En die gaan dan midden op de piste naar de klote, heb ik afgelopen voorjaar bij Rik meegemaakt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:19 schreef Ponk het volgende:
Nouja het valt idd nog wel mee ja
Als je Flow bindingen wil is het al gauw een stuk prijziger
?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
En die gaan dan midden op de piste naar de klote, heb ik afgelopen voorjaar bij Rik meegemaakt.Voor mij geen Flow-bindingen dus.
Typera, kan je je typsnelheid test, leuk om eens te doen.quote:Game over
Your score: 334 keys per minute ~ 66 words per minute
Language/mode: du
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 24% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 76% have a lower or equal result.
You typed: CME's vinden wiliswaar een paar keer per maand plaats, maar schieten niet altijd onze kant op. De robots weet koers, daalsnelheid het eerstvolgende keerpunt en nog veel meer. Het uitgelekte stuk gaat over de dreiging van Open Source, en hoe Microsoft zich verdedigen kan door gewijzigde versie van protocollen in eigendom te nemen. Open Source doet gewoonlijk precies wat de gebruiker wil, zonder storende en/2of gevaarlijke toeters en bellen. Bovendien veroorzakkt de lage aanschafprijs een grotere investering in de mensen die helpen met onderhoud en toepassing; net zoals goedkopere auto's samengaan met toenemende vraagn naar wegenbouwers en automonteurs. Vaak is het economisch niet verantwoord om voor meer dan een besturingssysteem te
Mistakes: wiliswaar(weliswaar), robots(robot), daalsnelheid(daalsnelheid,), versie(versies), Source(Source-software), en/2of(en/of), veroorzakkt(veroorzaakt), vraagn(vraag)
Well done!
Nope, gehuurd, en het was hetzelfde setje als met Kerst. Maar dat ging dus vlak voor m'n neus kapot, midden op de piste. Hij heeft het daar laten maken, dus wat dat betreft was er op de lange termijn niet veel aan de hand, hij heeft alleen een halve middag niet kunnen boarden en buiten dat is het sowieso natuurlijk gewoon klote.quote:
Een jaar geleden al eens gedaan, sta nog steeds in de highscores.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
Typera, kan je je typsnelheid test, leuk om eens te doen.
(Let btw niet op de soort zinnen, het loopt absoluut niet in elkaar over, let ook niet op de inhoud van de zinnen en de taalfouten.)
Edit: als je denkt dat je redelijk snel kan typen, kijk dan eens bij de Highscores, dan kijk je er gelijk heel anders tegenaan.
quote:38 bartvh 478 2005-01-09
39 NoffeL 477 2003-12-14
40 manonfire 477 2004-12-24
Gast, ziekelijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:36 schreef Ponk het volgende:
http://burton2006.iwarp.com/photo.html
edit - deze is beter:
http://www.snowboardclub.(...)er-asc-start-30.html
Sweet... was al van plan voor volgend jaar Burton Mission bindingen te kopen, weet nu heel zeker dat ik deze zomer veel geld zal moeten verdienen.
[afbeelding]
Doe je goed.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Een jaar geleden al eens gedaan, sta nog steeds in de highscores.
[..]
Ik heb even de 2 min variant gedaan:quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:20 schreef DearPrudence het volgende:
Game over
Your score: 263 keys per minute ~ 52 words per minute
Language/mode: classic-du
Ranking: You've got potential.
Comparison: 44% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 56% have a lower or equal result.
You typed: computer ochtendkrant besseboom t-shirt werkeloos tostie rock papiergeld brand lollies huilen vervoer televisie boekentas spanje schorpioen broodrooster plekken vrijwilliger betalen wintercollectie aanvoerder bijdrage aansluiting containerbak ochtenkrant vrijheid hockeystick text
Mistakes: ochtenkrant(ochtendkrant)
Wel netjes, tevreden overquote:Your score: 406 keys per minute ~ 81 words per minute
Language/mode: du
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 8% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 92% have a lower or equal result.
You typed: Tijdens het komendezonnevlekkenmaximum zullen ze zichnog wel vaker voordoen. Hoe we op zon nabije supernova-explosie zouden reageren? Toen ik in 1975 Voor het eerst voor dit effect waarschuwde, wisten we nog niets over de huidige ozongaten boven onze polen. In 1952 verscheen de eerste robotarbeider, de Unimate. De belangrijkste software van internet is misschien wel het bERkely internet name domain system (BIND). Pas nadat de halve wereld MP3 ontdekt had als ideale manier om muziek op een harde schijf te zetten, stuurde Fraunhofer/7Thomson-Multimedia een brief naar iedereen die aan MP3-software werkte. Er zijn veel meer voorbeelden van hinderlijke patenten. Onze zon heeft een levensduur van tien miljard jaar en bevindt zich dus nog vijf miljard jaar in rust. Natuurlijk duurt de explosie maar even. Hondas P2 loopt even soepelals een mens,
Mistakes: zon(zo'n), 1975(1974), Voor(voor), 1952(1962), bERkely(Berkeley), Fraunhofer/7Thomson-Multimedia(Fraunhofer/Thomson-Multimedia), Hondas(Honda's)
Well done!
Maar 1 fout, netjes!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:20 schreef DearPrudence het volgende:
Game over
Your score: 263 keys per minute ~ 52 words per minute
Language/mode: classic-du
Ranking: You've got potential.
Comparison: 44% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 56% have a lower or equal result.
You typed: computer ochtendkrant besseboom t-shirt werkeloos tostie rock papiergeld brand lollies huilen vervoer televisie boekentas spanje schorpioen broodrooster plekken vrijwilliger betalen wintercollectie aanvoerder bijdrage aansluiting containerbak ochtenkrant vrijheid hockeystick text
Mistakes: ochtenkrant(ochtendkrant)
Het vervelende is dat m'n toetsenbord zo staat ingesteld dat je nog een spatie moet doen na een apostrof, dubbele punt etc. zodat je gemakkelijk trema's enzo kan zetten. Alleen pakt typera die niet, dus een dubbele punt en dat soort tekens gaan altijd fout.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:19 schreef MrAli het volgende:
[..]
Doe je goed.
Moet ik toch nog maar eens oefenen, of wel een cursus gaan volgen.Want dat heb ik nooit gedaan.
We have prevailedquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:49 schreef MutZ het volgende:
Gebeurt niet vaak dat ik me om laat praten, maar jullie hebben me helemaal overtuigd van het nut van de SC's...Ik zal er dus gewoon met m'n handen vanaf blijven...
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:03 schreef -Mzraki- het volgende:![]()
School en Studie feedback.
![]()
[..]
We have prevailed.
Dat was hem geraaien ook! We'll always be victorious!quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:03 schreef -Mzraki- het volgende:![]()
School en Studie feedback.
![]()
[..]
We have prevailed.
háárquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat was hem geraaien ook! We'll always be victorious!
Kleine correctie:quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Nee, dit is geen burgeroorlog, dit is Ajax - Feyenoord.
Nog erger.quote:
Ja hé.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:19 schreef DearPrudence het volgende:
Wat een héérlijk weer!
Ben net natgeregend van het heen en weer fietsen naar the music store, maar de frisse regen, gecombineerd met de geur van vers gemaaid gras vond ik toch wel lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:19 schreef DearPrudence het volgende:
Wat een héérlijk weer!
We zijn weggepestquote:Training Tevoko
In verband met de opvoering van Een midzomernachtsdroom door leerlingen van de muziekschool in de Burgemeester De Koninghal, vinden de trainingen van Tevoko donderdag 21 april en vrijdag 22 april plaats in de gymzaal van de OSG.
Tjsa, belangrijke dingen gaan nu eenmaal voor, he Ruben.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
We zijn weggepest. Nou, veel plezier in onze zaal dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |