Serieus, jij denkt dat er geen verschil zit tussen een Arai helm en een helm van de LIDLquote:Op maandag 18 april 2005 16:10 schreef hollander172 het volgende:
Zit trouwens geen verschil in tussen een "goedkope" en een duurdere van dezelfde band. Machines stilleggen is duur maar wijzigingen in het productie proces nog veel duurder.
Leer eens lezen rellend stuk verdriet.quote:Op maandag 18 april 2005 16:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Serieus, jij denkt dat er geen verschil zit tussen een Arai helm en een helm van de LIDL
Of lees ik het weer verkeerdGeloof t niet he?
Wel echt grappig als je dat denkt.
Dan kan ik je bij deze zeggen dat dat echt niet dezelfde band isquote:Op maandag 18 april 2005 16:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Leer eens lezen rellend stuk verdriet.Van dezelfde band zei ik en als dat Arai is dan is het inderdaad dezelfde.
Snap jij nou echt niet hoe productieprocessen in elkaar zitten? Marktwerking weleens van gehoord?
Je doet net alsof een discussie iets negatiefs isquote:Op maandag 18 april 2005 16:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kom wel terug als de discussie is overgewaaiddan zal ik die paar pics van gisteren ff posten
helemaal niet, maar er wordt tegen het randje aan van denigrerend discussieren gediscussieerd. oude irritaties lijken weer op te laaien als het zo doorgaat, weinig zin in.quote:Op maandag 18 april 2005 16:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Je doet net alsof een discussie iets negatiefs is![]()
quote:Post die pics es! NU!![]()
Niergordel heeft mams voor me gehaald toen ze voor broertje wat dingen ging halen bij Lidlquote:Op maandag 18 april 2005 16:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kom wel terug als de discussie is overgewaaiddan zal ik die paar pics van gisteren ff posten
btw:
backprotector zit iig goed met jas aanen tanktas (was de laatste) past goed, oja ook nog een niergordel gehaald (weet niet eens of ik em ooit zal gebruiken) en 2 sloten die niet echt veel voorstellen
Raar heh als mensen je woorden in de mond leggen en niet goed lezen....... en het niet (willen) snappen...quote:Op maandag 18 april 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
helemaal niet, maar er wordt tegen het randje aan van denigrerend discussieren gediscussieerd. oude irritaties lijken weer op te laaien als het zo doorgaat, weinig zin in.
Die hoeft je hoofd ook niet te beschermenquote:Op maandag 18 april 2005 16:41 schreef hicham het volgende:
Maar was jammer genoeg niet een Arai niergordel
Ik wil m'n nieren ook wel veilig bij me hebben hoorquote:Op maandag 18 april 2005 16:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die hoeft je hoofd ook niet te beschermen
ach zover laten we het gewoon niet meer komen hoorquote:Op maandag 18 april 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
helemaal niet, maar er wordt tegen het randje aan van denigrerend discussieren gediscussieerd. oude irritaties lijken weer op te laaien als het zo doorgaat, weinig zin in.
[..]
Shark goedkoopquote:Op maandag 18 april 2005 16:46 schreef ZX9R het volgende:
Riet, Lars zegt dat als die goedkope helmen van dezelfde band afrollen als Arai, deze hetzelfde zijn.
Hij zegt niet dat de goedkope helmen van de Arai-band afrollen.
Ze rollen waarschijnlijk van een ander "redelijk" goedkope helmenmerkband af. Zoiets als Shark bijvoorbeeld![]()
Haha ja, waarvan 1 jouw vriendin, 3 motorleken, 1 theoriemannetje en nog een paar koekwauzenquote:Op maandag 18 april 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar in deze discussie is het onderhand wel 10 tegen 1 of zo![]()
Ik weet dat ze een eigen band hebben. Maar ik weet niet of ze ook overcapaciteit onder een ander merknaampje produceren.quote:Op maandag 18 april 2005 16:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga er maar van uit dat Arai zijn eigen band heeft
Specificeerquote:Op maandag 18 april 2005 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha ja, waarvan 1 jouw vriendin, 3 motorleken, 1 theoriemannetje en nog een paar koekwauzen
Val ik daar ook onderquote:Op maandag 18 april 2005 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Haha ja, waarvan 1 jouw vriendin, 3 motorleken, 1 theoriemannetje en nog een paar koekwauzen
Volgens mij zijn Makster en PatM het ook wel met mij eens....
ja oprotten naar je website jijquote:Op maandag 18 april 2005 16:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Val ik daar ook onder![]()
Ik ben niet voor of tegen in deze discussie, ik wil alleen maar rellen.
Heb alleen niet echt zo veel relinspiratie en ben bezig met (wederom) programmeercode voor m'n schoolproject
Dus ik wacht wel tot het vrijdag is (shit, dan ga je naar de ring,niks is zo leuk als rellen met Riet
)
toedeliedokie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |