quote:Op maandag 18 april 2005 10:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie je al lopen met al die spullen.![]()
Ik zie een linkquote:Op maandag 18 april 2005 10:59 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar dom ben ik niet
quote:Dat is het grote voordeel van vrouw dom zijn, iedereen is behulpzaam![]()
En onnodig veel werk om ze bij Photobucket te hosten terwijl ze gewoon bij de Lidl online staan.quote:Op maandag 18 april 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn dr nou nog foto's van gisteren of niet
Die foto's die gehost zijn bij Photobucket (die Ralf gebruikt iig) kan ik niet zien.... connection time out...
Firefox probleempje![]()
Niet iedereen koop Oxtar laarzenquote:
...bedoel jequote:Op maandag 18 april 2005 11:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Niet iedereen koop Oxtar laarzen geeft om veiligheid
kap nou eens met die vooroordelen manquote:
Tsja als jij weer eens laat merken hoe een kortzichtig en bekrompen ventje je eigenlijk bent kan ik het echt niet laten.quote:
Oh ja, omdat Pepijn gisteren zijn laarzen kapot heeft getrapt ook maar 2 verschillende paar schoenen voor hem meegebracht om uit te proberen. Stond niet op zijn verlanglijstje maar proberen kan geen kwaad. Niet goed, schoenen terugquote:Op maandag 18 april 2005 10:45 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Ik ben ook weer terug
Voor mezelf toch zo'n slot, motorhoes en regenpak gekocht
Voor Pepijn zijn verlanglijstje ingekocht, de helm en handschoenen gelijk maar in 2 maten omdat ik iemand al hoorde roepen dat alles klein valt
Kan er beter 1 terugbrengen dan achteraf niet meer kunnen ruilen![]()
Kom wel vaker bij de Lidl en 2 tips:quote:Op maandag 18 april 2005 11:11 schreef Free-Spirit het volgende:
Kom normaal echt nooit in de Lidl is toch wel goed bevallen![]()
ik ben nu nog aan het nagenietenquote:Op maandag 18 april 2005 10:55 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
We hebben inderdaad gisteren nog wel even het topic gelezen. Het was knudde bij de Bosweg of niet?Echt pech! Toevallig dat het dan bij meerderen mis ging. Of hebben jullie elkaar lopen opjutten en gingen er daarom meerderen de mist in?
![]()
Wij hebben heerlijk gereden.Het was wel zwaar op het laatst na die 360 km. Tegen de avond werd het ineens heel koud en in het leer was het niet meer te doen. Maar dat heeft de dag verder absoluut niet verpest, we hebben een heerlijk dagje gereden.
Eigenlijk ben ik nu nog in gedachten bij de rit van gisteren.
Ik vond het trouwens wel grappig om daarna gewoon weer op twee benen te moeten voortbewegen. Dat voelt dan echt raar!
![]()
Zal er aan denken, bedankt voor de tipsquote:Op maandag 18 april 2005 11:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kom wel vaker bij de Lidl en 2 tips:
1) Niet gaan als er zo'n pc/laptopaanbieding is.
2) Niet op zaterdagmiddag gaan.
Tenzij je het leuk vind om schouder aan schouder door die winkel te wandelen.![]()
Zal je wel moe zijnquote:Op maandag 18 april 2005 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben nu nog aan het nagenieten![]()
heb vanacht in mijn slaap de hele rit volgens mij nog eens dunnetjes over gedaan
De lidl hier hebben ze al twee keer moeten ontzetten toen er zo'n pc aanbieding was en de laatste keer was ik er dus ook onder het mom: "ik ga wel vroeg dan is het nog niet zo druk"quote:Op maandag 18 april 2005 11:23 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Zal er aan denken, bedankt voor de tips
Schouder aan schouder wandelen doe ik nooit
Geen geduld voor en aangezien ik thuis werk ook niet echt nodig om in de "spits" boodschappen te doen Vanochtend ook rustig tot 09.00 gewacht voor ik ging rijden anders staat er precies op de route naar de Lidl een file en om daar nou onnodig in te gaan staan![]()
Niet dat dat veel zegtquote:Op maandag 18 april 2005 11:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Niet iedereen koop Oxtar laarzen
(of hoe ze dan ook heten)
Hihiquote:Op maandag 18 april 2005 11:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De lidl hier hebben ze al twee keer moeten ontzetten toen er zo'n pc aanbieding was en de laatste keer was ik er dus ook onder het mom: "ik ga wel vroeg dan is het nog niet zo druk"![]()
Niet eens voor die aanbieding overigens.![]()
* gniffelt stiekumpjes in het knuistje *quote:Op maandag 18 april 2005 11:27 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Niet dat dat veel zegt
Die Oxtar laarzen van Pepijn waren gisteren met "even" de motor aantrappen zo kapot
quote:Op maandag 18 april 2005 11:11 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Oh ja, omdat Pepijn gisteren zijn laarzen kapot heeft getrapt ook maar 2 verschillende paar schoenen voor hem meegebracht om uit te proberen.
Hahaha, best kortzichtig en naief als je vertrouwd op een keurmerkje!quote:Op maandag 18 april 2005 11:10 schreef ZX9R het volgende:
Over de Lidl:
Er zit een keurmerk in en dus voldoet het aan de minimum veiligheidseisen.
quote:Op maandag 18 april 2005 11:30 schreef ZX9R het volgende:
[..]
* gniffelt stiekumpjes in het knuistje *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |