Voor een groot gedeelte ben ik het wel met je eens, maar jouw opmerking dat de Keizer Donner wel zou straffen, was wel frappant.quote:Op maandag 18 april 2005 12:36 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Economische samenwerking prima, maar daarna is voor mij de grens bereikt. Hoe het nummerbord eruit moet zien, welke ladders schilders mogen gebruiken, wat er in brood mag zitten, overal bemoeit dat Europa zich mee. Straks met die EU-Grondwet gaan ze ook ons buitenlandsbeleid bepalen en ons asielbeleid beïnvloeden.
Nederland mag momenteel niet eens meer snelwegen of industrieterreinen bouwen omdat er altijd wel een Europees regeltje in de weg staat. Zelfs spitsstroken om files te bestrijden mogen niet meer. Fantastisch hoor zo'n Europa. Nederland slibt onder invloed van Europese regels steeds verder dicht en Duitsland kijkt lachend toe hoe alle economische activiteiten zich meer en meer oostwaards verplaatsen.
En dan ook nog met een Grondwet aankomen. Europa is geen land en een Europees volk bestaat niet eens. Wat moet je dan met een Grondwet? Europa is veel te divers voor een eenwording. Zoveel verschillende volken, culturen en talen kun je in nog geen duizend jaar één laten worden.
quote:Op maandag 18 april 2005 12:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voor een groot gedeelte ben ik het wel met je eens, maar jouw opmerking dat de Keizer Donner wel zou straffen, was wel frappant.
idd.. en juist daarom zal Wilders over enkele jaren flink gaan scorenquote:Op maandag 18 april 2005 14:50 schreef lionsguy18 het volgende:
Die grondwet komt er wel.
Al is 99 % van de nederlanders er tegen.
Dat heb ik tegen een referendum, het is een middel om de schijn van de democratie op te houden.
Voor machthebbers zijn mondige burgers maar lastig.
Als ze de grondwet erdoor drukken.... dan heeft hij via de overheid de best betaalde/lopende reclamespot ooit gehad.quote:Op maandag 18 april 2005 15:08 schreef Koos Voos het volgende:
idd.. en juist daarom zal Wilders over enkele jaren flink gaan scoren![]()
Van onze belastingcenten in elk geval..quote:Op maandag 18 april 2005 15:55 schreef Harry_Sack het volgende:
Hoort dit bij het satiredebat?
De uitspraken van Donner & co worden steeds belachelijker. Misschien bedoelde hij dat ie een burgeroorlog vreest?
Eerlijk waar, vaak genoeg vraag ik me af waar dat soort mensen van leven.
Het zal de tijdgeest wel zijn, "boetedoening in het nieuwe milleniumconcept" oidquote:Op maandag 18 april 2005 16:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Van onze belastingcenten in elk geval..
Ik vraag me nu ook al tijden af of Donner ooit op straat komt of welk referentiekader hij gebruikt om zijn wil door te drukken, die man is werkelijk realtiteits- en wereldvreemd.
Yeh, dit soort dingen schieten te ver door idd. Of bedoel je andere dingen?quote:Op maandag 18 april 2005 17:31 schreef vanthof het volgende:
Het referendum is een kans om het neoliberale beleid van Donner c.s. bij te sturen. Neem dat dan sportief op zou ik tegen Donner willen zeggen.
Mijn part stellen we een maximum aan de tijd dat iemand de overheid mag dienen, zo lang in dezelfde spelonken vertoeven heeft Donner geen goed gedaan.quote:Op maandag 18 april 2005 16:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het zal de tijdgeest wel zijn, "boetedoening in het nieuwe milleniumconcept" oid![]()
Dat schiet te ver door inderdaad. En dat is een site voor buitenlandersquote:Op maandag 18 april 2005 17:33 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Yeh, dit soort dingen schieten te ver door idd. Of bedoel je andere dingen?
Kijk eens:quote:Op maandag 18 april 2005 18:44 schreef vanthof het volgende:
Liberalisering van allerlei diensten is niet percee goed, denk aan bijvoorbeeld NS waar je tegenwoordig niet eens een kaartje naar Parijs kan kopen zonder in een grote stad te wonen.
Onze centen!quote:Op maandag 18 april 2005 15:55 schreef Harry_Sack het volgende:
Hoort dit bij het satiredebat?
De uitspraken van Donner & co worden steeds belachelijker. Misschien bedoelde hij dat ie een burgeroorlog vreest?
Ja en dan hebben ze het ook nog over oorlog voeren als het over de EU grondwet gaatquote:Op maandag 18 april 2005 17:48 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat schiet te ver door inderdaad. En dat is een site voor buitenlandersWoest aantrekkelijk, dat Nederland
Ach. Ik voorzie geen oorlog, maar nu heb ik in ieder geval iets om over te praten bij mijn "news speech" bij Engels vandaagquote:Op maandag 18 april 2005 23:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja en dan hebben ze het ook nog over oorlog voeren als het over de EU grondwet gaat![]()
Van mijn stem iig. Ik heb het lang vol kunnen houden en ondanks dat ik nog wel steeds achter het CDA kan staan is deze uitspraak zo ontzettend achterlijk dat ze mijn stem kwijt zijn. Ik vraag me af hoeveel er nog gaan volgen. Wellicht dat ik weer terugkom bij CDA maar niet voordat de dhr Donner veilig zit opgeborgen ergens. Wat een achterlijke uitspraken zegquote:Op maandag 18 april 2005 15:55 schreef Harry_Sack het volgende:
De uitspraken van Donner worden steeds belachelijker. Misschien bedoelde hij dat ie een burgeroorlog vreest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |