Juist.quote:
Volgens mij mist dat hele honor systeem zijn doel zo...quote:Op donderdag 21 april 2005 12:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Juist.
Bateman? Wij krijgen dat bij Astranaar, Southshore, Darkshire, Lakeshire en met een beetje pech ook nog Menethil.
aangezien jullie net begonnen zijn,quote:Op donderdag 21 april 2005 09:35 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Dune Maul, daar speel ik samen met mijn broer en een vriend van hem
* Point and laughs at the elfquote:Op donderdag 21 april 2005 12:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Juist.
Bateman? Wij krijgen dat bij Astranaar, Southshore, Darkshire, Lakeshire en met een beetje pech ook nog Menethil.
Ach zolang je maar terug kan ownenquote:Op donderdag 21 april 2005 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Het zal wel overdreven worden, maar plaatsen als Tarren Mill, Splintertree Post, Kathgar etc. hebben 75% van de tijd geeneens een flightmaster meer na het honor-system.
Ik denk dat ik de komende maand alleen nog maar instances ga doen.
* Migwi is a Night Elfquote:Op donderdag 21 april 2005 10:52 schreef mp76 het volgende:
[..]
Je kan dan je eigen guns en ammo maken
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
* Point and laughs at the elf
Iets in die richting ja, maar aan de andere kant, meer targets om aan te vallen.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]Elf
Ratio horde:alliance is maar 1.3:1 op BS though
Ik ga iig ff mijn alts lvlen dit weekend denk ik - mijn lvl 31 sjah-man vind hooglvl alliance niet zo liev
quote:Eyonix,
Thanks for the post, but unfortunately it's too little too late. As of today, I've already canceled my account and do not intend to pay Blizzard another dime to be an unwilling subject in a haphazardly administered experiment. Blizzard can't afford this fiasco with Guild Wars a week to release, and MUCH more careful planning and testing should have gone on prior to turning the game into an unplayable wreck for the majority of players just to appease the minority of bored level 60's who have been clamoring for their constant mindless, two button push ganking and griefing to finally mean something and provide them with a reward just for doing their damndest to ruin everyone else's experience. Blizzard has NO regard whatsoever for the universal truth that MMO players WILL find ways to exploit, grief and abuse any system you put into place, even those that might be well-intentioned. Until such time as rogues can no longer pick their fights with 0 risk factor, zerg guards on people in GZ and BB and vanish, gain honor from one hitting someone engaged on a mob, and be totally undetectable to all but one class and race, I'll not be patronizing WoW anymore, as the open PvP system is laughably unbalanced and flawed.
The only remedy that would even make me consider returning is the complete revocation of this "honor" system, or the addition of an equivalent dishonor penalty, as promised in the game manual. Rewarding childish griefing is the same as condoning it. So is failing to provide adequate disincentives to discourage it. If the current system continues, you can expect all PvP servers to be veritable ghost towns populated exclusively by mages and rogues. And who can blame them all for choosing the classes which receive such an immense advantage? In short, you guys have really, really screwed up this time, far worse that ever before because this time you have actually failed to deliver on the functionality and gaming environment promised, which is quite a different thing than some server downtime or queues which were not specifically forbidden by the User Agreement. There are in fact specific guarantees that grief play will be dealt with, and that "dishonorable" play will have in-game penalties. In fact what we've gotten is the exact opposite: a system which encourages and even rewards unskilled zerging and continuous griefing, and which provides no counterbalance whatsoever to discourage this style of play. The "wait and see" approach is not at all adequate. You don't use paying customers as test subjects just to "see what will happen". That's what your test realms were for, and your total incompetence in keeping those available and listening to feedback from those who tried out the honor system and almost unanimously concluded it was going to pretty much ruin the game only serves to continue a pattern of haphazard game modification and implementation, which has been to this point the ONLY downside to this wonderful, ground breaking game. Now your sloppy methods have actually changed the landscape of the game itself, and not just the logistics of accessing it. Totally inexcusable, and you deserve every penny of lost revenue this is going to cost you, both near and long term.
Good luck with your grand experiment. Sorry I've had one too many anal probings to remain a subject, especially considering the fact that test subjects are normally paid by the researcher for their participation and inconvenience, not the other way around.
http://www.faerun.nl/entryform.phpquote:Op donderdag 21 april 2005 17:20 schreef Richardfun het volgende:
Ik heb eindelijk een game card gevonden, dus ik kan erbij gezet worden.
FOK!naam: Richardfun
WoW Naam: Arvin
Race: Dwarf
Class: Paladin
Server: Bloodscalp
Op zich heeft de schrijver wel een punt. Op een dag zal Bliz de deksel op hun neus krijgen als ze maar aan blijven modderen. Ik ga nou niet direct stoppen met WoW als het honoursystem de verkeerde kant op gaat werken, maar ik ga wel spijt hebben van alle tijd die ik in mijn primary PvP-char heb gestoken en ik zal vervolgens een van mijn PvE/RP-alts verder ontwikkelen als primary char.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Als deze post goed weergeeft hoe WoW is na patch 1.4, dan hou ik er zeker mee op...
[..]
mag ik vragen waar?quote:Op donderdag 21 april 2005 17:20 schreef Richardfun het volgende:
Ik heb eindelijk een game card gevonden, dus ik kan erbij gezet worden.
FOK!naam: Richardfun
WoW Naam: Arvin
Race: Dwarf
Class: Paladin
Server: Bloodscalp
Top 1 toys, Zeist. Hadden er nog 3.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:03 schreef Mister_T het volgende:
Nergens is meer een exemplaar te krijgen..:'(..
Kan alleen als je niet met gamecards speelt,quote:Op woensdag 20 april 2005 14:27 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Beter!!! Dan kan ik vanmiddag gamen!!!!
Hij zat meteen al te whinen dat ie het per ongeluk deed, wat natuurlijk onzin is. Je moet verdomme nog op "Okay" klikken ook omdat t een Bind on Pickup item is.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:48 schreef MMaRsu het volgende:
LOL
Dat is wel kut voor je, maar wel lol dattie gekicked en geblacklist is
Dat zo iemand zo hoog level is, daar begrijp je toch niks van... per ongeluk mijn kontquote:Op donderdag 21 april 2005 20:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
Hij zat meteen al te whinen dat ie het per ongeluk deed, wat natuurlijk onzin is. Je moet verdomme nog op "Okay" klikken ook omdat t een Bind on Pickup item is.
Volgende week doen we het weer.
Waren wel eerste op de server, en het was een hele leuke encounter verder, alleen jammer dat t einde zo verpest werd.
Precies. Zn guildmaster was er ook bij, hij is meteen gekickt.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat zo iemand zo hoog level is, daar begrijp je toch niks van... per ongeluk mijn kont
En terechtquote:Op donderdag 21 april 2005 21:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
Precies. Zn guildmaster was er ook bij, hij is meteen gekickt.
Die zit op Northrend, wacht dus op de expansion..quote:Op donderdag 21 april 2005 21:10 schreef nikk het volgende:
Waar in WOW zit Arthas verstopt eigenlijk?
Mja ach, ik weet het niet. Dat er morgen serieuze tikken gaan vallen, das een ding wat zeker is. Maar goed, nieuwigheid is nieuwigheid en als je het mij vraagt is de levelrange gewoon te groot. Maximaal 2 levels verschil zou het honorsysteem veel meer ercht aan doen. Ganken is dan zinloos, terwijl interessante gevechten juist wel voor hnor zorgen.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Als deze post goed weergeeft hoe WoW is na patch 1.4, dan hou ik er zeker mee op...
[..]
Ik zag net een post op de amerikaanse forums waarin mensen erachter begonnen te komen dat de raidende/gankende mensen minder honor points hadden dan mensen die solo anderen van ong. hetzelfde level zaten te killen. (bv. iemand had na 8 groene kills ong. een derde aan punten van een ander die 6 mensen van ong. hetzelfde lvl had gekilled, en een ander die in een paar uur raiden 160 kills had gehaald had ook niet meer) Het lijkt me dus dat het snel beter zal gaan worden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:33 schreef existenz het volgende:
Ik ben inmiddels voor de komende 2 weken over gestapt op een PvE server. Hopelijk wordt het wat minder op de PvP servers
Ik heb em er nog niet gezien.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:35 schreef Jefkie het volgende:
[..]
Die zit op Northrend, wacht dus op de expansion..
maar kel thuzad? Stratholme?
D'r schijnt ergens een zijgang te zijn naar een citadel?quote:
Ik heb Stratholme en Scholomance doorlopen, beide keren geen Kel'thuzad...quote:Op donderdag 21 april 2005 22:35 schreef Jefkie het volgende:
[..]
Die zit op Northrend, wacht dus op de expansion..
maar kel thuzad? Stratholme?
Leuk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:48 schreef mp76 het volgende:
nog een paar uur wachten en dan lowbies ganken voor punten
Yep.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:17 schreef Fliepke het volgende:
Die piraat kwam toch ook met deze patch?
Op us forum gelezen dat je tot 12 levels lager punten krijgt , word van het weekend dus lekker lage level ally's farmenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leuk.
En veel punten scoor je er niet mee....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |