Maar misschien had hij dat wel gewild?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:06 schreef poepsie het volgende:
Ik heb ook 2 goede vrienden en eentje kwam ook altijd hier en lag ik ook elke avond gezellig mee op de bank film te kijken. Nooit iets gebeurd,
Ja hoor! Zie je het voor je? Lekker advies.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:08 schreef Psychiater het volgende:
Gewoon altijd benadrukken dat hij een vriend is. Als hij je belt om uit te gaan zeg je: 'maar wel als vrienden.' Als hij tegen je praat eerst zeggen: 'pas op he, alleen vrienden' . Als hij je vriendschappelijk omhelst zeg je: 'pas op he, alleen vrienden.' Als hij je aankijkt zeg je: pas op, niet te zwoel, alleen vrienden.' Gewoon jezelf indekken dus.
Pas op met wat je zegt hé, alleen als vrienden!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja hoor! Zie je het voor je? Lekker advies.
'ik ga ff drinken halen, wil je ook wat'?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:08 schreef Psychiater het volgende:
Gewoon altijd benadrukken dat hij een vriend is. Als hij je belt om uit te gaan zeg je: 'maar wel als vrienden.' Als hij tegen je praat eerst zeggen: 'pas op he, alleen vrienden' . Als hij je vriendschappelijk omhelst zeg je: 'pas op he, alleen vrienden.' Als hij je aankijkt zeg je: pas op, niet te zwoel, alleen vrienden.' Gewoon jezelf indekken dus.
En in de andere 5% is de vriend in kwestie homo.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:22 schreef nozem het volgende:
Vriendschappen tussen man en vrouw zijn in 95% van de gevallen gedoemd te mislukken.
Nou gebruik de tip van psychiater.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:22 schreef nozem het volgende:
Vriendschappen tussen man en vrouw zijn in 95% van de gevallen gedoemd te mislukken. Of er komt een relatie uit voort, of een van beiden gaat meer voelen. Heel, heel af en toe werkt het wel, als er na jaren samenzijn nog steeds geen liefdesgevoelens de kop op hebben gestoken.
Maar meestal loopt het uit op een fiasco. Ik weet er alles van, zit er nu middenin..
Hij geeft aardig wat signalen..gewoon de manier waarop hij kijkt, als ik met een andere jongen bijvoorbeeld sta te praten, en de dingen die hij zegt.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:06 schreef poepsie het volgende:
Ik zou eerst eens uitzoeken of hij ook wel echt verliefd op je is.
Je kunt wel meteen een gesprek met hem beginnen over dat je niet verliefd op hem bent maar je weet niet eens zeker of hij wel verliefd op jou is. Is een beetje lullig dan he als jij erover begint terwijl die jongens ook alleen vriendschap wilt.
Ja, dat vrees ik inderdaad ook, ergo, het werkt nooit...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En in de andere 5% is de vriend in kwestie homo.
Toen ik in oktober een weekendje weg ging kwam er een vriend in kwestie binnen met de opmerking: "Zo, in welke kamer slaap jij?"quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:28 schreef mell.from.hell het volgende:
[..]
Hij geeft aardig wat signalen..gewoon de manier waarop hij kijkt, als ik met een andere jongen bijvoorbeeld sta te praten, en de dingen die hij zegt.
Voorbeeldje: vorig weekend was ik een weekendje weg, en dan zegt hij dingen zoals: o dus dan moet ik je een heel weekend gaan missen..![]()
Kwam ik terug: en waren er nog leuke jongens? nog wat uitgespookt?
Het leek wel een kruisverhoor ..................![]()
Als bovenstaande gebeurt met ieman die je niet héél goed kent zou ik ook denken dat je wel meer wil als een platonische relatie, in elk geval dat er lichamelijke aantrekkingskracht is. Als je een beetje gaat uitdagen kun je verwachten dat ze denken dat er meer in zit.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:07 schreef MissPeppertje het volgende:
Ja je kneep toen in mijn kont?!?!?! (Algemeen bekend is nu eenmaal dat ik onwijs op lekkere kontjes geil kan ik ook niks aan doenZegt nog niet gelijk dat ik ook gelijk met iemand naar bed wil...)
Hehehe neej zijn wel met mensen die ik dat wel ken en waarvan ik dan ook wel weet dat ze het niet erg zullen vinden. Doe het ook gewoon bij vriendinnen en bedoel er echt niks meer....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als bovenstaande gebeurt met ieman die je niet héél goed kent zou ik ook denken dat je wel meer wil als een platonische relatie. Als je een beetje gaat uitdagen kun je verwachten dat ze denken dat er meer in zit.
Juist omdat mensen het niet gewend zijn om vriendschappelijk met het andere geslacht om te gaan zal er al gauw meer achter gezocht worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |