Vorige deeltje: [Centraal] Singles deel 18.quote:Beste Mede fokkers,
Na overleg hebben wij, jullie oh zo gewaardeerde mods , besloten dat het
misschien tijd is om een nieuw centraal topic in het leven te roepen. Als
test welteverstaan.
Verleden jaar hebben we een reeks gehad over het (nog) niet hebben van
relaties. Er werd met veel animo in gepost, maar helaas verzandde deze reeks
in een eindeloze slowchat. Dat was niet de bedoeling en hoewel velen dit jammer
vinden hebben we daarom uiteindelijk de stekker uit die reeks getrokken.
Nu duikt er weer zo'n 'reeks' op: Single en selectief en ook hier blijkt weer dat
mensen behoefte hebben om hierover te praten. Deel drie is een feit en het
ziet er naar uit dat mensen er nog genoeg over kunnen zeggen. Om alles
overzichtelijk te houden hebben we besloten om zo'n nieuwe reeks een kans te geven:
(Nog steeds) Single.. Dit omdat we zien dat er daadwerkelijk mensen
zijn die echt hun ei hierover kwijt willen zonder al te veel op de loop te
gaan met het hele topic.
Echter is dit niet zomaar een reeks om alleen maar gezellig te kletsen.
***Er zijn regels en we vinden dat jullie die ook gewoon in je achterhoofd
moeten houden:***
* Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.
**** slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles of #Ebola op de irc.fok.nl server. ***
* Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.
* Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je
vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.
* Melden hoe je je voelt kan in HVJJN, en dus is deze reeks geen vervolg
daarop. Dus: Melden dat je zenuwachtig bent voor een date kan in HVJJN, je
afvragen hoe het met die en die is heeft geen nut: die en die zullen het wel
melden als ze weer online zijn. Ook melden dat je thuis bent en morgen
een verslag geeft van je avond is onnodig: mensen lezen het morgen wel.
Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.
Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.
Nog één ding:
Vergeet niet om in de OP van een nieuw deel deze regels te vermelden.
Zo blijft het duidelijk voor iedereen.
Ik hou het hier bij:quote:Op zondag 17 april 2005 17:21 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een succesreeks. Iemand een nieuwe stelling?
quote:Alleen! Alleen! Kun je gaan zitten waar je wil
Alleen! Alleen! Vergeet je nooit de pil
Alleen! Alleen! Zit je financieel erg ruim
Alleen! Alleen! Zit je onder niemands duim
Alleen! Alleen! Kijk je naar het leukste net
Alleen! Alleen! Heb je een ruimte in je bed
Alleen! Alleen! Maak je geen relatie stuk
Alleen! Alleen! Alleen is niet besmettelijk
Afgewezen worden is veel minder erg dan dat je zou denkenquote:Op zondag 17 april 2005 17:21 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een succesreeks. Iemand een nieuwe stelling?
Dat is heel persoonlijk. En verschilt ook per keer. Als je echt verliefd bent vergaat de wereld (voor mij iig), als het gewoon een leuke vrouw is zonder extra gevoelens dan is het niet echt boeiend.quote:Op zondag 17 april 2005 17:25 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Afgewezen worden is veel minder erg dan dat je zou denken
Tja, de angst om afgewezen te worden is altijd wel aanwezig en vaak ook de reden waarom ik dat ene leuke meisje wat ik zie niet aanspreek... maar eigenlijk heb je op zo'n moment natuurlijk niets te verliezen. Je kent haar wellicht nog niet, en je hebt niks met haar. Dus door een afwijzing verlies je niets, maar als je niet afgewezen wordt heb je wel wat gewonnen...quote:Op zondag 17 april 2005 17:25 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Mee eens. Ben zelf ook single en vermaak mij prima. ga uit met vrienden. zie veel vrouwen (ben te alleen verlegen om erop af te stappen), maar soms is het leuk om eens niet alleen te zijn en iets te doen met een speciaal iemand.quote:Op zondag 17 april 2005 17:26 schreef QyRoZ het volgende:
Alleen zijn is best okay, maar soms heb ik gewoon behoefte aan een speciaal iemand. Zo vreemd is dat toch niet, om dat te willen?
Mja, ligt helemaal van de situatie af he? Kijk, als jij een leuk meisje in de kroeg ziet en je stapt er op af en die wijst je af, nou ja... Lekker boeiend weet je, daar zal ik geen minuut van wakker kunnen liggen.quote:Op zondag 17 april 2005 17:25 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ze zag je zeker alleen als goede vriend?quote:Op zondag 17 april 2005 17:37 schreef Pierce-SD het volgende:
[..]
Maar als je een meisje al wat langer kent, je kan 't goed met d'r vinden, hebt leuk contact enzovoort en je bent echt helemaal gek op d'r dan kan 't een flinke klap zijn zoals ik onlangs ondervonden heb![]()
Of als een broer.quote:Op zondag 17 april 2005 17:39 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Ze zag je zeker alleen als goede vriend? [afbeelding]
Deels eens.quote:Op zondag 17 april 2005 17:25 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik vind het in het begin altijd heel erg, voel me kut, maar na een tijdje is het niet anders en gaat het weer verder.quote:Op zondag 17 april 2005 17:25 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet gek. Dat heb ik ook.quote:Op zondag 17 april 2005 17:26 schreef QyRoZ het volgende:
Alleen zijn is best okay, maar soms heb ik gewoon behoefte aan een speciaal iemand. Zo vreemd is dat toch niet, om dat te willen?
Denk dat dit wel grotendeels waar is ja. In het begin is het altijd rottig, je raakt toch iets "kwijt". Maar uiteindelijk gaat het wel weer overquote:Op zondag 17 april 2005 17:25 schreef HenryHill het volgende:
Had ik ook met de eerste jongen die ik echt ontzettend leuk vond. Hij behandelde me als oud vuil en nog wilde ik hem spreken, kon ik weer helemaal van slag af zijn als ik hem sprak.quote:Op zondag 17 april 2005 18:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Zelf heb ik wel de neiging om ergens in te blijven hangen, maar dat ligt er denk ik aan met hoe ik relaties in ga. Zowel liefdes- als vriendschapsrelaties![]()
Zeer herkenbaar... Val gewoon op de verkeerde types... Laten we de schuld maar daaraan gevenquote:Op zondag 17 april 2005 18:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Had ik ook met de eerste jongen die ik echt ontzettend leuk vond. Hij behandelde me als oud vuil en nog wilde ik hem spreken, kon ik weer helemaal van slag af zijn als ik hem sprak.
Bevestiging dat je de moeite waard bent?quote:Op zondag 17 april 2005 17:26 schreef QyRoZ het volgende:
Draait t daar uiteindelijk niet altijd om?quote:Op zondag 17 april 2005 18:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Bevestiging dat je de moeite waard bent?
Dat doen alle vrouwen toch?quote:Op zondag 17 april 2005 18:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar... Val gewoon op de verkeerde types... Laten we de schuld maar daaraan geven
En tegelijkertijd beweren dat je de ideale vriend zou zijn. Ze vergeten erbij te vertellen dat dat uiteraard voor alle andere vrouwen op de wereld geldt, behalve voor hun.quote:
Ik kan niet voor alle vrouwen spreken natuurlijk, maar ik weet dat ik zelf vaak op degene val die OF eikels zijn OF bezet zijn. En ik geloof dat dat laatste nog het meest dodelijk is bij mij....quote:
Ben jij familie van mij?quote:Op zondag 17 april 2005 18:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En tegelijkertijd beweren dat je de ideale vriend zou zijn. Ze vergeten erbij te vertellen dat dat uiteraard voor alle andere vrouwen op de wereld geldt, behalve voor hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |