Ziet er niet verkeerd uit.quote:Op zondag 17 april 2005 18:08 schreef Woodbridge het volgende:
[afbeelding]
Also a beauty
http://www.springfield-armory.com/prod-xdpstl-ported.shtml
zeker niet! maar ik heb geen idee of het een goed wapen is en hoe hij schiet.quote:
Ik heb niks om mee te pimpen.... niet hier in NL iigquote:Op zondag 17 april 2005 18:10 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik maak van deze tvp even gebruik om met mijn eigen speelgoed te pimpen:
- Lid worden van een vereniging, hiervoor moet je vaak een bewijs van goed gedrag overhandigen.quote:Op zondag 17 april 2005 18:27 schreef L-X het volgende:
Vraagje: ben m'n hele leven al gek van vuurwapens (heb een tijd in de VS gezeten) maar in NL zijn de regels vrij streng in het bezitten van vuurwapens. Je moet dus lid zijn van een schietvereniging om een wapen te kopen?
mag je dat wapen thuis bewaren of moet (kan) het op de vereniging ?quote:Op zondag 17 april 2005 18:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
- Lid worden van een vereniging, hiervoor moet je vaak een bewijs van goed gedrag overhandigen.
- Minimaal 18 jaar zijn.
- Minimaal één jaar volwaardig lid zijn en 12 geregistreerde schietbeurten hebben.
- Dan kies je een wapen bij een wapenhandel, je vereniging moet het goedkeuren, dan kunnen de papieren naar de politie. Die onderzoeken de aanvraag en een paar weken later mag je je dingetje ophalen.
- Het eerste jaar mag je maar één wapen op verlof hebben, vanaf dan maximaal 5.
- Wapen(s) en munitie moeten apart wordenopgeslagen in een kluis, politie houdt af en toe steekproeven.
Ja precies, die info heb ik gekregen. Maar wat voor wapens moet ik dan aan denken? Fullauto, semi, hand? Wat is er mogelijk?quote:Op zondag 17 april 2005 18:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
- Lid worden van een vereniging, hiervoor moet je vaak een bewijs van goed gedrag overhandigen.
- Minimaal 18 jaar zijn.
- Minimaal één jaar volwaardig lid zijn en 12 geregistreerde schietbeurten hebben.
- Dan kies je een wapen bij een wapenhandel, je vereniging moet het goedkeuren, dan kunnen de papieren naar de politie. Die onderzoeken de aanvraag en een paar weken later mag je je dingetje ophalen.
- Het eerste jaar mag je maar één wapen op verlof hebben, vanaf dan maximaal 5.
- Wapen(s) en munitie moeten apart wordenopgeslagen in een kluis, politie houdt af en toe steekproeven.
geil ding.quote:Op zondag 17 april 2005 18:10 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik maak van deze tvp even gebruik om met mijn eigen speelgoed te pimpen:
[afbeelding]
Ik hoop dat je dat positief bedoeltquote:Op zondag 17 april 2005 18:31 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
die in de OP zijn wel gruwelijk
Bah het hele Beretta design is er een beetje uit jammer. Ik vind het geen mooi wapen, geef mij maar een 92. Hij lijkt een beetje op een Vektor vind ikquote:Op zondag 17 april 2005 18:25 schreef Woodbridge het volgende:
En natuurlijk kunnen we de nieuwste Beretta niet vergeten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eigenlijk alles, maar full auto's moeten omgebouwd worden naar semi auto. Kalibers met afmetingen groter dan .45 zijn zowel voor handvuurwapens als geweren ongewenst, en die krijg je dus ook niet op verlof. De minimale looplengte van wapens is 2,5", een snubnose revolver mag dus niet, maar een extreem kort commando aanvalsgeweer weer wel.quote:Op zondag 17 april 2005 18:38 schreef L-X het volgende:
[..]
Ja precies, die info heb ik gekregen. Maar wat voor wapens moet ik dan aan denken? Fullauto, semi, hand? Wat is er mogelijk?
Wie heeft dat ding lopen verkrachten?quote:Op zondag 17 april 2005 19:42 schreef Salvad0R het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |