecht dat je geen mana kan drainen van een druid in form.
Ja das toch wel redelijk terecht. Het is hét voordeel van de druid dat ze aan nare spells kunnen ontsnappen door een shapeshift.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:45 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Behalve als je net 4 seconden hebt verneukt met Mana Burn en de druid dan op 3.9s snel verandert.
Zit er een cooldown op jou fear? Bij mij niet. Een rogue kan kidney shot en cheap shot geen twee keer casten, en gouge heeft een cooldown van iets van 10 seconden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ?
Dus Seduce HOORT op dezelfde diminishing return als Fear, maar een rogue kan 3 verschillende stuns doen die niet op dezelfde diminishing return zitten ??
Ik heb het niet over diminishing returns? Seduce is een fear effect geworden, waardoor UD's deze nu OOK kunnen breken. De diminishing returns zit ik niet eens zo heel erg mee, maar dat ze de Seduce zo hebben veranderd dat Warlocks niks meer tegen UD's hebben om ze 'vast' te zetten...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:03 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dat Succubus nu geen nut meer heeft is zo'n ontzettende onzin. Het enige wat ze gedaan hebben is eigenlijk een bug gefixed, want Seduce HOORT diminishing returns te hebben.
Fear en seduce werken nu hooguit 3 keer (en in praktijk vaak maar anderhalf keer), een rogue kan blijven stunnen, ondanks de cooldown...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:49 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Zit er een cooldown op jou fear? Bij mij niet. Een rogue kan kidney shot en cheap shot geen twee keer casten, en gouge heeft een cooldown van iets van 10 seconden.
Blizzard heeft gezegd dat je beter een iemand vol kan neermeppen dan een heel stel iemanden een beetje schade doen... Dit om AoE-fest te voorkomen. (Al zal dat in de BG ownage worden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mages door hun AoE spells
Yep, ben ik ook van plan. Enchanting heb ik maar weinig zin in, lol. Enige probleem zou dan mining worden, misschien een altje beginnen die voor m'n Warlock dan gaat minen ofzo... (m'n main is Tailoring).quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
DJNivek : neem engineering als skill, dan krijg je op 215 de Net-o-matic, een snare spell trinket, handig voor Warlocks !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |