Zelfs witgekleurd textiel is taboe ten huize AE weet ik sinds gisteren.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zelf hou ik wel van veelkleurigheid.
Dat heb je goed onthouden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:59 schreef Gajus het volgende:
[..]
Zelfs witgekleurd textiel is taboe ten huize AE weet ik sinds gisteren.![]()
Staat ie bij jou nu ook op de vorige pagina?quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:01 schreef Gellius het volgende:
Het doet pijn aan alles, in welke hoedanigheid dan ook en het appeleert aan alles wat lelijk is. Ik kan het ook niet helpen.
Hey, je leeft nog!quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is wel knap geschilderd, dat dan weer wel...
quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is wel knap geschilderd, dat dan weer wel...
quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Staat ie bij jou nu ook op de vorige pagina?
Ik bedoel te zeggen dat ik het ver-schrik-ke-lijk lelijk vind, Gellius...quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:03 schreef Gellius het volgende:
[..]. Ik stel voor elkander morgenochtend te treffen, op een sappige weide op de veluwe, DO. Met ontbloot rapier en een secondant of twee na keuze. Met gedestilleerd na afloop, voor de gelukkigen.
Ook niet wanneer je zijn naam intypt zonder aanhalingstekens Gajus?quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:06 schreef Gajus het volgende:
Inmiddels heb ik gegoogeld met trefwoord "Paul Klee". Ondanks de vele hits zit dit werkje er niet tussen. Niet eens verwonderlijk voor dit abjecte product
Voor mij is wit de kleur van de reinheid.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wit spreekt mij totaal niet aan, niet alleen qua textiel.
Dat heb ik nou met zwart.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:09 schreef Gajus het volgende:
[..]
Voor mij is wit de kleur van de reinheid.
ik draag dan ook louter (kraakhelder) wit ondergoed
Evenmin met weglating van aanhalingstekens.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ook niet wanneer je zijn naam intypt zonder aanhalingstekens Gajus?
Volop zwarte lingerie thuis maar niet van mijquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat heb ik nou met zwart.
Hmmz, dan wordt het lastig...quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:14 schreef Gajus het volgende:
[..]
Evenmin met weglating van aanhalingstekens.
mijn koninkrijk voor een vingermassage
Van de 7 schilderijen die zij in hun 'virtuele museum' hebben hangen, ontbreekt het gezochte werk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
Misschien helpt deze hint. Als ik het goed hebt, hangt dit schilderij in Kunstmuseum Basel in Zwitserland.
Hang me er niet aan op of ie daar nog werkelijk hangt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:26 schreef Gajus het volgende:
[..]
Van de 7 schilderijen die zij in hun 'virtuele museum' hebben hangen, ontbreekt het gezochte werk.![]()
Dat is hem!quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:27 schreef Gajus het volgende:
elders gevonden: Crystal Gradation (1921)
En jij denkt dat de dagploeg gek is????quote:Op dinsdag 19 april 2005 02:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
Deze weet ik meteen Gajus.
al dat gezoek voor Bdt is écht leerzaam
Hou ik lekker voor me en laat um over aan de dagtploeg.
Dat heb ik in mijn slaap getypt AR.quote:Op dinsdag 19 april 2005 06:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En jij denkt dat de dagploeg gek is????
Als iemand hem al weet doen wij niks meer hoor..., ik niet iig![]()
Ja, nee, ik moet zo weg...quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmm, in mijn biologieboek stonden andere plaatjes...
Maargoed, Do2, noem jij ff de titel en schilder enzo?
Gewoon afvegen aan je trui/T-shirt/broekquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet mijn handen nog wassen! Die zitten onder de verf!
Mijn handen zijn schoon! Terwijl het eigenlijk de bedoeling is dat die onder de verf zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet mijn handen nog wassen! Die zitten onder de verf!
Ja, het merendeel van mijn kleren zit ook onder de verf,quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Gewoon afvegen aan je trui/T-shirt/broek
Doe ik ook altijd
De bedenker van de opgave weet het antwoord en dus hoeven de anderen niets meer te doen. Is dat de strekking van jouw stellingname?quote:Op dinsdag 19 april 2005 06:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als iemand hem al weet doen wij niks meer hoor..., ik niet iig![]()
Nee nee, de bedenker is de bedenker en niet iemand. De bedenker bedenkt een opgave die iemand moet oplossen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:18 schreef Gajus het volgende:
[..]
De bedenker van de opgave weet het antwoord en dus hoeven de anderen niets meer te doen. Is dat de strekking van jouw stellingname?![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:29 schreef Gellius het volgende:
Dat is wel waar. Het gaat in die topic om dat titel.
Het komt mij dan ook tamelijk bekend voor Gellius, maar daarmee ben ik er nog niet...quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:50 schreef Gellius het volgende:
't Is van een tamelijk bekende schilder, hoor.
K. Ruisquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, dit lijkt mij nou een typisch schilderwerkje van.. ach, zeg jij het ff Do2??
Niet weer he???quote:
Tja, krantenwijkje, he.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Vrienden van het goede leven, ik ga slapen!
Weltrusten allemaal
Hoezo, heeft die gozer jou wat aangedaan? Of zit het 'tamponnetje' van Camilla jou in de weg?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het liefste zou ik dikke kwasten in een grote emmer met zwarte verf willen dopen, om daarna met ongecontroleerde halen een héél snel einde te maken aan Prince Charles en al zijn metgezellen...
Ik zei dat het niet zijn gebruikelijke onderwerp was, omdat Degas vooral bekend is als schilder van lieftallige balletmeisjes. Maar hij heeft inderdaad ook een hoop paardenstukjes gemaakt, zag ik net. Het is inderdaad een Degas, en wel een spuuglelijke.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:08 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoezo, heeft die gozer jou wat aangedaan? Of zit het 'tamponnetje' van Camilla jou in de weg?![]()
Bij het zien van de opgave moest ik aan Degas denken. Maar met Gellius' opmerking dat de schilder weinig van dit soort taferelen had geschilderd, kon ik weer inpakken.![]()
Aha, jij verwart bekendheid met kwantiteit.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:10 schreef Gellius het volgende:
Ik zei dat het niet zijn gebruikelijke onderwerp was, omdat Degas vooral bekend is als schilder van lieftallige balletmeisjes. Maar hij heeft inderdaad ook een hoop paardenstukjes gemaakt, zag ik net. Het is inderdaad een Degas, en wel een spuuglelijke.
Het zìjn ook wel verwarrende begrippen natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2005 00:19 schreef Gajus het volgende:
[..]
Aha, jij verwart bekendheid met kwantiteit.
Die titel had ik zojuist ook al gevonden, alleen bij de afbeeldingen die ik tegenkwam was de uitsnede anders, dat bracht me even in verwarring.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:25 schreef Gajus het volgende:
'Jockeys before the race' (1869/1872) luidt de titel.
De meisjes lagen Degas in vele opzichten beter als de paarden.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:19 schreef Gajus het volgende:
[..]
Aha, jij verwart bekendheid met kwantiteit.
Overkwam mij ook in eerste instantie. Pas bij het zien van een schermvullende afbeelding kreeg ik zekerheid.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
Die titel had ik zojuist ook al gevonden, alleen bij de afbeeldingen die ik tegenkwam was de uitsnede anders, dat bracht me even in verwarring.
Kwestie van leeftijd ... in zijn jeugd had hij wat met paarden en pas later had hij wat met de andere sekse ... een veelvoorkomend verschijnsel, vooral bij meisjes/vrouwen.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
De meisjes lagen Degas in vele opzichten beter als de paarden.
A matter of lack of inspiration, dear Do ?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer...
Nee, juist niet! Ik kom moeilijker uit mijn woorden omdat ik inspiratie heb.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:41 schreef Gajus het volgende:
[..]
A ,atter of lack of inspiration, dear Do ?
Heb hier nog 2 panelen van 1.20 x 1.20, waarvan de bedoeling is dat ik die voor zaterdag beschilderd heb,quote:Op woensdag 20 april 2005 00:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben nu ook aan het tekenen/schilderen en Fokken tegelijk, trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |