[ Princess Bride
mmm deze film staat op #97 met een 8.2 .. dus ik ben hem maar gaan kijken .. maar vind maar een slap sprookjes gedoe .. en zit geen scene in dat ik zeg van, ja dat is goed, memorabel of wat.
Snap niet waar de waarderingen vandaan komen. De rollen die neergezet worden is geen echt aardig. Alleen is Peter Falk wel aardig als voorlezer van z'n kleinkind, maar dat is dus buiten de raamverteling. Film ansich is niet slecht hoor, maar het heeft absolute niet DAT, the magic.
Dit is een film dat absoluut niet thuis hoort in de top-ranking.
En het erge van het geheel is dat de liefdes-verhaal gewoon totaal niet overkomt .. geen passie, en de gozer is een loser. Wat een ruk gedoe. Kijk zoals in Notebook is het zo klaar als een klontje ..dat werkt daar zo goed. Dit is gewoon niets.
Het grietje, Robin Wright, daar is opzich niets mis mee .. maar de vonk komt gewoon niet over.
En tot m;n stomme verbazing zag ik dat E.T. uit de top250 lijst is verdreven... en deze staat op een vonkende #97. Dit kan gewoon echt niet!
En voor de fun zou ik eigenlijk een 1 moeten geven om deze film te laten zakken .. maar ben bang dat het geen sodemieter invloed heeft op de waardering. En heb maar gewoon een 5 geven op IMDB.
cijfer 5.5 / imdb 8.2
[ Bericht 15% gewijzigd door Lambiekje op 27-04-2005 23:35:44 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.