Zoietsquote:Op maandag 18 april 2005 00:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De kwaliteit is dusdanig dat ik niet verwacht dat het met een phonecam is gedaan...
Je wilt jezelf nog even herkennen?

Gelukkig maarquote:Op zondag 17 april 2005 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]Niet dus. Stond als nr.12 in het F'noord-foldertje bij de wedstrijd van vandaag.
![]()

Ik ga hem kopenquote:Op zondag 17 april 2005 23:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens afa wel...
Doet me denken aan het shirt van eind jaren '90, zeg maar het Laudrup tijdperk...

Vaduz is gewoon kei-goedquote:Op maandag 18 april 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben nog superscherp inderdaad.Ik vind dat de rode baan op het thuisshirt wel wat smaller mag eigenlijk.

Da's al tijden niet meer zoquote:Op maandag 18 april 2005 00:06 schreef twi het volgende:
En ik vind dat de rode baan wel door mag lopen over de schouders heen. 't Lijkt op deze manier net een keukenschort.
/edit: Wel een erg fraai keukenschort, natuurlijk

Wist je niet dat shirtjes wisselen na afloop van de wedstrijd ook een nieuwe trend is tussen de supporters?quote:Op maandag 18 april 2005 09:34 schreef devv05 het volgende:
Lekker suggestieve berichten weer in de media zoals verwacht.. Alleen de grote relfoto op de voorpagina van de telegraaf al met als onderschrift iets van 'Ajax supporters slaags met ME' terwijl ze op dat plaatje toch echt fnoord shirts aan hebben

quote:Op zondag 17 april 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
Omdat ie zo leuk is, ons Loekie:
[afbeelding]

Echt weer iets voor de telegraaf..quote:Op maandag 18 april 2005 09:34 schreef devv05 het volgende:
Lekker suggestieve berichten weer in de media zoals verwacht.. Alleen de grote relfoto op de voorpagina van de telegraaf al met als onderschrift iets van 'Ajax supporters slaags met ME' terwijl ze op dat plaatje toch echt fnoord shirts aan hebben

Als kraaienest?quote:Op maandag 18 april 2005 11:26 schreef JaWi het volgende:
Dat shirt is niet mooi. Ze kunnen hem bovendien in mei weer aan gaan passen
.

Die gele shirts zijn überlelijk inderdaad, maar om die gele shirts nu als maatstaf te nemen..... Ik vind deze ook lelijk, weliswaar minder lelijk dan die gele, maar toch lelijk. Als je Erica Terpstra vergelijkt met Viola Holt is ze ook niet ineens knap.quote:Op maandag 18 april 2005 11:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alles beter dan die ranzig gele pisshirts van dit seizoen..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |