Hullabaloo is met nummers van de eerste 2 albums.quote:Op zondag 17 april 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
Hullabaloo is toch met de nummers van de nieuwe album? Is toch met Time is running out? Geweldig nummer is datIk zal die dvd eens een keer "lenen"
quote:Op zondag 17 april 2005 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga naar bed..
Morgen ga ik naar Racheal Yamagata en Rufus Wainwright in de Paradiso.
Dinsdag naar Alanis Morissette in de Ahoy.
Dus Dada-praktijken zijn niet nodig als ik niet online kom, woensdag ben ik er weer..
Ooh cool thxquote:Op zondag 17 april 2005 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hullabaloo is met nummers van de eerste 2 albums.
Glastonbury (wat een bootlegdvd is, dus illegaal..) heeft nummers van alledrie de albums, dus ook TIRO.
Je gaat me niet wurgen omdat ik blij ben dat Manja eruit ligt he?quote:Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
Oeh Tommerd, dan ben je wel erg dichtbij..
Dizer: Christine heeft een gezellig weekend met iemand.
Ja dat wist ik, maar weekend is zowat voorbij en het is al bijna 2300 uur. Dus is de gezelligheid van real life over en moet ze hier komen gezellig doenquote:Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
Wat dacht jij dan?! Manja en ik wachten je bij de ingang op.quote:Op zondag 17 april 2005 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je gaat me niet wurgen omdat ik blij ben dat Manja eruit ligt he?
D'r vriend?quote:Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
Oeh Tommerd, dan ben je wel erg dichtbij..
quote:Op zondag 17 april 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
Wat dacht jij dan?! Manja en ik wachten je bij de ingang op..
Svurno toch.quote:
Nee, Hullabaloo is een live-dvd van Muse, echt fenomenaalquote:Op zondag 17 april 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hullabaloo is toch met de nummers van de nieuwe album? Is toch met Time is running out? Geweldig nummer is datIk zal die dvd eens een keer "lenen"
quote:Op zondag 17 april 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Svurno toch..
Christine en d'r vriend zijn uit elkaar. Christines RL-Soap hier op FOK! niet meegekregen?!.
En anders is Muse @ Rock Am Ring ook een aanrader, staat bijna hetzelfde op als Glastonburyquote:Op zondag 17 april 2005 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hullabaloo is met nummers van de eerste 2 albums.
Glastonbury (wat een bootlegdvd is, dus illegaal..) heeft nummers van alledrie de albums, dus ook TIRO.
Wat klinkt dat poëtischquote:Op zondag 17 april 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
Muse, daar kots ik op.
Dat klinkt niet poëtisch, dat klinkt gewoon geilquote:Op zondag 17 april 2005 23:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Alles klinkt poëtisch als je het cursief schrijft
Ik heb zin om te neuken
Zie je?
Ik ben blijerderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |