Intrigerend plaatje. Roept vele vragen op:quote:
Zoals de neus van een speurhond, zit je behoorlijk op het juiste spoor.quote:Op woensdag 20 april 2005 02:20 schreef Gajus het volgende:
[..]
Intrigerend plaatje. Roept vele vragen op:
- stapt deze vrouw in of uit haar bed? (eerst even douchen was er toen niet bij)
- wie houdt haar gezelschap in bed: een opgerolde kat lijkt wel.
- ...
Vermoedelijk een 17-de eeuws tafereeltje van een Hollandse meester.
On the right track?![]()
Bekijk net een grotere afbeelding van het schilderij, de poes is een hond zo te zien.quote:Op woensdag 20 april 2005 02:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
(alleen of het een kat is, weet ik niet)
Het is geen Frans Hals en geen Johannes Vermeer...quote:Op woensdag 20 april 2005 02:44 schreef Gajus het volgende:
Ik gokte op Frans Hals (misschien door de aanwezigheid van die luit) maar niets gevonden.
Een huiselijke tafereel van Johannes Vermeer, noppes.
Die pilaren op de voorgrond ... apart, ik ken een schilder die dat vaker deed ... ik zoek verder.
Elke keer denk ik dat ik weggevertjes plaats... niet dus.quote:Op woensdag 20 april 2005 03:00 schreef Gajus het volgende:
De Hoogh, Metsu, Maes ... allemaal interieurschilders maar vooralsnog geen resultaat.
Qua sfeer e.d. hebben de schilderijen van Pieter de Hoogh de meeste verwantschap.
I allready did, slechte gewoontes ziin moeilijk af te leren.quote:Op woensdag 20 april 2005 03:06 schreef Gajus het volgende:
AE, maak je het niet te laat? Alvast welterusten.![]()
Toch niet Jan Steen hè?quote:Op woensdag 20 april 2005 03:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zijn naam wordt nog steeds vaak genoemd, in een andere context...
Ja,ja ... ik heb mij vorige post inmiddels geupdated.quote:Op woensdag 20 april 2005 03:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jawel, toch wel!
Gezien en het klopt.quote:Op woensdag 20 april 2005 03:18 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ja,ja ... ik heb mij vorige post inmiddels geupdated.![]()
En nu ga ik echt onder het dons ...![]()
Dan kun jij wellicht een afbeelding voor de nieuwe opgave plaatsen?quote:Op woensdag 20 april 2005 03:27 schreef JAM het volgende:
Ik ga nog wel even door hoor! Hardcore to the bone!.
Jij ook een goede morgen Do2quote:Op woensdag 20 april 2005 07:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
*Burp
Ja, goed hoor.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:07 schreef Z het volgende:
Paul Gauguin - Femmes Tahitiennes sur la plage.
Ik vind het meer lanterfanten.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oh, om je eerdere vraag te beantwoorden Gellius; Ja ik banjer wel eens...
Maar is onbewust banjeren wel echt banjeren eigenlijk??
Ja, maar dat heeft een kunstenaar altijd natuurlijk!!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:14 schreef Gellius het volgende:
Is er iets over Dalí op dan?
Onbewust banjeren? Mogelijk. Maar het is niet zomaar wat lopen natuurlijk.Jje moet wel de groothoeklens op hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |