abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26324710
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:51 schreef thabit het volgende:

[..]

Het respect is verdwenen, iets wat bij jou natuurlijk al duidelijk was.
als er iemand in de wereld is die ik respecteer, is het mijn partner wel

verklaar u dus nader ? Moest ik eerst een examen afleggen, een compability test of zo voor ik een relatie met hem mocht starten ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26324740
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:51 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Nou, in mijn geval niet dus. Om maar even weer terug te komen op Treinjongen: ik kan wel enthousiast aan het daten slaan met die jongen, maar ik hoef toch niet met hem uit "omdat ik niemand heb en hij me uitvroeg". Ik "probeer" het dan misschien niet, maar soit, ik ben liever alleen dan dat ik als een oestrogeenbom op elke beschikbare jongen afspring.

Je krijgt toch geen lepra van een tijdje alleen zijn, hoop ik.
ik ken het verhaal van de treinjongen niet, maar als je natuurlijk van 1000 km ver aanvoelt dat een jongen niets voor jou is, tja, dan moet je er ook niet mee gaan daten, da's een feit
pi_26324790
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:51 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Nou, in mijn geval niet dus. Om maar even weer terug te komen op Treinjongen: ik kan wel enthousiast aan het daten slaan met die jongen, maar ik hoef toch niet met hem uit "omdat ik niemand heb en hij me uitvroeg". Ik "probeer" het dan misschien niet, maar soit, ik ben liever alleen dan dat ik als een oestrogeenbom op elke beschikbare jongen afspring.
nee, als die vriendin van je inderdaad ook voor haar eigen gevoel op de eerste de beste jongen duikt, om maar niet alleen te zijn, dan is dat inderdaad niet iets waar ik voor zou kiezen... maar als je toch voor iemand een bepaald sluimerende interesse koestert, maar je nog absoluut niet kunt spreken van De Vonk, kan het geen kwaad om die dan binnen handbereik te houden, zou ik zo zeggen...
quote:
Je krijgt toch geen lepra van een tijdje alleen zijn, hoop ik.
nope, ik vind het belangrijk alleen te KUNNEN zijn... een echte grote liefde, waar je op alle mogelijke fronten contact met elkaar hebt, is TE zeldzaam om er maar continu op te blijven wachten...
pi_26324925
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:57 schreef Mad-Eleine het volgende:

[..]

nee, als die vriendin van je inderdaad ook voor haar eigen gevoel op de eerste de beste jongen duikt, om maar niet alleen te zijn, dan is dat inderdaad niet iets waar ik voor zou kiezen... maar als je toch voor iemand een bepaald sluimerende interesse koestert, maar je nog absoluut niet kunt spreken van De Vonk, kan het geen kwaad om die dan binnen handbereik te houden, zou ik zo zeggen...
[..]

nope, ik vind het belangrijk alleen te KUNNEN zijn... een echte grote liefde, waar je op alle mogelijke fronten contact met elkaar hebt, is TE zeldzaam om er maar continu op te blijven wachten...
Het is mij allemaal teveel wishfull thinking wat zij doet. Zij neemt genoegen met minder, denk ik. Ik weet dat ik misschien wel met een jongen die ik ontmoet met wie het "wel klikt" twee maanden ofzo samen zou kunnen zijn voor we uit elkaar gaan, maar wat HEB ik daaraan ? Het is niet dat ik in mijn ivoren toren zit te wachten tot mijn prins op het witte paard aan mijn vlecht omhoog gaat klimmen, maar wat die vriendin doet vind ik dan weer het andere uiterste, en dat vind ik ieg niks voor mij.

Ik wil gewoon graag weer écht verliefd worden, niet een beetje aanklungelen met mensen die toevallig op mijn pad komen en mij ook wel leuk vinden. En als ik dat niet meteen vind, nou, dan ben ik toch lekker een tijdje alleen ? Ik vermaak me wel. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_26324973
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:03 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Het is mij allemaal teveel wishfull thinking wat zij doet. Zij neemt genoegen met minder, denk ik. Ik weet dat ik misschien wel met een jongen die ik ontmoet met wie het "wel klikt" twee maanden ofzo samen zou kunnen zijn voor we uit elkaar gaan, maar wat HEB ik daaraan ? Het is niet dat ik in mijn ivoren toren zit te wachten tot mijn prins op het witte paard aan mijn vlecht omhoog gaat klimmen, maar wat die vriendin doet vind ik dan weer het andere uiterste, en dat vind ik ieg niks voor mij.

Ik wil gewoon graag weer écht verliefd worden, niet een beetje aanklungelen met mensen die toevallig op mijn pad komen en mij ook wel leuk vinden. En als ik dat niet meteen vind, nou, dan ben ik toch lekker een tijdje alleen ? Ik vermaak me wel. .
het probleem is dat je wel eens heel erg verliefd zou kunnen worden op die jongen waar je eerst wat mee aanklungelt, en die kansen laat je dan wel schieten, en dat vind ik gewoon jammer
  maandag 18 april 2005 @ 16:08:22 #281
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26325033
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:05 schreef petitlapin het volgende:

[..]

het probleem is dat je wel eens heel erg verliefd zou kunnen worden op die jongen waar je eerst wat mee aanklungelt, en die kansen laat je dan wel schieten, en dat vind ik gewoon jammer
jij gelooft niet in liefde op het eerste gezicht ?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26325075
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:08 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

ik geloof wel in aantrekkingskracht op het eerste gezicht, maar ik ben persoonlijk altijd verliefd geworden op goede vrienden , zo ook mijn huidige partner.

Ik ben nog nooit verliefd geworden op iemand die ik niet ken, ik denk niet dat ik daartoe in staat ben;
pi_26325086
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:08 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Liefde op het eerste gezicht is een zeer zeldzaam verschijnsel, maar liefde op het eerste gezicht hoeft geen liefde op het tweede/derde/vierde gezicht uit te sluiten. Je kunt elkaar ook na verloop van tijd leuker vinden.

Of niet, maar dat merk je dan ook vanzelf!
  maandag 18 april 2005 @ 16:20:32 #284
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26325267
quote:
Op maandag 18 april 2005 14:41 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Heel vaak houden mensen zichzelf voor de gek in een relatie onder het mom van: "dan ben ik tenminste niet alleen"
Mee eens, sommige mensen vinden het zo erg dat ze alleen zouden moeten zijn, dat ze settlen voor less. Sommigen denken zelfs dat ze dan verliefd zijn, tot het uit gaat... dan is het ineens... "maar ik ben nooit verliefd geweest"

Raar iets...
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26325315
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:20 schreef melismay het volgende:

[..]

Mee eens, sommige mensen vinden het zo erg dat ze alleen zouden moeten zijn, dat ze settlen voor less. Sommigen denken zelfs dat ze dan verliefd zijn, tot het uit gaat... dan is het ineens... "maar ik ben nooit verliefd geweest"

Raar iets...
Ja inderdaad, of omdat ze bang zijn dat ze nooit meer aan de man/vrouw komen.
  maandag 18 april 2005 @ 16:25:28 #286
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26325372
Ik ben iemand die eigenlijk altijd voor liefde op het eerste gezicht valt.
Klinkt stom maar ik ben nu aan mijn 2e relatie bezig waarbij het liefde op het eerste gezicht was. (Ook wederzijds zo)
1 relatie was ik wel gek op het meisje in kwestie maar echt verliefd was ik niet. En dat kwam ook niet na een tijdje. Ik kan voor mezelf dus de (voorzichtige) conclusie trekken dat ik óf direct verliefd op iemand wordt of helemaal niet
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 18 april 2005 @ 16:27:39 #287
85962 ioko
I Appear Missing
pi_26325421
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:57 schreef Mad-Eleine het volgende:

[..]

Ik vind dit een goed punt, ik zou slecht kunnen omgaan met iemand die zichzelf niet kan vermaken zonder andere mensen. Maar aan de andere kant, ik moet af en toe oppassen dat ik niet teveel alleen ben, juist ook omdat je hele nieuwe input haalt uit te mening van en de omgang met anderen. Je kunt in je eentje nogal in een bepaalde gedachte blijven hangen.

Mad-Eleine, heb je je icoon een kleurspoeling gegeven, of denk ik dat maar?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_26325430
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:20 schreef melismay het volgende:

[..]

Raar iets...
Helaas gebeurt dit soort dingen vaker wel dan niet heb ik het idee.
pi_26325459
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben iemand die eigenlijk altijd voor liefde op het eerste gezicht valt.
Klinkt stom maar ik ben nu aan mijn 2e relatie bezig waarbij het liefde op het eerste gezicht was. (Ook wederzijds zo)
1 relatie was ik wel gek op het meisje in kwestie maar echt verliefd was ik niet. En dat kwam ook niet na een tijdje. Ik kan voor mezelf dus de (voorzichtige) conclusie trekken dat ik óf direct verliefd op iemand wordt of helemaal niet
Maar dan geef je andere meiden dus geen kans, ook al zijn misschien wel harstikke leuk?
  maandag 18 april 2005 @ 16:29:52 #290
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26325475
Een stelling die me zelf wel eens bezig houdt:
Het is beter om in een centraal gelegen plaats te wonen waar je weinig mensen kent maar wel een relatie hebt dan in een afgelegen plaats te wonen waar je omkomt in de vrienden maar geen kans hebt op een relatie.

Ikzelf heb er al redelijk vrede mee gesloten dat ik, zolang ik hier woon, vrijgezel blijf. Vanwege de man-vrouw verhouding. Amongst other things.
For great justice!
pi_26325711
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:29 schreef QyRoZ het volgende:

Het is beter om in een centraal gelegen plaats te wonen waar je weinig mensen kent maar wel een relatie hebt dan in een afgelegen plaats te wonen waar je omkomt in de vrienden maar geen kans hebt op een relatie.
Ha, leuke!

Mee oneens. Ik was 6 jaar geleden naar zo'n centrale plaats verhuist. Kende daar toen wat collega's enzo maar de echte vrienden zaten 50KM verderop.

Ook al had ik (een toen nog) schattig vriendinnetje, het gemis van echte vrienden in de buurt voelde toch wel erg slecht.

Maar er spelen meer dingen een rol. De stad waar ik heen ging was 100x leuker dan het dorp waar ik vandaan kwam, dus dat maakt al weer een hoop goed

[ Bericht 0% gewijzigd door faithlesz op 18-04-2005 16:42:10 (deetee) ]
  maandag 18 april 2005 @ 16:40:31 #292
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26325731
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:29 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Maar dan geef je andere meiden dus geen kans, ook al zijn misschien wel harstikke leuk?
Het is voor mij heel belangrijk dat de juiste chemie tussen beiden aanwezig is anders wordt het gewoon op den duur niks.
En dat merk je toch meestal tijdens je eerste afspraak wel of het klikt en of er meer is.
Het is een heel vreemd (wederzijds) gevoel wat je eigenlijk heel moeilijk aan een buitenstaander kan uitleggen, ik bedoel, hoe kan ik iemand nou rationeel overtuigen van het feit dat ik iemand leuk vind of verliefd ben na 1 keer daten. Dat is nou het rare van liefde op het eerste gezicht.
pi_26325887
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:29 schreef QyRoZ het volgende:
Een stelling die me zelf wel eens bezig houdt:

Ikzelf heb er al redelijk vrede mee gesloten dat ik, zolang ik hier woon, vrijgezel blijf. Vanwege de man-vrouw verhouding. Amongst other things.
ik denk niet dat je dat zo stellig kunt zeggen... ik woon in hartje Amsterdam en zie in mijn buurt ook veel eenzame mensen schichtig naar buiten schuivelen... ik denk me zelfs een onderzoek te herinneren waarin blijkt dat meer stedelingen vaak eenzamer zijn dan mensen van het platteland, vanwege de sociale controle en zo...

ioko, mijn icoon lijkt een leven van zichzelf te leiden...
pi_26325969
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:28 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Vind ik een stelling voor jaloerse singles eigenlijk.
Ik geloof niet in het aangaan van een relatie om maar niet alleen te zijn. Misschien omdat ik hetzelf nooit zou doen, maar ik geloof daar niet in.
Wat je wel kan zeggen is dat mensen soms uit gewenning bij elkaar blijven. Maar dat is nogal wat anders.
Ik vind het zeker geen stelling voor jaloerse singles. Als ik denk aan mijn lange relatie, dan kom ik erachter dat ik mn gevoelens (bewust en onbewust) voor de gek hield. Had wel een goede tijd, maar ik had niet de neiging het uit te maken, deels onder het mom van dat het beter was dan alleen zijn

Ik bedoel dus niet gewenning, dat is er altijd. Verder heb ik het dus over de langere termijn, je ziet het bij stelletjes erg vaak vind ik. Niet jaloezie hoor, juist niet
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26326238
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:05 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Wat ik verwacht van een eerste date die later meer kan worden is geen Liefde Op Het Eerste Gezicht. Maar er moet toch wel een zekere mate van potentie zijn. Ik beweer ook niet dat ik meteen tot achter m'n oogballen verliefd werd tijjdens de eerste date op de mensen met wie ik een relatie heb gehad, dus een verliefdheid bij mij is weldegelijk iets dat groeit. Maar er moet wel iets zijn waar het uit kan groeien. En dat "iets" is bij mij meer dan alleen het feit dat ik alleen ben en mee uitgevraagd word door een jongen die mij wel leuk vindt.
It's my party and I'll cry if I want to.
  maandag 18 april 2005 @ 17:52:50 #296
85962 ioko
I Appear Missing
pi_26327647
Durft soms niemand meer iets te zeggen, omdat versie 21 dan weer dichterbij komt ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_26327680
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:14 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ja, als je 16 bent is dat het laatste wat je wilt idd, maar dan word je ouder en dan veranderen die dingen. Ik ben nu 27 en heb een aantal jaren in een wat burgerlijke relatie gezeten en dat was niet waar ik me goed bij voelde. Ik weet nu dus heel zeker dat ik mijn eigen vrijheden absoluut niet wil opgeven.
En een vinexhuis met postzegel heeft me al nooit aangetrokken
Hier kan ik me helemaal in vinden!
Paar weken terug lag ik met een dame in bed, 26jr, en vertelde me dat ze graag een relatie wilde, en liefst ook voor haar 30e kinderen. Het was leuk en lekker, maar ben toch maar snel weggegaan, ik moet er niet aan denken. Geef mij maar mezelf, doen en laten wat ik wil.
pi_26327738
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:54 schreef dawg het volgende:

[..]

Hier kan ik me helemaal in vinden!
Paar weken terug lag ik met een dame in bed, 26jr, en vertelde me dat ze graag een relatie wilde, en liefst ook voor haar 30e kinderen. Het was leuk en lekker, maar ben toch maar snel weggegaan, ik moet er niet aan denken. Geef mij maar mezelf, doen en laten wat ik wil.
Gatver nee, dat zijn geen dingen die je moet horen als je elkaar net kent..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 18 april 2005 @ 18:02:19 #299
85962 ioko
I Appear Missing
pi_26327885
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:56 schreef nozem het volgende:

[..]

Gatver nee, dat zijn geen dingen die je moet horen als je elkaar net kent..
Das het verschil: Dit zijn oneerbare voorstellen waar mannen door afhaken. Oneerbare voorstellen aan vrouwen zijn weer totaal anders, vraag dat maar aan Mad-eleine
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 18 april 2005 @ 18:08:45 #300
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26328026
quote:
Op maandag 18 april 2005 14:41 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Lief

Er is weer geen stelling meer volgens mij, ff weer 1 verzinnen:

Heel vaak houden mensen zichzelf voor de gek in een relatie onder het mom van: "dan ben ik tenminste niet alleen"

Waar
Eens. Alleen zijn schijnt iets engs te zijn.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik die gevoelens ook wel gehad heb in relaties, maar ik voel me nu sterk genoeg om daar niet weer in te trappen. Liever alleen dan een relatie waar ik eigenlijk niet gelukkig in ben.
Ik geloof ook niet in liefde voor het leven, maar in liefde voor zolang het duurt. Als je op elkaar uitgekeken bent, waarom zou je er dan geen punt achter zetten? Is dat weer die westerse/Christelijke moraal dat God je bij elkaar gebracht heeft en je het dan ook de rest van je leven met elkaar moet uit zien te houden?
Dat wil overigens niet zeggen dat ik vind dat als er even wat problemen zijn in een huwelijk of relatie je er maar meteen mee moet stoppen. Je mag er best wat moeite voor moeten doen, want een relatie blijft natuurlijk een kwestie van geven en nemen, maar als de onderhandelingen op niets uitlopen heeft het ook geen zin om bij elkaar te blijven.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')