Juist, niks aan toe te voegen, mijn ervaring heeft ook flink mn ogen geopend. Goede instelling.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:43 schreef xelnaga het volgende:
jaar in Londen gewerkt......Na m'n gap year in Londen ben ik tijd in Japan geweest. .... veel interessse in Azie. Dus met mijn huidige opleiding ben ik voor exchange naar Hong Kong gegaan, en in Thailand leren duiken. Toen bedacht ik me dat ik dat echt geweldig vond,
Wat ik probeer te zeggen is, als je echt dromen hebt kun je ver komen. Iedereen zei ook dat ik gek was, maar nu is iedereen jaloers omdat ik gedaan(doe) wat ik wilde doen.
Laat je dromen je leiden! (en beetje gezond verstand:P)
Hoeft niet.. Is gewoon goede relatietest. Ken er genoeg die een betere relatie gekregen hebben, maar ook stellen die daarna elkaar NOOOOOIT meer wilde zien. Is dus geen wetmatigheid wat je zegtquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
= einde relatie. Een lange tijd enkel op elkaar aangewezen zijn terwijl je in een ander land zit is funest voor een relatie.
Ik spreek uit ervaring.
Tenzij zij dominant is in de relatie en jij gedwee zonder ruggegraat achter haar aanloopt?
Voor een tijd werkt dat verfrissend, maar op den duur moet je toch weer een studie oppakken. Ik ben na een verkeerde studiekeuze ook een paar jaar gaan werken en dat is een goede zaak geweest. Ik was daarna volwassener en daarnaast wist ik wat ik wilde studeren.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:52 schreef Herr_Ratt het volgende:
wow, al die verhalen, ik vond het al heel knap van mezelf dat ik na 3 maanden met me studie stopte en voor een jaartje ging werken zonder dat m'n ouders zich ermee bemoeiden![]()
Hee ik heb je reactie ni meer gezien vandaar beetje late reactiequote:Op zondag 8 mei 2005 09:00 schreef xelnaga het volgende:
@ dikkiedik_2003
toen ik in londen werkte heb ik beetje lopen flirten met de gasten (hetgeen verboden was, maar ach de baas hield een hand boven m'n hoofd hehe) Japanese meid leren kennen, stapel geworden. Toen wilde ik haar verassen en heb gewoon vlucht geboekt, en aangeklopt. Ze was beetje ondersteboven en kon de eerste dag niet meer zo goed praten. Dat is dus de reden dan ik in Japan was. Misschien kunnen we samen op zoek naar leuk eilandje?ik wil best werken in de duik industrie hoor
De enige die er écht wat aan kan veranderen ben je zelf!quote:Op maandag 18 april 2005 08:35 schreef ozzyat105 het volgende:
volg je gevoel nu en niet je verstand!
nou ik heb er wel oren naar! stuur me anders mail over het een en ander. Ik heb net de mogelijkheid gehad om baan te vinden hier in Hong Kong dus misschien dat ik nog ff blijf plakkenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:28 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
[..]
Hee ik heb je reactie ni meer gezien vandaar beetje late reactie
Grappig hoe je in Japan terecht bent gekomen maar had je daar geen vergunning om te werken nodig ofzo, of had zij dat voor je geregeld?
Ik ga een tijdje werken in nederland en dan wil ik naar het eiland Mauritius, super gaaf voor duiken en ook kitesurfen dus mischien is het wel gezellig. Ik heb contact met wat kitescholen daar maar tis bijna onmogelijk om daar te werken en zoiezo liggen de lonen zo laag dat ik beter hier wat kan gaan werken en dan een paar maandjes die kant op!
IPO = Industrieel Product Ontwerpenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:34 schreef Sickert het volgende:
(...) en wel naar de Hogeschool van Rotterdam om daar IPO (industrieel project ontwerpen) te gaan volgen (Duaa) (...)
Oh top zeg !quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:34 schreef Sickert het volgende:
zo maar eens even een update van mijik heb samen met mijn vriendin zitten zoeken en heb besloten om terug naar school te gaan.. en wel naar de Hogeschool van Rotterdam om daar IPO (industrieel project ontwerpen) te gaan volgen (Duaa)l alleen moet ik daar een toelatings test (21+ test) voor doen en dat houd in dat ik Nederlands, Engels en Wiskunde krijg nu zijn de eerste 2 geen probleem alleen Wiskunde wel en daarvoor ga ik een bijscholings cursus voor volgen en dan kan ik als het goed is examen doen 21 juni en 22 juni
en hopelijk haal ik het dan zodat ik daar in September kan beginnen
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:48 schreef Feather het volgende:
[..]
De enige die er écht wat aan kan veranderen ben je zelf!
niet klagen maar doen!
Succes!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |