quote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef MAX_crazy het volgende:
wat gaan jullie allemaal vroeg naar bedjuh... owjah morgen moeten de meeste weer naar school
Je kan ze ook zelf alles laten meenemen.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:46 schreef errrrr het volgende:
Vanochtend, ik kom beneden, ik kijken uit en raam en ik zie:
[afbeelding]
Leuk hoor, zo'n strandactie
Cd 1 is net af, en ik vind hem idd zeker minder als deel 1, maar misschien toch zometeen gelijk Revolutions er ook maar achteraan.quote:[..]
Helaas is die stukken minder...
Jaja, laat me ze nou maar gewoon eens rippen.quote:En zei je wat over een DVD? Niks gehoord hoor?
Ja, en? Dat is de beker.quote:Ajax heeft btw verloren1-0 van Willen II
Ik niet hoor. Alle tijd.quote:En Esmé, succes dan maar, en Niels / Ali vinden het vast niet erg als het wat langer duurt
Niet iedereen hier heeft een HAVO-motifatiequote:Op donderdag 21 april 2005 22:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
Waar moet je het over doen? En als het echt niet lukt kan je Popke vast wel zover krijgen dat je het de volgende les mag doen, of je 'verslaapt' je gewoon.Ben je er voor morgen ook vanaf.
Maar jij hebt wel HAVO-spellingskills blijkbaarquote:Op donderdag 21 april 2005 22:55 schreef errrrr het volgende:
[..]
Niet iedereen hier heeft een HAVO-motifatie. Dat eerste ok, dat tweede niet
Tsja, de echte mannen hebben morgen tenminste vrij.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef MAX_crazy het volgende:
wat gaan jullie allemaal vroeg naar bedjuh... owjah morgen moeten de meeste weer naar school
Muwhahahaha.quote:
Wat kan Popke je maken als je je het eerste uur verslaapt? Totally nothing.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:55 schreef errrrr het volgende:
[..]
Niet iedereen hier heeft een HAVO-motivatie. Dat eerste ok, dat tweede niet
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel HAVO-spellingskills blijkbaar.
Niks, maar daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat kan Popke je maken als je je het eerste uur verslaapt? Totally nothing.
Ja, grappig hoor... Thomas zit aan m'n kop te zeuren dat ik een nummer sneller moet downloadenquote:[..]
Ach, we hebben de tijd... Als ik rond 01.00 uur maar naar de kroeg kanquote:Op donderdag 21 april 2005 22:14 schreef DearPrudence het volgende:
Ben net terug van toneelrepetitie, heeft van 17.00 tot 22.00 geduurd, en hoort een stuk van 2 uur te zijn, en de opvoering is al komende zaterdag, ben dus redelijk gestressed en mude.
Zie tijd hierbovenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:46 schreef errrrr het volgende:
Vanochtend, ik kom beneden, ik kijken uit en raam en ik zie:
[afbeelding]
En Esmé, succes dan maar, en Niels / Ali vinden het vast niet erg als het wat langer duurt
Je kan het ook als HAVO-instelling zien om een presentatie te geven zonder voorbereiden.quote:
Waarom zeg je het dan.quote:[..]
Ja, grappig hoor... Thomas zit aan m'n kop te zeuren dat ik een nummer sneller moet downloaden(geen excuus, maar wel irritant
)
waarom zeggen we alles hier?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je kan het ook als HAVO-instelling zien om een presentatie te geven zonder voorbereiden.
Maar misschien dat Popke even lief aankijken de beste oplossing is.
[..]
Waarom zeg je het dan.
Pas op, straks denkt MutZ dat we geen doel meer hebben en worden we *snap* opgedoekt.quote:
Als je dat zo zegt, lijkt het er verdraait veel op dat je dat als excuus aanvoerd, dat zou een reden zijn om het te zeggen. Maar vervolgens zeg je dat het geen excuus is. Dus zie ik de zin van de post niet in.quote:
Ik zorg wel voor de thee, maar dat van die foto komt wel goedquote:Op donderdag 21 april 2005 23:22 schreef MrAli het volgende:
Zeg Niels, volgens mij is de koffie bijna klaar, en ik heb nog een foto voor je.
amateurquote:Op donderdag 21 april 2005 23:05 schreef errrrr het volgende:
Ja, grappig hoor... Thomas zit aan m'n kop te zeuren dat ik een nummer sneller moet downloaden(geen excuus, maar wel irritant
)
Haha, handig, maar we doen het jammer genoeg zonder soufleur.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dan ben je 5 uur lang bezig geweest met oefenen, dat is nogal wat.Waarom heeft het zolang geduurt?
En wat betreft a.s. zaterdag, dat komt heus wel goed. Zekerweten.
En ik zit (met Nielsje) in de zaal, dus mocht je nog een soufleur (zo heet dat toch, iemand die de tekst voorzegt of op een papiertje houd) zoeken, dan wil ik je natuurlijk altijd helpen.
Over Chocolade, we hebben een 7,7 maar meer dankzij Romke en Adriaan.quote:[..]
Waar moet je het over doen? En als het echt niet lukt kan je Popke vast wel zover krijgen dat je het de volgende les mag doen, of je 'verslaapt' je gewoon.Ben je er voor morgen ook vanaf.
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:55 schreef errrrr het volgende:
[..]
Niet iedereen hier heeft een HAVO-motifatie. Dat eerste ok, dat tweede niet
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel HAVO-spellingskills blijkbaar.
Nee, vast niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:06 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ach, we hebben de tijd... Als ik rond 01.00 uur maar naar de kroeg kan
(ik mag niet meer in we vorm praten van hans)
[quote]
Haha, dat moet wel lukken.
[quote]
[..]
Zie tijd hierboven
En anders willen we wel even een beamertje neerzetten met die dvd van je papa hoor, niemand die het verschil ziet
Doe dat maar niet, viespeuk.quote:Ik wou eerst een opmerking maken dat ik uren kan kijken naar al die lesbische stellen![]()
Oh jammer, dan moet ik maar bij Alwin een pilsje halenquote:
Niet gedaan tochquote:Doe dat maar niet, viespeuk.
yeah, helemaal mee eens, maar ik voel me niet bepaald goed, ach straks nog maar wat proberen te eten en dan zie ik wel of ik fit genoeg ben om naar school te gaan...quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zo, heerlijk uitgeslapen vanochtend. Niet verkeerd, de eerste drie uur vrij.
Ach, je mist ook niks, dus wat dat betreft..quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
yeah, helemaal mee eens, maar ik voel me niet bepaald goed, ach straks nog maar wat proberen te eten en dan zie ik wel of ik fit genoeg ben om naar school te gaan...
Ahum?quote:
Is het je tekst die je niet kent? Als dat zo is en je weet het even niet meer precies, laat je medespelers merken dat je het niet weet, dan komt het wel goed. Of verzin zelf iets wat enigszins past, wij weten namelijk de echte tekst toch niet en zien het verschil dus ook niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Haha, handig, maar we doen het jammer genoeg zonder soufleur.
Dan mag je ze wel heel dankbaar zijn.quote:[..]
Over Chocolade, we hebben een 7,7 maar meer dankzij Romke en Adriaan.Oh well, volgende keer doe ik het wel beter.
Foei! Nou moet je niet ziek worden hoor.quote:Toch maar naar huis nu, voel me niet helemaal fit, en ik wil morgen absoluut gezond (genoeg) zijn om op te treden.
Hele dag vrij is zeker niet verkeerd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zo, heerlijk uitgeslapen vanochtend. Niet verkeerd, de eerste drie uur vrij.
Owquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:10 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Oh jammer, dan moet ik maar bij Alwin een pilsje halen
[..]
Niet gedaan toch![]()
Nee idd is echt relaxedquote:
Als je kom kwart over 9 langs komt heb ik inmiddels de kaasfondu (goed geschrevenquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:03 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ahum?![]()
School is ***. Het tweede uur naar school gegaan om even goed huiswerk te maken, ga ik Duits leren en met Hans praten, dus het 23/3e uur alleen Duits geleerd. Maak ik nog drie fouten, heb ik dus een 7,6 (als het goed is). Echt chagrijnig word ik daarvan
. En dan met Bio nog even doorgewerkt, maar tsjah, zal dus ook wat natuurkunde moeten doen van het weekend. En Duitse tekst, Engelse presentatie, wiskunde, bah
Geen zin
Met dat mooie weer, ik wil voetballen of tenissen ofzo, maar dan hebben die gasten vanavond een tijdrit, dus dan moeten ze rustenVanavond btw naar Ruben, Ali, ben jij er al of zal ik om kwart over negen langskomen?
Nouja, volgende week dan maar actief zijn
Das niet zo mooi.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:26 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Nee idd is echt relaxed
maar goed nog even over die jongens die omgekomen waren.. zaten bij Wieringenwerf op voetbal de ene in B2 (mijn tegenstander dus zaterdag) en de andere in het 4e elftal... en ze waren met de auto te water gegaan en niet boven gekomen.... en zaterdag of vandaag al... is de begrafenis![]()
Hm, over Lelystad is dus wel een beetje om.quote:De kortste route van Den helder naar Assen via Lelystad over 200.8 km in ongeveer 4 uur en 3 minuten.
De kortste route van Den helder naar Assen over 157.8 km in ongeveer 3 uur en 8 minuten.
Waarom zou je langs Lelystad willen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:Weekend
Vanavond feest van Tevoko en morgen vroeg weg, op de motor naar Assen. Als het zulk weer blijft wordt dat een mooie rit.
[..]
Hm, over Lelystad is dus wel een beetje om.
Hé, doe de groeten aan mijn tante...quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:Weekend
Vanavond feest van Tevoko en morgen vroeg weg, op de motor naar Assen. Als het zulk weer blijft wordt dat een mooie rit.
[..]
Hm, over Lelystad is dus wel een beetje om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |