Mocht je dat wat vinden, luister dan ook eens mijn ultimate favorite nummer aller tijden:quote:Op zondag 17 april 2005 22:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zal het nummer, geheel tegen mn principes in, gelijk downloaden.
quote:Op zondag 17 april 2005 22:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat is weer overdreven
@Dizer: ik zal het doen
Jij en ik zouden echt ruzie met elkaar krijgen als we onder 1 dak zouden wonen. Ik kan jou muziek echt gewoon niet aanhorenquote:Op zondag 17 april 2005 22:38 schreef BVO het volgende:
*luistert All y'all van Timbaland & Magoo ft. Tweet.
Ik luister Musequote:Op zondag 17 april 2005 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]Coolies
Als ik niet lekker in mijn vel zit, dan luister ik altijd de volgende nummers:
1 Matchbox Twenty - Hand Me Down
2 Matchbox Twenty - Unwell
3 3 Doors Down - Landin In London
4 3 Doors Down - The Road I'm On
5 Alter Bridge - Burn It Down
Nee, die takkeherrie vanm jou is te verdragen.quote:Op zondag 17 april 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij en ik zouden echt ruzie met elkaar krijgen als we onder 1 dak zouden wonen. Ik kan jou muziek echt gewoon niet aanhorenHet enige wat ik nog zou kunnen trekken zijn Hind en Michale Jackson nummers maar dat zal ook snel vervelen
Ja!quote:
Inderdaad, ik draai nogal harde muziek. Vaak metal en zo, maar laatste tijd meer Jazz en Soft Rockquote:Op zondag 17 april 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, die takkeherrie vanm jou is te verdragen.!
Geef mij maar R&B en soul enzo..
Ik ga morgen ook naar Amsterdam, wat een toeval.quote:Op zondag 17 april 2005 22:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga lekker Six Feet Under kijken.
Morgen ga ik in Amsterdam ronde 2 in van mijn sollicitatie!
Ik wil dat Muse een keer naar Nederland komt. Ik heb gehoord dat ze echt super goed zijn "on stage". Dat wil ik wel meemaken, want ik hoor dat echt van iedereen die hen kent en zo. Ondanks dat ik ze niet zo vind, misschien leer ik ze meer waarderenquote:Op zondag 17 april 2005 22:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik luister Muse, of Genesis met 'Mama' of de soundtrack van Moulin Rouge, hoewel dat meestal meer verdriet opwekt
Yo Bro! Hoe'st?quote:Op zondag 17 april 2005 22:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga lekker Six Feet Under kijken.
Morgen ga ik in Amsterdam ronde 2 in van mijn sollicitatie!
*Blaast sigarettenrook terug*quote:Op zondag 17 april 2005 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!![]()
Je zit lekker in de walm van mijn sigaar!![]()
Zet anders eens de dvd 'Hullabaloo' op of 'Live @ Glastonbury' zeer goed allebeiquote:Op zondag 17 april 2005 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil dat Muse een keer naar Nederland komt. Ik heb gehoord dat ze echt super goed zijn "on stage". Dat wil ik wel meemaken, want ik hoor dat echt van iedereen die hen kent en zo. Ondanks dat ik ze niet zo vind, misschien leer ik ze meer waarderen
Hullabaloo is toch met de nummers van de nieuwe album? Is toch met Time is running out? Geweldig nummer is datquote:Op zondag 17 april 2005 22:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zet anders eens de dvd 'Hullabaloo' op of 'Live @ Glastonbury' zeer goed allebei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |