Dat was vanochtendquote:Op maandag 18 april 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja oprotten naar je website jij![]()
![]()
Vraag me af waar je die info vandaan haalt.quote:Op maandag 18 april 2005 16:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan kan ik je bij deze zeggen dat dat echt niet dezelfde band is
quote:Weleens een Arai op je kop gehad?
Beetje logisch nadenken misschienquote:Op maandag 18 april 2005 17:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vraag me af waar je die info vandaan haalt.
het laatste waar ik op zit te wachten is respect van een kneus als jij. Maar ga gerust verder, mss dat er hier nog een paar zitten die stommer zijn dan jij en je wel respecteren.quote:Op maandag 18 april 2005 19:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Probeer je nou eigenlijk respect af te dwingen door te gaan schelden? Dat ik je dan ineens wel serieus neem ofzo. Het werkt averechts eigenlijk, ik moet nu nog harder om je lachen helaas.
Trouwens, wie verziekt hier de sfeer nu, het ging allang over iets anders, maar jij moet weer zo nodig een jankpost maken
quote:Op maandag 18 april 2005 19:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
we gaan toch niet afspreken om ergens te gaan knokken
dit is toch geen voetbal achtig hooligan clupje he ? |:
* Mercy_symbol krijgt flasbacks van Beverwijjk
LIDL tochquote:Op maandag 18 april 2005 20:00 schreef Makster het volgende:
Gezellig hier en dan te denken dat dat allemaal door de Aldi komt
quote:Op maandag 18 april 2005 20:00 schreef Makster het volgende:
Gezellig hier en dan te denken dat dat allemaal door de Aldi komt
Crosshelm voor 2 tientjes, wel een maatje te groot voor op de groei zeg maar. Alsfalt bestendig regenjack en nieuw klaslederen onderbroek tegen het schuren van mijn kruisquote:Op maandag 18 april 2005 20:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en wat heb jij vandaag gekocht ?
![]()
Een te grote helm gekochtquote:Op maandag 18 april 2005 20:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Crosshelm voor 2 tientjes, wel een maatje te groot voor op de groei zeg maar.
In welk opzicht bedoel je dat ze meevallen?quote:Op maandag 18 april 2005 20:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
SM irl vallen enorm mee, kan me indenken dat je daaraan verslaafd raakt
quote:Op maandag 18 april 2005 20:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de nog aan te groeien mat moet er later ook onder passsen
vooruit denken Riet vooruit denken![]()
de hele SM 'hype' kon ik niet echt bevatten, vond ze wel aardig zo op plaatjes maar als je ze in het echt ziet, hoort en ruikt zijn ze toch wel ergquote:Op maandag 18 april 2005 20:52 schreef Rietvaerder het volgende:
In welk opzicht bedoel je dat ze meevallen?
Leuke foto'squote:Op maandag 18 april 2005 20:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
even wat vrolijkers dan
wat een gebulderrr uit die bosdemper zeg
[afbeelding]
[afbeelding]
zeer apart maar zeker vet geluidje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SM irl vallen enorm mee, kan me indenken dat je daaraan verslaafd raaktVoetbal Insite (ben al laat door uploaden
)
Mooi pakkie.... LIDL ?quote:Op maandag 18 april 2005 21:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan kan ik ook niet achterblijven he![]()
dit is de enige foto die we hebben![]()
[[url=http://img201.echo.cx/img201/9052/17042005large0hh.th.jpg]afbeelding][/URL]
Blij dat toch iemand mij hoordequote:Op maandag 18 april 2005 21:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:riet wilde maar niet aan de kant gaan
ondanks verzoeken van Mark
was PatM met jullie meequote:Op maandag 18 april 2005 21:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[[url=http://img201.echo.cx/img201/9052/17042005large0hh.th.jpg]afbeelding][/URL]
als ik het geld over heb...dan nog nietquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 21:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
check de onderste smile (-->)) en die beemer-achtige motor dannn
je begint al te verzwakken.....quote:Op maandag 18 april 2005 21:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als ik het geld over heb...dan nog nietdan koop ik toch liever een wat nieuwere SS
maar goed, voor erbij zou het zeker een optie zijn
Was rood in de aanbieding?quote:Op maandag 18 april 2005 21:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |