Waarom vallen vrouwen eerder op Adonissen en minder op Stephen Hawkin's?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat vind ik geen bevredigend antwoord...
heb je hier cijfers bij ? misschien is het gewoon het stereotype hoertjequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, sommige uiterlijke waarom-vragen mogen best in dit topic, hoor. Bijvoorbeeld: "Waarom valt de meerderheid van de mannen op blond?"
Blondes have more funquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, sommige uiterlijke waarom-vragen mogen best in dit topic, hoor. Bijvoorbeeld: "Waarom valt de meerderheid van de mannen op blond?"
Maar als ik mijn haar blondeer heb ik niet ineens more fun.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:34 schreef SingleCoil het volgende:
Blondes have more fun
Maar "dan ben je ook een echte.."quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar als ik mijn haar blondeer heb ik niet ineens more fun.
Nou ja, vaag. Maar het is dus 'slechts' eenderde van de mannen, dat valt me erg mee. Ik zou op donker moeten vallen. Dat is niet zo.quote:
Iemand die dit weet?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
Is er een verband met lichaamsgewicht en gevoelstemperatuur?
LOL Ik ben dol op mannelijk contact.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:46 schreef Ontopic het volgende:
Aan je naam te zien zal je je waarschijnlijk hebben buitengesloten voor (mannelijk) contact, misschien doe je dit nog steeds wel.
Hm...quote:Op woensdag 27 april 2005 17:52 schreef Ontopic het volgende:
Dan moet je heel snel je naam veranderen of het waren allemaal one-night stands.
ijsberen zijn dik en wonen op de Noordpool !quote:Op woensdag 27 april 2005 19:58 schreef Ontopic het volgende:
Oké.
Is er een verband met lichaamsgewicht en gevoelstemperatuur?
Dit wil ik weten, kijken hoe die dikkerds zich voelen.
Euy! Wie heeft mijn post gewijzigd?quote:
Dat stond er al vanaf het begin hoor.quote:Op donderdag 28 april 2005 01:02 schreef danni het volgende:
Euy! Wie heeft mijn post gewijzigd?
(wie heeft van "geen" "een" gemaakt)
Blonde vrouwen hebben een hoger oestrogeen gehalte en dat duidt op vruchtbaarheid..quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |