abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26348480
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:30 schreef MrAli het volgende:

[..]

En die gaan dan midden op de piste naar de klote, heb ik afgelopen voorjaar bij Rik meegemaakt. Voor mij geen Flow-bindingen dus.
?

heeft Rik eigen spul dan?
You can't spell believe without lie
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:41:50 #104
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26348557
quote:
Game over

Your score: 334 keys per minute ~ 66 words per minute
Language/mode: du
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 24% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 76% have a lower or equal result.

You typed: CME's vinden wiliswaar een paar keer per maand plaats, maar schieten niet altijd onze kant op. De robots weet koers, daalsnelheid het eerstvolgende keerpunt en nog veel meer. Het uitgelekte stuk gaat over de dreiging van Open Source, en hoe Microsoft zich verdedigen kan door gewijzigde versie van protocollen in eigendom te nemen. Open Source doet gewoonlijk precies wat de gebruiker wil, zonder storende en/2of gevaarlijke toeters en bellen. Bovendien veroorzakkt de lage aanschafprijs een grotere investering in de mensen die helpen met onderhoud en toepassing; net zoals goedkopere auto's samengaan met toenemende vraagn naar wegenbouwers en automonteurs. Vaak is het economisch niet verantwoord om voor meer dan een besturingssysteem te

Mistakes: wiliswaar(weliswaar), robots(robot), daalsnelheid(daalsnelheid,), versie(versies), Source(Source-software), en/2of(en/of), veroorzakkt(veroorzaakt), vraagn(vraag)

Well done!
Typera, kan je je typsnelheid test, leuk om eens te doen.

(Let btw niet op de soort zinnen, het loopt absoluut niet in elkaar over, let ook niet op de inhoud van de zinnen en de taalfouten. )

Edit: als je denkt dat je redelijk snel kan typen, kijk dan eens bij de Highscores, dan kijk je er gelijk heel anders tegenaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door MrAli op 19-04-2005 14:47:01 ]
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:44:29 #105
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26348636
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:39 schreef Ponk het volgende:

[..]

?

heeft Rik eigen spul dan?
Nope, gehuurd, en het was hetzelfde setje als met Kerst. Maar dat ging dus vlak voor m'n neus kapot, midden op de piste. Hij heeft het daar laten maken, dus wat dat betreft was er op de lange termijn niet veel aan de hand, hij heeft alleen een halve middag niet kunnen boarden en buiten dat is het sowieso natuurlijk gewoon klote.
pi_26349360
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:41 schreef MrAli het volgende:

[..]

Typera, kan je je typsnelheid test, leuk om eens te doen.

(Let btw niet op de soort zinnen, het loopt absoluut niet in elkaar over, let ook niet op de inhoud van de zinnen en de taalfouten. )

Edit: als je denkt dat je redelijk snel kan typen, kijk dan eens bij de Highscores, dan kijk je er gelijk heel anders tegenaan.
Een jaar geleden al eens gedaan, sta nog steeds in de highscores.
quote:
38 bartvh 478 2005-01-09
39 NoffeL 477 2003-12-14
40 manonfire 477 2004-12-24
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_26349548
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:36 schreef Ponk het volgende:
http://burton2006.iwarp.com/photo.html

edit - deze is beter:

http://www.snowboardclub.(...)er-asc-start-30.html

Sweet... was al van plan voor volgend jaar Burton Mission bindingen te kopen, weet nu heel zeker dat ik deze zomer veel geld zal moeten verdienen.

[afbeelding]
Gast, ziekelijk

Echt vet, mooie capstrap ook, ziet er sowieso erg mooi uit natuurlijk. Één vraagje, is de high-back van carbon? In het SB topic zijn daar namelijk veel klachten van binnen gekomen, ze schijnen zo stijf te zijn (dé eigenschap van CF) dat ze bij harde impacts eerder scheuren dan meegeven. Ook het foam lijkt er een stuk sneller af te scheuren.

Maar verder echt een wrede binding, lijkt me de investering wel waard .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 19 april 2005 @ 15:19:39 #108
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26349574
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Een jaar geleden al eens gedaan, sta nog steeds in de highscores.
[..]

Doe je goed.
Moet ik toch nog maar eens oefenen, of wel een cursus gaan volgen. Want dat heb ik nooit gedaan.
pi_26349596
Game over
Your score: 263 keys per minute ~ 52 words per minute
Language/mode: classic-du
Ranking: You've got potential.
Comparison: 44% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 56% have a lower or equal result.

You typed: computer ochtendkrant besseboom t-shirt werkeloos tostie rock papiergeld brand lollies huilen vervoer televisie boekentas spanje schorpioen broodrooster plekken vrijwilliger betalen wintercollectie aanvoerder bijdrage aansluiting containerbak ochtenkrant vrijheid hockeystick text

Mistakes: ochtenkrant(ochtendkrant)

pi_26349713
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:20 schreef DearPrudence het volgende:
Game over
Comparison: 44% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 56% have a lower or equal result.

You typed: computer ochtendkrant besseboom t-shirt werkeloos tostie rock papiergeld brand lollies huilen vervoer televisie boekentas spanje schorpioen broodrooster plekken vrijwilliger betalen wintercollectie aanvoerder bijdrage aansluiting containerbak ochtenkrant vrijheid hockeystick text

Ik heb even de 2 min variant gedaan:
quote:
Your score: 406 keys per minute ~ 81 words per minute
Comparison: 8% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 92% have a lower or equal result.

You typed: Tijdens het komendezonnevlekkenmaximum zullen ze zichnog wel vaker voordoen. Hoe we op zon nabije supernova-explosie zouden reageren? Toen ik in 1975 Voor het eerst voor dit effect waarschuwde, wisten we nog niets over de huidige ozongaten boven onze polen. In 1952 verscheen de eerste robotarbeider, de Unimate. De belangrijkste software van internet is misschien wel het bERkely internet name domain system (BIND). Pas nadat de halve wereld MP3 ontdekt had als ideale manier om muziek op een harde schijf te zetten, stuurde Fraunhofer/7Thomson-Multimedia een brief naar iedereen die aan MP3-software werkte. Er zijn veel meer voorbeelden van hinderlijke patenten. Onze zon heeft een levensduur van tien miljard jaar en bevindt zich dus nog vijf miljard jaar in rust. Natuurlijk duurt de explosie maar even. Hondas P2 loopt even soepelals een mens,

Mistakes: zon(zo'n), 1975(1974), Voor(voor), 1952(1962), bERkely(Berkeley), Fraunhofer/7Thomson-Multimedia(Fraunhofer/Thomson-Multimedia), Hondas(Honda's)

Well done!
Wel netjes, tevreden over .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 19 april 2005 @ 15:26:27 #111
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26349747
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:20 schreef DearPrudence het volgende:
Game over

Maar 1 fout, netjes!
Red ik zoals je ziet lang niet.
pi_26350204
Net eventjes m'n vader op het NIOZ om laten roepen om aan de telefoon te komen, ik moest eventjes weten of hij een bepaald cadeau al voor m'n moeder had gekocht, ach ja, is ook belangrijk zullen we maar zeggen .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26350568
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:19 schreef MrAli het volgende:

[..]

Doe je goed.
Moet ik toch nog maar eens oefenen, of wel een cursus gaan volgen. Want dat heb ik nooit gedaan.
Het vervelende is dat m'n toetsenbord zo staat ingesteld dat je nog een spatie moet doen na een apostrof, dubbele punt etc. zodat je gemakkelijk trema's enzo kan zetten. Alleen pakt typera die niet, dus een dubbele punt en dat soort tekens gaan altijd fout.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_26350740
School en Studie feedback.
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:49 schreef MutZ het volgende:
Gebeurt niet vaak dat ik me om laat praten, maar jullie hebben me helemaal overtuigd van het nut van de SC's... Ik zal er dus gewoon met m'n handen vanaf blijven...
We have prevailed .

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26350974
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]

We have prevailed .

Yeeeey!
pi_26351050

Nee, dit is geen burgeroorlog, dit is Ajax - Feyenoord.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:14:18 #117
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26351056
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]

We have prevailed .

Dat was hem geraaien ook! We'll always be victorious!
pi_26351094
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:14 schreef MrAli het volgende:

[..]

Dat was hem geraaien ook! We'll always be victorious!
háár .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:16:47 #119
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26351143
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]

Nee, dit is geen burgeroorlog, dit is Ajax - Feyenoord.
Kleine correctie:
De wedstrijd waar je op doelt was Feyenoord - Ajax (2-3 Overwinning uiteraard! ) En voor de rest had ik je laatst op school al het een en ander uitlegt dacht ik.
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:18:37 #120
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26351184
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:15 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

háár .
Nog erger.
pi_26351214
Wat een héérlijk weer!
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:22:27 #122
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26351275
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:19 schreef DearPrudence het volgende:
Wat een héérlijk weer!
Ja hé.
pi_26351309
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:19 schreef DearPrudence het volgende:
Wat een héérlijk weer!
Ben net natgeregend van het heen en weer fietsen naar the music store, maar de frisse regen, gecombineerd met de geur van vers gemaaid gras vond ik toch wel lekker .

iig beter en levendiger dan dat saaie grijze schijtweer van de afgelopen paar dagen, maar het moet eigenlijk weer gewoon blauw worden.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26353061
quote:
Training Tevoko
In verband met de opvoering van Een midzomernachtsdroom door leerlingen van de muziekschool in de Burgemeester De Koninghal, vinden de trainingen van Tevoko donderdag 21 april en vrijdag 22 april plaats in de gymzaal van de OSG.
We zijn weggepest . Nou, veel plezier in onze zaal dan maar.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:52:24 #125
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26353256
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:43 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Tjsa, belangrijke dingen gaan nu eenmaal voor, he Ruben.
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:30:19 #126
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26354286
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Het vervelende is dat m'n toetsenbord zo staat ingesteld dat je nog een spatie moet doen na een apostrof, dubbele punt etc. zodat je gemakkelijk trema's enzo kan zetten. Alleen pakt typera die niet, dus een dubbele punt en dat soort tekens gaan altijd fout.
Dat maakt dus volgens mij niets uit, ik deed hem net nog eens, en er kwam een woord, ik weet niet eens meer werk woord, in voor dat net zo'n streepje nodig had als bij Esmé, en ik heb mijn toetsenbord wel goed staan (hier doet ie het wel goed) deed ie het ook fout. Dat ligt dus volgens mij gewoon aan de Applet. Achja, niets of niemand kan perfect zijn...
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:43:29 #127
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26354706
Naar m'n oma & opa.
pi_26354991
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:43 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Hmm, ik wist niet dat we de zaal ook vrijdag zouden bezetten..
Maar danku, we zullen er veel plezier van hebben hoor.
pi_26355946
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 08:56 schreef MrAli het volgende:

Wat dat betreft is mijn moeder zo slecht nog niet. Af en toe lijkt het wel alsof ze er meer niet is dat wel.
Was dat hier ook maar het geval
ik en nog steeds aan het onderhandelen over de tijd die ze 1 mei bij mij mogen zitten
quote:
(En maar goed dat je niemand had uitgenodigd Niels. )
Correctie: maar goed dat ik die ene niet had uitgenodigd
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:49:28 #130
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26356373
Ok jongens, we hebben een nieuwe paus. Kardinaal Ratsinger it is, een Duitser (ahum ). 78 jaar oud dus een beetje een tussenpaus, omdat hij het waarschijnlijk niet echt lang uithoud. Jammergenoeg een conservatieve paus. Hij leek wel vrolijk en oprecht nu, maar tsjah, echt interesseren doe ik me daar niet voor . Benedictus de 16e heet ie nu btw
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_26356493
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:49 schreef errrrr het volgende:
Ok jongens, we hebben een nieuwe paus. Kardinaal Ratsinger it is, een Duitser (ahum ). 78 jaar oud dus een beetje een tussenpaus, omdat hij het waarschijnlijk niet echt lang uithoud. Jammergenoeg een conservatieve paus. Hij leek wel vrolijk en oprecht nu, maar tsjah, echt interesseren doe ik me daar niet voor . Benedictus de 16e heet ie nu btw
Damn, waarom doen ze het altijd zo oud...

Ze hebben trouwens wel snel gekozen.
pi_26356529
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:55 schreef DearPrudence het volgende:
Dacht je een leuk vakantiebaantje gevonden te hebben...
quote:
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:18:23 #133
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26356998
quote:
Your score: 427 keys per minute ~ 85 words per minute
Comparison: 6% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 94% have a lower or equal result.

You typed: Met een enkele druk op de groene knop zou de pioloot zijn robot toestemming geven om nieuwe instructies uit te voeren. In vier Braziliaanse steden (Amparo, Solonopole, Ribeirao Pires and Recife) zijn wetten van kracht die gebruik van software libre door de lokale overheid stimuleren ofz elfs eisen. Ondanks dat ijzeren omhulsel is een magnetar weinig stabiel. Voorzover we kunnen nagaan hebben ze een snelheid van duizend kilometer per seconde en d ze er zo'n drie dagen over om de afstand van de zon naar de aarde te overbruggen. Vooral de laatste jaren gaat het hard. Het wachten is op een betere energiebron. Want al de robots ons werk doen, wie heeft het dan voor het zeggen? Uiteindelijk zullen de machines heersen over de mens in plaats van omgekeerd. "Vergeet de radio, met alle fouten en misverstanden," zegt Bernard Ziegler (voormalig chefpiloot van Airbus Industrie). Maar wel

Mistakes: pioloot(piloot), ofz(of), elfs(zelfs), d(doen), is(isvooral), al(als)

Well done!

If you want to see more of how you're doing compared to others, you can register (free). This enables highscore lists and other features. [Try again]
Niet slecht vind ik zelf

En in het Engels iets langzamer:
quote:
Your score: 374 keys per minute ~ 74 words per minute
Language/mode: en
Comparison: 21% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 79% have a lower or equal result.

You typed: And a wave of her hand brings te whole system down. He weears a Rolex watch, because it weighs neraly six pounds and is advertised only in excellence-oriented publications such as Fortune and Rich Protestant Golfer Magazine. Good debuggers, though, know that there has to be a reason. So the manager said: All right, in that case you may set your own working hours, as long as you finish your projects on schedule. Plots are like girdles. The natural inheritance of everyone who is capable of spiritual life is an unsubdued forest where the wolf howls and the obscene bird of nigh chatters. The meek don't want it. A miller received from a wizard a wonderful machine that just ground salt out of itself all day long. Things won't get any better so get used tot it. They've p

Mistakes: te(the), weears(wears), neraly(nearly), nigh(night), tot(to)
En dan ook nog dutch 1 min:
quote:
Your score: 405 keys per minute ~ 81 words per minute
Comparison: 8% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 92% have a lower or equal result.

You typed: afwijzingen gezin unieke zoetstof coalitie kind zeventig club raam vaatwasser telefooncentrale koplamp gemeentehuis krans noorwegen juffrouw dierentuin bijdrage stroomopwaarst poppenhuis ringen behang chaos bus statestieken nederlands koffiepot thuiszorg moeder geluid lampen clubhuis bankbiljetten bureau hogeschool bedrijven bubbels gemeente deurklink verliezen terreinen aanval frans vakantie bankbiljetten achttien

Mistakes: stroomopwaarst(stroomopwaarts)
pi_26357322
ik kan die test alleen beneden doen op de pc en dan zit ik iets boven de 400 aanslagen ofzo, ik meen dat er laatst minder dan 10% sneller was, en dat is dan op een bagger toetsenbord
Ik moet hansje toch bij kunnen houden
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:02:44 #135
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26358003
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:30 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Was dat hier ook maar het geval
ik en nog steeds aan het onderhandelen over de tijd die ze 1 mei bij mij mogen zitten
[..]

Correctie: maar goed dat ik die ene niet had uitgenodigd
Mijn moeder is:
- morgen
- overmorgen
- vrijdag
- zaterdag
- zondag
ook weg. (Alleen weet ik het van zondag niet helemaal 100% zeker, maar ik dacht het wel.)

Toffe moeder.
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:04:03 #136
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26358037
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:55 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Idd erg snel gekozen. Maar wat betreft die leeftijd, er zit ook een minimum aan, die ligt volgens mij op 65 jaar, en anders scheelt het niet veel. Blijft het natuurlijk wel een feit dat de nieuwe paus jonger had kunnen zijn.
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:05:27 #137
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26358068
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:32 schreef NerdoNielso het volgende:
ik kan die test alleen beneden doen op de pc en dan zit ik iets boven de 400 aanslagen ofzo, ik meen dat er laatst minder dan 10% sneller was, en dat is dan op een bagger toetsenbord
Ik moet hansje toch bij kunnen houden
Ik dacht dat ik het wel redelijk deed, maar Kees, Hans en Ruben zitten toch ongeveer 100 aanslagen boven die van mij. (Kees zelfs bijna 150, maar Ruben daarentegen weer niet helemaal 100.) Dus ik zal toch nog maar eens moeten oefenen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:09:56 #138
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26358174

Zeg Niels, ben ik jou record al voorbij? Of moet ik nog ff?
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:10:55 #139
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26358198
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:02 schreef MrAli het volgende:

[..]

Mijn moeder is:
- morgen
- overmorgen
- vrijdag
- zaterdag
- zondag
ook weg. (Alleen weet ik het van zondag niet helemaal 100% zeker, maar ik dacht het wel.)

Toffe moeder.
Mijn vader is de twee weekenden na de meivakantie weg. Mijn moeder is er wel, maar dat is niet zo erg, we kunnen dan wel weer 'ns een filmpje kijken hier
Nog voorstellen?
Fight Club, The Pianist, The Ring 1 (japanese), The Ring 1 (english), The Ring 2 (english), The Ring 2 (japanese), The Big Sleep, Taxi (french + subtitles) & Cidade de Deus (spaans ofzo, met subtitles) heb ik hier liggen en wil ik nog zien.
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:15:46 #140
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_26358294
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:09 schreef MrAli het volgende:
[afbeelding]

Allang kom niet verder dan 2 dagen... maar ja dat is windows he
(oke weet dat je de andere niels bedoelde maar goed... moest ff reageren)

Hans die films zijn wel aardig maar waarom bewaar jij japanse versies ? als er ook engelse zijn ?
The show is through the metal is gone, It is time to hit the road, Another town Another gig, Again we will explode, Hotel rooms and motorways, Life out here is raw, But we will never stop, We will never quit, cause we are Metallica
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:17:00 #141
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26358336
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:15 schreef il_mostro het volgende:

[..]

Hans die films zijn wel aardig maar waarom bewaar jij japanse versies ? als er ook engelse zijn ?
Het zijn zegmaar hele andere films, en de Japanse schijnt beter te zijn. Ik wil ze dus allebij zien.
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:18:16 #142
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26358377
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:10 schreef errrrr het volgende:

[..]

Mijn vader is de twee weekenden na de meivakantie weg. Mijn moeder is er wel, maar dat is niet zo erg, we kunnen dan wel weer 'ns een filmpje kijken hier
Nog voorstellen?
Fight Club, The Pianist, The Ring 1 (japanese), The Ring 1 (english), The Ring 2 (english), The Ring 2 (japanese), The Big Sleep, Taxi (french + subtitles) & Cidade de Deus (spaans ofzo, met subtitles) heb ik hier liggen en wil ik nog zien.
Doe geen moeite:
Films op DVD
Films op DivX

Evengoed wel gaaf.

Trouwens, jullie hebben toch The Lord of the Rings of DVD? Zou ik die eventueel een keer mogen rippen? (Ik heb ze hier ook wel alledrie, op DivX en op DVD, maar die DVD's zijn niet helemaal tip-top, en dit zijn wel de soort films waarbij ik dat wel wil, bij andere vind ik het niet zo heel erg.)
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:20:59 #143
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26358445
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:17 schreef errrrr het volgende:

[..]

Het zijn zegmaar hele andere films, en de Japanse schijnt beter te zijn. Ik wil ze dus allebij zien.
Ik hoorde van The Ring is vet gaaf, en vooral supereng. Dus ik te downloaden (al wel een hele tijd terug), en ik vond het wel een leuk idee, maar alles behalve eng.
Ik hoor dus ook van alle kanten dat de Engelse veel beter is. Die heb ik niet gezien, maar uiteraard wel hier liggen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:24:09 #144
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26358512
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:15 schreef il_mostro het volgende:

[..]

Windows idd. Dat is natuurlijk ook geen vergelijking, Win98 liep na 24 al vast, XP houd het ongeveer een weekje uit, hangt er vanaf wat je allemaal doet. Linux daarentegen, Leon zit al bijna aan het jaar.

Maar ik bedoelde de andere Niels, de neppere Niels dus eigenlijk.
pi_26358780
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:04 schreef MrAli het volgende:

[..]

Idd erg snel gekozen. Maar wat betreft die leeftijd, er zit ook een minimum aan, die ligt volgens mij op 65 jaar, en anders scheelt het niet veel. Blijft het natuurlijk wel een feit dat de nieuwe paus jonger had kunnen zijn.
De vorige paus was 58 toen hij werd gekozen.
pi_26359459
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:09 schreef MrAli het volgende:
[afbeelding]

Mijn record was 32 dagen of 35 dagen en staat op het moment op ongeveer 2 1/2 uur
pi_26359503
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:24 schreef MrAli het volgende:

[..]

Windows idd. Dat is natuurlijk ook geen vergelijking, Win98 liep na 24 al vast, XP houd het ongeveer een weekje uit, hangt er vanaf wat je allemaal doet. Linux daarentegen, Leon zit al bijna aan het jaar.

Maar ik bedoelde de andere Niels, de neppere Niels dus eigenlijk.
Neppere Niels?
pi_26359899
Uitgevolleyed, 2-1 verloren met OSG, 3-0 gewonnen met Maarcobouw, 3-0 verloren met NIOZ (tegen Sportshop)

Was wel leuk. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26360081
quote:
nep (de ~ (m.))
1 [inf.] bedrog, namaak
Ben ik namaak of bedrog?
mjah, bedrog kan nog kloppen
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:29:34 #150
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26360378
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:34 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

De vorige paus was 58 toen hij werd gekozen.
Klopt helemaal, maar ik dacht dat deze paus dat had ingevoerd. Laatste hoorde ik iig zoiets. Ik heb net even vluchtig (tussen het leren door) gezocht maar kon er zo snel niets over vinden. Dus misschien heb ik het wel gedroomt, alhoewel dat me wel sterk lijkt.
Het is iig wel zo dat kardinalen van 80 jaar en ouder geen paus meer kunnen worden.
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:32:02 #151
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26360460
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:59 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Mijn record was 32 dagen of 35 dagen en staat op het moment op ongeveer 2 1/2 uur
Muwhahaha.
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:00 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Neppere Niels?
Just kiddin'.
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:19 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Ben ik namaak of bedrog?
mjah, bedrog kan nog kloppen
Zou ik maar niet te hard roepen.
pi_26360779
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:32 schreef MrAli het volgende:
Muwhahaha.
Als mijn servertje straks werkt gaat ie nooit meer uit
quote:
Just kiddin'.
Ik snap hem niet
quote:
Zou ik maar niet te hard roepen.
Ik zal zachter typen
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:44:09 #153
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26360864
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:41 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Als mijn servertje straks werkt gaat ie nooit meer uit
Als ie ooit gaat werken, en dan heb ik alsnog een aardige voorsprong.
quote:
[..]

Ik snap hem niet
Verbaast me niets, je heet Niels en je doet vwo.
quote:
[..]

Ik zal zachter typen
Doe dat, gaat het ook vast minder snel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: