abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26359976
Je vraagt het helemaal niet beleefd. "Graag een citaat waar dat uit blijkt" nodigt niet echt uit tot vriendelijk antwoorden.
pi_26360147
"Graag", dat is redelijk beleefd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26360210
Niet in de context waarin jij het gebruikt.
pi_26360256
Als dat al onbeleefd is voor jou...

Maar het citaat is er niet en daar ging het me om. Bij de harde kern in het vak zitten is nog altijd niet hetzelfde als iets slopen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26360417
Het citaat is er wel degelijk alleen heb ik op deze manier absoluut geen zin om aan jouw eis te voldoen.
pi_26360529
Waar is dat citaat dan? Je lijkt nu wel heel erg op je Heerenveen-maatje. Die wringt zich ook altijd in allerlei rare bochten als hij weer eens wat voetnoten tekort komt.
pi_26360631
Ik zeg toch net dat ik hier klaar mee ben. Ik was net met een epistel bezig toen jij er tussendoor kwam blaten. Toen dacht ik schijt ook maar, met je gecommandeer.
pi_26360706
Je hebt dat citaatje dus niet. Dat had je ook meteen kunnen zeggen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:40:41 #184
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_26360752
Ik heb maar eens een email gestuurd aan meneer Opstelten, want hij wordt beetje irritant door ieder ander de schuld te geven in plaats van naar zijn eigen achterlijke actie te kijken
World Wrestling Entertainment
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 22:43:03 #185
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_26360826
En wat volgt er nu?

KEIharde maatregelen? zoals sorgdrager ons in 97 ook had beloofd?

Als je het mij vraagt moet je niet eens teveel tijd aan die "fans" besteden....

Rellen? Prima nekschot... simpel..... ben je met 1500 schoten van die achterlijke debielen verlost en kan iedere normale fan gewoon weer met zn kids naar het stadion
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_26360854
Jij ook bedankt voor je bijdrage.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:45:32 #187
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_26360916
Overigens heb ik een vraag:

STEL dat Feyenoord morgen wint, Ajax wint donderdag. Dat betekent een finale tussen Ajax en Feyenoord in de Kuip. Als het goed is loten 'ze' dan wie 'thuis' speelt en wie uit?
Als het nu zo is dat Feyenoord 'uit' speelt, mogen er dan geen supporters komen van Feyenoord?

Zou wel leuk zijn als dit klopt. Vooral als de NS geen ajax-supporters wil vervoeren!
Dan krijgen we een finale met een leeg stadion \o/

-correct me if i'm wrong..
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 22:47:22 #188
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_26360981
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:45 schreef MeneerMuis het volgende:

STEL dat Feyenoord morgen wint, Ajax wint donderdag. Dat betekent een finale tussen Ajax en Feyenoord in de Kuip. Als het goed is loten 'ze' dan wie 'thuis' speelt en wie uit?
Als het nu zo is dat Feyenoord 'uit' speelt, mogen er dan geen supporters komen van Feyenoord?

Zou wel leuk zijn als dit klopt. Vooral als de NS geen ajax-supporters wil vervoeren!
Dan krijgen we een finale met een leeg stadion \o/

-correct me if i'm wrong..
je hebt helemaal gelijk

dat zou idd humor zijn
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:49:39 #189
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_26361055
Ik heb dat dus aan die Opstelten ge-emailed... Want ik vraag me echt af wat voor oplossing hij voor zoiets zou verzinnen?

Want geloof me nou als zoiets voorkomt, dan zie je meer Feyenoord bij het stadion dan Ajax-supporters. En dat gaat dan echt flink uit de hand lopen
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:52:40 #190
57586 Bananenman
-----------
pi_26361155
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:45 schreef MeneerMuis het volgende:

Edit: LAAT MAAR
pi_26361210
Diego heeft zelf al eerder in dit topic moeten toegeven dat ze het in Arg ook niet altijd onder controle hebben. Ook al denkt hij van wel.
pi_26361572
Maar ik zeg nergens staan dat Diego daar de boel heeft afgebroken.

Dat het in Argentinië vaker uit de hand loopt dan hier lijkt me een feit overigens.
pi_26361713
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:43 schreef onlogisch het volgende:

Rellen? Prima nekschot... simpel..... ben je met 1500 schoten van die achterlijke debielen verlost en kan iedere normale fan gewoon weer met zn kids naar het stadion
Dat kan al jaren hoor
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_26361750
En MaxPower, ben jij Jezus ofzo? De tering, moeten we op de knieetjes of je alsje..alsje..alsjeblieft een quote wil geven..

Wat een eng volk daar in dat hoge noorden zeg.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_26361758
Voor CMT nog even de quote dan, omdat ik graag een nutteloze discussie in een virtuele omgeving wil winnen.

Mijn stelling:
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:18 schreef MaxPower het volgende:
In het groundhopperstopic loop je stoer te doen dat je bij de harde kern van Boca en Allianza Lima staat
De quote:
quote:
Dat was overigens wel mijn schuld want ik ging naar een vak waar ik helemaal niet hoor te zijn(al kan ik wel zeggen dat ik de gevaarlijkste plek van Peru overleefd ) en ik ging te ver weg staan van de politie in de 2e helft, want waar ik de eerste helft stond kon me niks gebeuren.
Met andere woorden, ik beweer nergens dat Diego actief meedoet aan rellen, ik beweer alleen dat hij er ergens wel 'iets' mee heeft. Puur alleen vanwege zijn anti-ajax gevoelens vindt hij het ok om de ajaxsupporters te weren.
pi_26361766
Schijnheilig is misschien niet het juiste woord van MP, maar Diego mag zich wel ff verdiepen in de stof voor ie gaat roepen om uitsupporters-verboden. Nu hou ik op, want ik ben dronken.
pi_26361802
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:13 schreef MaxPower het volgende:
Voor CMT nog even de quote dan, omdat ik graag een nutteloze discussie in een virtuele omgeving wil winnen.

Mijn stelling:
[..]

De quote:
[..]

Met andere woorden, ik beweer nergens dat Diego actief meedoet aan rellen, ik beweer alleen dat hij er ergens wel 'iets' mee heeft. Puur alleen vanwege zijn anti-ajax gevoelens vindt hij het ok om de ajaxsupporters te weren.
Daaruit blijkt niet dat hij iets heeft met rellen. Hij stond gewoon in een vak met gajes. Ik maak nergens uit op dat hij heeft lopen rellen, er staat zelfs niet eens gepats over eventuele rellen tijdens die wedstrijden.

Ajax-supporters weren puur vanwege anti-Ajax gevoelens is natuurlijk geen oplossing.
pi_26361848
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:13 schreef Staanplaats het volgende:
En MaxPower, ben jij Jezus ofzo? De tering, moeten we op de knieetjes of je alsje..alsje..alsjeblieft een quote wil geven..

Wat een eng volk daar in dat hoge noorden zeg.
Ik hou ook van jou schat!
pi_26362028
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:11 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Dat kan al jaren hoor
Precies, iedereen kan gewoon normaal met z'n kids naar het stadion.
pi_26362030
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daaruit blijkt niet dat hij iets heeft met rellen. Hij stond gewoon in een vak met gajes. Ik maak nergens uit op dat hij heeft lopen rellen, er staat zelfs niet eens gepats over eventuele rellen tijdens die wedstrijden.
Rellen = gevaarlijk, en hij kickt erop om het gevaarlijkste gebied van Peru te hebben overleefd.

Ik ben het met Erasmusch eens dat ik het woord schijnheilig in deze niet had moeten gebruiken. Taalkundig foutje.
quote:
Ajax-supporters weren puur vanwege anti-Ajax gevoelens is natuurlijk geen oplossing.
Dan zijn we het toch eens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')