je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:45 schreef MeneerMuis het volgende:
Overigens heb ik een vraag:
STEL dat Feyenoord morgen wint, Ajax wint donderdag. Dat betekent een finale tussen Ajax en Feyenoord in de Kuip. Als het goed is loten 'ze' dan wie 'thuis' speelt en wie uit?
Als het nu zo is dat Feyenoord 'uit' speelt, mogen er dan geen supporters komen van Feyenoord?
Zou wel leuk zijn als dit klopt. Vooral als de NS geen ajax-supporters wil vervoeren!
Dan krijgen we een finale met een leeg stadion \o/
-correct me if i'm wrong..
Edit: LAAT MAARquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:45 schreef MeneerMuis het volgende:
Overigens heb ik een vraag:
STEL dat Feyenoord morgen wint, Ajax wint donderdag. Dat betekent een finale tussen Ajax en Feyenoord in de Kuip. Als het goed is loten 'ze' dan wie 'thuis' speelt en wie uit?
Dat kan al jaren hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:43 schreef onlogisch het volgende:
Rellen? Prima nekschot... simpel..... ben je met 1500 schoten van die achterlijke debielen verlost en kan iedere normale fan gewoon weer met zn kids naar het stadion
De quote:quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:18 schreef MaxPower het volgende:
In het groundhopperstopic loop je stoer te doen dat je bij de harde kern van Boca en Allianza Lima staat
Met andere woorden, ik beweer nergens dat Diego actief meedoet aan rellen, ik beweer alleen dat hij er ergens wel 'iets' mee heeft. Puur alleen vanwege zijn anti-ajax gevoelens vindt hij het ok om de ajaxsupporters te weren.quote:Dat was overigens wel mijn schuld want ik ging naar een vak waar ik helemaal niet hoor te zijn(al kan ik wel zeggen dat ik de gevaarlijkste plek van Peru overleefd ) en ik ging te ver weg staan van de politie in de 2e helft, want waar ik de eerste helft stond kon me niks gebeuren.
Daaruit blijkt niet dat hij iets heeft met rellen. Hij stond gewoon in een vak met gajes. Ik maak nergens uit op dat hij heeft lopen rellen, er staat zelfs niet eens gepats over eventuele rellen tijdens die wedstrijden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:13 schreef MaxPower het volgende:
Voor CMT nog even de quote dan, omdat ik graag een nutteloze discussie in een virtuele omgeving wil winnen.
Mijn stelling:
[..]
De quote:
[..]
Met andere woorden, ik beweer nergens dat Diego actief meedoet aan rellen, ik beweer alleen dat hij er ergens wel 'iets' mee heeft. Puur alleen vanwege zijn anti-ajax gevoelens vindt hij het ok om de ajaxsupporters te weren.
Ik hou ook van jou schat!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:13 schreef Staanplaats het volgende:
En MaxPower, ben jij Jezus ofzo? De tering, moeten we op de knieetjes of je alsje..alsje..alsjeblieft een quote wil geven..
Wat een eng volk daar in dat hoge noorden zeg.
Precies, iedereen kan gewoon normaal met z'n kids naar het stadion.quote:
Rellen = gevaarlijk, en hij kickt erop om het gevaarlijkste gebied van Peru te hebben overleefd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daaruit blijkt niet dat hij iets heeft met rellen. Hij stond gewoon in een vak met gajes. Ik maak nergens uit op dat hij heeft lopen rellen, er staat zelfs niet eens gepats over eventuele rellen tijdens die wedstrijden.
Dan zijn we het toch eens?quote:Ajax-supporters weren puur vanwege anti-Ajax gevoelens is natuurlijk geen oplossing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |