abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26320094
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:36 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Economische samenwerking prima, maar daarna is voor mij de grens bereikt. Hoe het nummerbord eruit moet zien, welke ladders schilders mogen gebruiken, wat er in brood mag zitten, overal bemoeit dat Europa zich mee. Straks met die EU-Grondwet gaan ze ook ons buitenlandsbeleid bepalen en ons asielbeleid beïnvloeden.

Nederland mag momenteel niet eens meer snelwegen of industrieterreinen bouwen omdat er altijd wel een Europees regeltje in de weg staat. Zelfs spitsstroken om files te bestrijden mogen niet meer. Fantastisch hoor zo'n Europa. Nederland slibt onder invloed van Europese regels steeds verder dicht en Duitsland kijkt lachend toe hoe alle economische activiteiten zich meer en meer oostwaards verplaatsen.

En dan ook nog met een Grondwet aankomen. Europa is geen land en een Europees volk bestaat niet eens. Wat moet je dan met een Grondwet? Europa is veel te divers voor een eenwording. Zoveel verschillende volken, culturen en talen kun je in nog geen duizend jaar één laten worden.
Voor een groot gedeelte ben ik het wel met je eens, maar jouw opmerking dat de Keizer Donner wel zou straffen, was wel frappant.
pi_26320216
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Voor een groot gedeelte ben ik het wel met je eens, maar jouw opmerking dat de Keizer Donner wel zou straffen, was wel frappant.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_26320336
Ik voel het meeste voor de argumenten van Tikorev en Welles.
Ik heb geen idee hoe die grondwet er uit ziet en waarschijnlijk met mij alle andere burgers.
Voor alle zekerheid stem ik tegen de europese grondwet, alhoewel ik eigenlijk tegen het houden van een referendum ben.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  maandag 18 april 2005 @ 13:35:02 #129
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26321347
Die grondwet komt er niet.... en als die er toch komt (tegen de zin van de meeste burgers). Dan is er sprake van een tweedeling tussen de machthebbers en de burgers. En ik kan genoeg conflicten bedenken waarbij dit gruwelijk fout is gelopen.

Op het moment dat de grondwet er toch door wordt gedrukt is de democratie in Europa failliet (met alle gevolgen van dien). En hebben de anti globalisten (die ik nu pas leer te begrijpen) toch hun gelijk gekregen.
-- Nein gegen die grundwette --
pi_26323228
Die grondwet komt er wel.
Al is 99 % van de nederlanders er tegen.
Dat heb ik tegen een referendum, het is een middel om de schijn van de democratie op te houden.
Voor machthebbers zijn mondige burgers maar lastig.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_26323666
quote:
Op maandag 18 april 2005 14:50 schreef lionsguy18 het volgende:
Die grondwet komt er wel.
Al is 99 % van de nederlanders er tegen.
Dat heb ik tegen een referendum, het is een middel om de schijn van de democratie op te houden.
Voor machthebbers zijn mondige burgers maar lastig.
idd.. en juist daarom zal Wilders over enkele jaren flink gaan scoren

De verplichting om een Europees leger op te bouwen hoort niet in een grondwet thuis.

[ Bericht 11% gewijzigd door Koos Voos op 18-04-2005 15:52:20 ]
  maandag 18 april 2005 @ 15:12:03 #132
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26323754
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:08 schreef Koos Voos het volgende:
idd.. en juist daarom zal Wilders over enkele jaren flink gaan scoren
Als ze de grondwet erdoor drukken.... dan heeft hij via de overheid de best betaalde/lopende reclamespot ooit gehad.
pi_26324646
tvp

Ik wilde veel zeggen, maar daar heb ik nou geen zin meer in Misschien later.
  maandag 18 april 2005 @ 15:55:24 #134
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26324751
Hoort dit bij het satiredebat?

De uitspraken van Donner & co worden steeds belachelijker. Misschien bedoelde hij dat ie een burgeroorlog vreest?
Eerlijk waar, vaak genoeg vraag ik me af waar dat soort mensen van leven.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_26325410
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:55 schreef Harry_Sack het volgende:

De uitspraken van Donner & co worden steeds belachelijker. Misschien bedoelde hij dat ie een burgeroorlog vreest?
Van onze belastingcenten in elk geval..

Ik vraag me nu ook al tijden af of Donner ooit op straat komt of welk referentiekader hij gebruikt om zijn wil door te drukken, die man is werkelijk realtiteits- en wereldvreemd.
Yeah baby Yeah!
pi_26325620
Mooi, hebben we fijn een goede reden om meer geld in Defensie te pompen.
  maandag 18 april 2005 @ 16:54:12 #137
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26326099
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:27 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Van onze belastingcenten in elk geval..

Ik vraag me nu ook al tijden af of Donner ooit op straat komt of welk referentiekader hij gebruikt om zijn wil door te drukken, die man is werkelijk realtiteits- en wereldvreemd.
Het zal de tijdgeest wel zijn, "boetedoening in het nieuwe milleniumconcept" oid
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_26326282
Hij blaast de grondwet nu zeker op, geen problemen mee.
  maandag 18 april 2005 @ 17:31:03 #139
117864 vanthof
www.genoegisgenoeg.net
pi_26327038
Het referendum is een kans om het neoliberale beleid van Donner c.s. bij te sturen. Neem dat dan sportief op zou ik tegen Donner willen zeggen.
pi_26327092
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:31 schreef vanthof het volgende:
Het referendum is een kans om het neoliberale beleid van Donner c.s. bij te sturen. Neem dat dan sportief op zou ik tegen Donner willen zeggen.
Yeh, dit soort dingen schieten te ver door idd. Of bedoel je andere dingen?
pi_26327283
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:54 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Het zal de tijdgeest wel zijn, "boetedoening in het nieuwe milleniumconcept" oid
Mijn part stellen we een maximum aan de tijd dat iemand de overheid mag dienen, zo lang in dezelfde spelonken vertoeven heeft Donner geen goed gedaan.
Yeah baby Yeah!
pi_26327531
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:33 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Yeh, dit soort dingen schieten te ver door idd. Of bedoel je andere dingen?
Dat schiet te ver door inderdaad. En dat is een site voor buitenlanders Woest aantrekkelijk, dat Nederland
  maandag 18 april 2005 @ 18:44:30 #143
117864 vanthof
www.genoegisgenoeg.net
pi_26328997
Liberalisering van allerlei diensten is niet percee goed, denk aan bijvoorbeeld NS waar je tegenwoordig niet eens een kaartje naar Parijs kan kopen zonder in een grote stad te wonen.

Dat een bedrijf straks iemand kan dwingen om in een andere lidstaat voor hetzelfde bedrijf te gaan werken lijkt mij ook geen goede zaak. Vrij verkeer van werknemers ok, maar niet verplicht verkeer van werknemers.

Defensiebeleid moet niet door Europa geregeld worden, maar door de NAVO. Daar hebben de 'nee' stemmers in Frankrijk ook een punt, die willen niet dat straks hun kernwapens overgaan naar de navo.
pi_26329266
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:44 schreef vanthof het volgende:
Liberalisering van allerlei diensten is niet percee goed, denk aan bijvoorbeeld NS waar je tegenwoordig niet eens een kaartje naar Parijs kan kopen zonder in een grote stad te wonen.
Kijk eens:
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1067527353297&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FCSElementPage&lang=nl&c=Page
Hoef je niet eens de deur voor uit. Of deze:
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1067527353231&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FHomePageInternationaal&c=Page
De NS speelt dus wat dat betreft juist in op nieuwe ontwikkelingen. Zeg nou zelf, thuis geriefelijk het ticket boeken vanachter de PC, of dat in een tochtige onveilige stationshal moeten kopen, dan is die eerste toch beter te noemen.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_26329794
NEE + tvp
When there is no more room in hell, the dead will walk the earth
pi_26331048
Geen woorden voor...
pi_26331285
quote:

Onze centen!
  maandag 18 april 2005 @ 23:41:37 #148
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_26337234
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:48 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Dat schiet te ver door inderdaad. En dat is een site voor buitenlanders Woest aantrekkelijk, dat Nederland
Ja en dan hebben ze het ook nog over oorlog voeren als het over de EU grondwet gaat
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_26340356
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:41 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ja en dan hebben ze het ook nog over oorlog voeren als het over de EU grondwet gaat
Ach. Ik voorzie geen oorlog, maar nu heb ik in ieder geval iets om over te praten bij mijn "news speech" bij Engels vandaag
pi_26344273
quote:
De uitspraken van Donner worden steeds belachelijker. Misschien bedoelde hij dat ie een burgeroorlog vreest?
Van mijn stem iig. Ik heb het lang vol kunnen houden en ondanks dat ik nog wel steeds achter het CDA kan staan is deze uitspraak zo ontzettend achterlijk dat ze mijn stem kwijt zijn. Ik vraag me af hoeveel er nog gaan volgen. Wellicht dat ik weer terugkom bij CDA maar niet voordat de dhr Donner veilig zit opgeborgen ergens. Wat een achterlijke uitspraken zeg

en uiteraard stem ik ook tegen de grondwet maar dat was ik al
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')