Het viel me op dat hij wel erg vaak zei: Ja achteraf is alles makkelijkquote:
Hoe raadt je het ?quote:Op zondag 17 april 2005 14:35 schreef pascalheister het volgende:
In Blessuretijd scoren daar heeft ajax ervaring in
Idd, ben blij als hij weg isquote:Op zondag 17 april 2005 14:35 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het viel me op dat hij wel erg vaak zei: Ja achteraf is alles makkelijk
De drol![]()
boukhari maak hem sukkel!
madurooooooooooooooooooooooooooooooooo
Nou bij deze dan. Kutzooi.quote:Op zondag 17 april 2005 14:34 schreef Fallen het volgende:
Ach, als Ajax dan toch altijd al lucky wordt genoemd, laat ze dan hun naam maar eer aan doen!
dat doen zequote:Op zondag 17 april 2005 14:34 schreef Fallen het volgende:
Ach, als Ajax dan toch altijd al lucky wordt genoemd, laat ze dan hun naam maar eer aan doen!
Als je kijkt naar het tijdstip van de goal, is het misschien wat lucky. Maar als het 2-2 zou blijven zou dat lucky Feyenoord zijn, want Ajax was de hele wedstrijd de betere ploeg. Feyenoord zat deze wedstrijd echt maar wat aan te kloten.quote:Op zondag 17 april 2005 14:37 schreef Mar10Segovia het volgende:
LUCKY LUCKY AJAX
Maar wel terecht, als ik Radio 1 mag geloven
Maar ach, boeien!!
quote:Op zondag 17 april 2005 14:35 schreef pascalheister het volgende:
In Blessuretijd scoren daar heeft ajax ervaring in
Ik ook..quote:Op zondag 17 april 2005 14:37 schreef Suijk het volgende:
Ik kan niet wachten totdat die frusti's thuiskomen!
SCREENSHOTS!!quote:Op zondag 17 april 2005 14:39 schreef Duiveltja het volgende:
Schitterende shots op Anal + van fnoordfans
Ik ook,quote:Op zondag 17 april 2005 14:39 schreef golfer het volgende:
* golfer kijkt naar totvoorspelling.
2-3
Yes!!!!!!!!!
kun je dat eten ?quote:Op zondag 17 april 2005 14:38 schreef Nashje het volgende:
AJAXAJAX
AJAX
AJAX
AJAX
![]()
MADURO WIE KENT 'M NIET, MADURO MADURO IS EEN ECHTE AJACIED
Inderdaad... ze hebben het meer aan Feyenoord te danken dat ze hebben gewonnen dan aan hun eigen kwaliteiten...quote:Op zondag 17 april 2005 14:41 schreef FLR het volgende:
Tsssk, lucky ajax...
En prutsers bij Feyenoord om het zo weg te geven...
waardoor Ajax 10 punten in mindering krijgt... graag!quote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
Oh yes, ik kan morgen gewoon naar mijn werk en een heleboel lol hebben
En who cares of het gelukt heet, volgens mij is het gewoon doorgaan tot het eind. Iets wat die eikels uit zuid blijkbaar niet kunnen. Gaan ze nu de stad weer verder slopen?
Ik wil die hangende koppies ook wel zien hehhehquote:
Die kneusjes uit Amsterdam hebben het stadion niet eens gehaald.quote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan ze nu de stad weer verder slopen?
quote:Op zondag 17 april 2005 14:39 schreef DaMart het volgende:
Kut, onterecht verloren... want Feyenoord is in potentie gewoon beter dan Ajax... en als je 4 minuten voor tijd met 2-1 voorstaat ben je wel erg dom bezig als je de tegenstander er nog 2 laat scoren ook
Dat laatste idd.quote:Op zondag 17 april 2005 14:41 schreef FLR het volgende:
Tsssk, lucky ajax...
En prutsers bij Feyenoord om het zo weg te geven...
quote:Op zondag 17 april 2005 14:39 schreef VoreG het volgende:
De Jong "ja in de laatste minuut knalt maduro hem binnen"
Maduro loopt langs
"ja lekker jongen! "
Geweldig
Mja az staat 1-0 voor en hebben 2 wedstrijden minder gespeelt dus droom nog effe verderquote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef Saekerhett het volgende:
Check 667 eens, dit ziet er wel aardig uit
Waarschijnlijk is dat Cart_manquote:Op zondag 17 april 2005 14:39 schreef VoreG het volgende:
hahahah jochie ligt jankend op de tribune whahahhahahaha geweldig
Heb het meer over die idioten uit zuid, meer dan dat kunnen ze echt nietquote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
waardoor Ajax 10 punten in mindering krijgt... graag!
ja daarom zijn ze juist veel slechter dan ajax!!!quote:Op zondag 17 april 2005 14:39 schreef DaMart het volgende:
Kut, onterecht verloren... want Feyenoord is in potentie gewoon beter dan Ajax... en als je 4 minuten voor tijd met 2-1 voorstaat ben je wel erg dom bezig als je de tegenstander er nog 2 laat scoren ook
't Is maar wat je happen noemtquote:Op zondag 17 april 2005 14:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat valt er weer veel te makkelijk te happen vandaaggewonnen
Ik zocht em alquote:Op zondag 17 april 2005 14:44 schreef MPTSGYDWKKCBJPGXXDR het volgende:
Gratis Bier hier:
Het grote FEYENOORD topic #71: We pakken ze!
Jawel, een trein staat al 2 uur lang bij het stadionquote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die kneusjes uit Amsterdam hebben het stadion niet eens gehaald.
Als Feyenoord iets beter had opgelet in de slotfase had Ajax heus niet gewonnen hoor... je mag Feyenoord dus wel bedanken dat ze Ajax dit geluk gegeund hebben...quote:
Bedankt Feyenoordquote:Op zondag 17 april 2005 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Feyenoord iets beter had opgelet in de slotfase had Ajax heus niet gewonnen hoor... je mag Feyenoord dus wel bedanken dat ze Ajax dit geluk gegeund hebben...
Ja dank je wel feyenoord.quote:Op zondag 17 april 2005 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Feyenoord iets beter had opgelet in de slotfase had Ajax heus niet gewonnen hoor... je mag Feyenoord dus wel bedanken dat ze Ajax dit geluk gegeund hebben...
Je moet iemand bedanken dat zij het gewoon verneukenquote:Op zondag 17 april 2005 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
De hele wedstrijd?quote:Op zondag 17 april 2005 14:44 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
ja daarom zijn ze juist veel slechter dan ajax!!!
ze waren al de hele wedstrijd veel minder dan ajax volgens de presentators
dus niks potentie AJAX RUULT GEWOON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn die nog niet allemaal aangehouden?quote:Op zondag 17 april 2005 14:45 schreef Naccie het volgende:
[..]
Jawel, een trein staat al 2 uur lang bij het stadion.
En die worden misschien nu ook wel weer bestomd![]()
En dan huilt iedereen ook nog dat Marco hem in Oranje wou. Marco heeft het gewoon goed gezien!!quote:Op zondag 17 april 2005 14:45 schreef keijz het volgende:
Wat is die Maduro toch een topper he, een paar maanden geleden kende niemand hem, en nu...._O_
Als Ajax die 'De Graaf amateur' niet had onderschat, was Feyenoord nooit voor de tweede keer op voorsprong gekomen. Zo kunnen we door blijven gaan.......quote:Op zondag 17 april 2005 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ze staan nog bij het stadion en ze zoeken nog hoe ze ze weg gaan krijgen.quote:
Alle 1600 supporters zijn vastgehouden tussen hekken. De politie wil een groot deel ervan oppakken. Dat meld het nieuws in ieder geval.quote:Op zondag 17 april 2005 14:45 schreef Naccie het volgende:
[..]
Jawel, een trein staat al 2 uur lang bij het stadion.
En die worden misschien nu ook wel weer bestomd![]()
Graag gedaanquote:
Dat dan weer niet. Wedstrijd tegen feyenooit maakt een hele boel goed, maar normaal gesproken moeten wij gewoon kampioen worden.quote:Op zondag 17 april 2005 14:46 schreef ThomasBerge het volgende:
De wedstrijden tegen AZ en Feyenoord maken het hele seizoen weer goed!
Ga toch weg joh, Ajax was de hele wedstrijd beter. En hoezo bedanken? Dan moeten ze maar niet zulke stomme fouten maken....quote:Op zondag 17 april 2005 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus kun je Feyenoord gewoon een onproffesionele en ronduit domme ploeg noemenquote:Op zondag 17 april 2005 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nop want wij hebben jullie gewoon overklastquote:Op zondag 17 april 2005 14:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Wedstrijd tegen feyenooit maakt een hele boel goed, maar normaal gesproken moeten wij gewoon kampioen worden.
1 doelpunt maakt nog geen wereldspeler... laat hem eerst maar eens lekker ervaring opdoen in het eerste van Ajax, en dan mag hij het over een paar jaar weer eens bij Oranje proberen.:)quote:Op zondag 17 april 2005 14:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
En dan huilt iedereen ook nog dat Marco hem in Oranje wou. Marco heeft het gewoon goed gezien!!![]()
Je hebt die gozer niet zien spelen, elke wedstrijd weer speelt hij geweldigquote:Op zondag 17 april 2005 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
1 doelpunt maakt nog geen wereldspeler... laat hem eerst maar eens lekker ervaring opdoen in het eerste van Ajax, en dan mag hij het over een paar jaar weer eens bij Oranje proberen.:)
quote:Sansation!!! zegt:
haha weer in die k*nk*r laatste minuut
Seedorf speelt ook niet slecht bij een veel betere ploeg.quote:Op zondag 17 april 2005 14:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt die gozer niet zien spelen, elke wedstrijd weer speelt hij geweldig
Lekker handig en slim enzowquote:Op zondag 17 april 2005 14:49 schreef Naccie het volgende:
[..]
Nee, ze staan nog bij het stadion en ze zoeken nog hoe ze ze weg gaan krijgen.![]()
Klopt... zie een paar posts hierboven, gemaakt nadat de ergste frustratie eruit wasquote:Op zondag 17 april 2005 14:50 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Face the facts, jullie hebben Verloren!![]()
Seedorf moet er ook bijquote:Op zondag 17 april 2005 14:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Seedorf speelt ook niet slecht bij een veel betere ploeg.
Ik hoor en lees dat er een trein vast staat.quote:Op zondag 17 april 2005 14:49 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Alle 1600 supporters zijn vastgehouden tussen hekken. De politie wil een groot deel ervan oppakken. Dat meld het nieuws in ieder geval.
Ik heb hem wel zien spelen en vind 't allemaal wel mee vallen met hem, maarja ik heb dan ook geen Ajaxbril op....quote:Op zondag 17 april 2005 14:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt die gozer niet zien spelen, elke wedstrijd weer speelt hij geweldig
tegen wie moeten ze die beschermen, feyenoord supporters..quote:Op zondag 17 april 2005 14:53 schreef Naccie het volgende:
[..]
Ik hoor en lees dat er een trein vast staat.
Ze willen het wel maargoed nu moeten ze die eerst beschermen gok ik![]()
Ik vind het ook wel een beetje een hype enso, maar ik vind dat hij er best bij kan. Wat ervaring opdoen etc. En zeg nou zelf als een Denneboom, Yildrim etc. worden opgeroepen hoort Maduro er gewoon thuisquote:Op zondag 17 april 2005 14:54 schreef Woffel het volgende:
[..]
Ik heb hem wel zien spelen en vind 't allemaal wel mee vallen met hem, maarja ik heb dan ook geen Ajaxbril op....
Hij is al weg, aldus nu.nlquote:Op zondag 17 april 2005 14:53 schreef Naccie het volgende:
[..]
Ik hoor en lees dat er een trein vast staat.
Ze willen het wel maargoed nu moeten ze die eerst beschermen gok ik![]()
quote:Een trein met ongeveer vijfhonderd fans bereikte uiteindelijk het stadion, waar de Ajax-supporters buiten het stadion een aantal uren tussen hekken vast worden gehouden door de mobiele eenheid (ME). Zij zijn allemaal geïdentificeerd en gefotografeerd. Rond 14.30 uur zijn ze onder begeleiding van de ME met bussen vertrokken naar Amsterdam.
Overleg
Volgens de Rotterdamse politiewoordvoerder is het de bedoeling dat de Amsterdamse politie de groep gaat aanhouden voor onder meer de vernielingen. Een politiewoordvoerder in Amsterdam laat weten dat er "op hoog niveau" wordt overlegd over de situatie en dat eenheden van de ME zijn opgeroepen om de supporters op te vangen. Waar is nog niet bekend.
De tweede trein staat in de omgeving van Capelle aan den IJssel en Nieuwerkerk aan den IJssel. Ook daar houdt de ME toezicht. De politie zoekt nog uit hoe ze deze groep terugkrijgt naar Amsterdam.
Ach, deze overwinning vind ik op het moment even mooierquote:Op zondag 17 april 2005 14:55 schreef Ricky_ het volgende:
Ach, laat ik het dan voor deze ene keer zeggen: Gefeliciteerd Ajax. Ajax blijft toch wel op de 3e plek en Feyenoord op de 4e, dus CL wordt sowieso niet behaald.
Ja, zeker voor de harde kern...die hebben er wel zin in gok ik zo.quote:Op zondag 17 april 2005 14:55 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
tegen wie moeten ze die beschermen, feyenoord supporters..Ik denk dat ze ze terug det trein in ''leiden'' en ze een enkeltje amsterdam geven, zo snel mogelijk.
Doen jullie nou ook even je best vandaag.quote:Op zondag 17 april 2005 14:57 schreef Naccie het volgende:
[..]
Ja, zeker voor de harde kern...die hebben er wel zin in gok ik zo.
Gaat helemaal niks wordenquote:Op zondag 17 april 2005 14:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Doen jullie nou ook even je best vandaag.
Een niet voor herhaling vatbare vloek galmde hier door huis toen Ajax 3-2 scoorde... mijn ouders in de tuin schreeuwden dat ik me een beetje moest inhouden...quote:Op zondag 17 april 2005 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Wij vloekten ook het hele blok bij elkaar na die misser, maar daarna ging het echt LOS bij ons!!
hm.. ik denk niet dat die in hele grote getalen zullen komen hoor. Er zal veel toezicht zijn. Maar ze zullen het vast proberen dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 17 april 2005 14:57 schreef Naccie het volgende:
[..]
Ja, zeker voor de harde kern...die hebben er wel zin in gok ik zo.
Dit haalt al je andere argumenten in één keer onderuit maar je slaat hiermee wel de spijker op zijn kop.quote:Op zondag 17 april 2005 15:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Moet toegeven dat het voor Ajax wél de mooiste manier is om van Feyenoord te winnen op deze manier.
Nou, het is wél de mooiste manier om van Feyenoord te winnen voor Ajax, maar zeker niet de beste manier voor Ajax bedoel ik.quote:Op zondag 17 april 2005 15:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit haalt al je andere argumenten in één keer onderuit maar je slaat hiermee wel de spijker op zijn kop.
kansloos inderdaadquote:Op zondag 17 april 2005 15:13 schreef HeatWave het volgende:
hoe kan je in gods naam een wedstrijd analyseren adhv een radioverslag. Ajax was gewoon beter en die laatste goal was gewoon gerechtigheid.
Dit was gewoon de klassieker:quote:Op zondag 17 april 2005 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, het is wél de mooiste manier om van Feyenoord te winnen voor Ajax, maar zeker niet de beste manier voor Ajax bedoel ik.
Op zo'n manier winnen getuigt niet echt van een overtuigende overwinning, maar meer van een mazzeltje, die net zo goed fout had kunnen aflopen.
Beetje gefrustreerd?quote:Op zondag 17 april 2005 15:15 schreef Zorro het volgende:
Als er nog 1 ajaxer durft te roepen dat ze NIET fucking lucky zijn sla ik zijn kop eraf
't was verdiend.quote:Op zondag 17 april 2005 15:15 schreef Zorro het volgende:
Als er nog 1 ajaxer durft te roepen dat ze NIET fucking lucky zijn sla ik zijn kop eraf
Jij hebt zeker naar de objectieve verslaggevers van radio rijnmond geluisterd ...quote:Op zondag 17 april 2005 15:09 schreef Tomatenboer het volgende:
... Complete vertekening van de werkelijkheid ...
Die minuten horen gewoon bij het spel vriendquote:Op zondag 17 april 2005 15:15 schreef Zorro het volgende:
Nee hoor, ik ben PSV'erquote:
Dat proberen er hier wel meer hoor..........quote:Op zondag 17 april 2005 15:13 schreef HeatWave het volgende:
hoe kan je in gods naam een wedstrijd analyseren adhv een radioverslag. Ajax was gewoon beter en die laatste goal was gewoon gerechtigheid.
Ik vind ook dat ze wel erg gelukkig waren door in de slotminuten de 3-2 binnen te tikken. Als ze echt zo goed waren geweest, hadden ze dat al eerder gedaan. Maar goed, geluk dwing je ook af natuurlijk, en dat heeft Ajax uiteindelijk toch iets beter gedaan dan Feyenoord.quote:Op zondag 17 april 2005 15:15 schreef Zorro het volgende:
ajaxerquote:Op zondag 17 april 2005 15:15 schreef Zorro het volgende:
Je hebt de wedstrijd niet eens gezien, kom op gelijk opquote:Op zondag 17 april 2005 15:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Echt weer een laffe Ajax overwinning, in de dying seconds van de wedstrijd, uit een counter.....
Wat ik uit het radio-verslag hoorde ging het toch ongeveer gelijk op hoor, want Ajax speelde ook erg slordig en mat, net als Feyenoord overigens.
Ja ja, Ajax heeft érg overtuigend gewonnen, 2x achtergestaan, notabene tot 4 minuten voor tijd.......
Gelijkspel was een betere afspiegeling van de wedstrijd geweest imo.
Maar ach, kan er ook niks aandoen dat Feyenoord zo'n counter nog weggeeft na notabene zelf één van de laatste kansen van de wedstrijd (proberen) te creëren.
Ik heb het verder niet gezien, dus een goed oordeel over hoe de kansen zijn weggegeven kan ik ook niet geven en moet ik afgaan op de mening van de radio presentator.
Maar ach, al die Ajax kneusjes wanen zich nu ook even superieur tov. Feyenoord, terwijl het echt geen reële afspiegeling is geweest van de krachtsverhoudingen vindt ik.
Maar jah ooit winnen wij ook weer een keeren dan zal de wraak zoet zijn en zullen wij alle frustraties en ellende en pesterij-tjes tegen ons eindelijk kunnen afreageren.
(Ook hier ging het van hard juichen zodat de hele buurt het kon horen, tot het "k woord" door de kamer.... "doe eens normaal" hoorde ik mijn ouders zeggen![]()
Tja, die weten niet wat het is heh, Feyenoord supporter zijn. Amai, wat een middag toch, 10 minuten voor tijd denken dat je de overwinning in de pocket hebt (hoewel je bij Feyenoord daar nooit zeker van bent), en 4 minuten voor tijd 2-2 en in blessuretijd de winnende goal voor de joden.
Moet toegeven dat het voor Ajax wél de mooiste manier is om van Feyenoord te winnen op deze manier.
Nu maar hopen dat AZ wint, zodat Ajax geen 2de wordt want dat gun ik Ajax ook niet (wij helemaal niks, dan Ajax ook niet!)
inderdaad, ik weiger dat kut-woord tezeggen wat je bedoelt.quote:
Ik luister idd. altijd naar Radio Rijnmond idd.quote:Op zondag 17 april 2005 15:17 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Jij hebt zeker naar de objectieve verslaggevers van radio rijnmond geluisterd ...
Ze zijn anders altijd heel realistisch bij Radio Rijnmond hoorquote:Op zondag 17 april 2005 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd niet eens gezien, kom op gelijk op. Hoe verzin je het, je luisterde zeker naar radio rijnmond
quote:Op zondag 17 april 2005 15:20 schreef nozem het volgende:
Sjee, Feyenoord verliest gewoon van een team waar PSV met 4-0 van wint. Hoe slecht ben je dan?
Je mag als Feyenoorder toch ook wel eens de hand in eigen boezem steken hoor en vooral na deze wedstrijd. Als je in de dying seconds na zelf een corner te hebben genomen het zo weggeeft achterin, dan mag je jezelf wel goed achter de oren krabben.quote:Op zondag 17 april 2005 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, het is wél de mooiste manier om van Feyenoord te winnen voor Ajax, maar zeker niet de beste manier voor Ajax bedoel ik.
Op zo'n manier winnen getuigt niet echt van een overtuigende overwinning, maar meer van een mazzeltje, die net zo goed fout had kunnen aflopen.
verdiende overwinning feyenoord heeft niets laten zienquote:Op zondag 17 april 2005 15:15 schreef Zorro het volgende:
Eigenlijk moet Feyenoord woensdag gewoon van PSV winnen... want dan:quote:Op zondag 17 april 2005 15:20 schreef nozem het volgende:
Sjee, Feyenoord verliest gewoon van een team waar PSV met 4-0 van wint. Hoe slecht ben je dan?
Anastasiou had het zelf ook al kunnen beslissenquote:Op zondag 17 april 2005 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Lucky? f'noord was juist lucky met die goal van Kuyt, die had nooit mogen vallen.....
Ajax was gewoon beter, alleen onze voorhoede was net niet accuraat genoeg, op in de 92ste minuut na...
Anastasiou gaf wel een WERELD pass op onze mocro-flavour hoor.... die is wat mij betreft beter dan Harry....
Als PSV woensdag van Feyenoord verliest hebben ze dit seizoen een keer gelijkgespeeld en een keer verloren, dat zou natuurlijk helemaal niet best zijn.quote:Op zondag 17 april 2005 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Feyenoord woensdag gewoon van PSV winnen... want dan:
is PSV beter dan Ajax
Ajax beter dan Feyenoord
Feyenoord beter dan PSV
Dus wie is er nou beter dan wie?
Studi-jood Sport bedoel je?quote:Op zondag 17 april 2005 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Luisteren naar Radio rijnmond.
zeg dan gewoon niets hier tot je Studio Sport gezien hebt ofzo....
Heel veel slechter dan PSV, we zullen woensdag zien of dat daadwerkelijk zo is. Ik verheug me nu al op die walk-over van PSV. Dan heeft Feyenoord echt alles wat ze nog konden halen dit seizoen in één week weggegeven.quote:Op zondag 17 april 2005 15:20 schreef nozem het volgende:
Als dit jouw definitie van lucky is, dan is Ajax toch ook lucky?quote:Op zondag 17 april 2005 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Lucky? f'noord was juist lucky met die goal van Kuyt, die had nooit mogen vallen.....
Net voor de winterstop speelden ze 3-3 gelijk tegen Feyenoord, maar dat mogen we, gezien de huidige prestaties, toch wel zien als een eenmalige uitglijder.quote:Op zondag 17 april 2005 15:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heel veel slechter dan PSV, we zullen woensdag zien of dat daadwerkelijk zo is. Ik verheug me nu al op die walk-over van PSV. Dan heeft Feyenoord echt alles wat ze nog konden halen dit seizoen in één week weggegeven.![]()
Hehe, die zijn ook niet objectief nee ... maar radio rijnmond spant de kroon.quote:Op zondag 17 april 2005 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik luister idd. altijd naar Radio Rijnmond idd.![]()
Joh, alsof Langs de lijn objectief is(veredelde Radio Mokum....)
quote:
Mwah, het was gewoon een super laatste pass van Ananas op boukhari, en dat DIE hem niet maakt is al lucky voor f'noord, en tja, daarna was het gewoon goed afgemaakt.quote:Op zondag 17 april 2005 15:23 schreef Woffel het volgende:
[..]
Als dit jouw definitie van lucky is, dan is Ajax toch ook lucky?
Beide ploegen hebben momenten van geluk gekend gedurende de wedstrijd. Feyenoord had dat eerder in de wedstrijd en Ajax in de 91ste minuut, vandaar dat dat iedereen is bijgebleven.quote:Op zondag 17 april 2005 15:23 schreef Woffel het volgende:
[..]
Als dit jouw definitie van lucky is, dan is Ajax toch ook lucky?
Dat kan mijn hart niet aanquote:Op zondag 17 april 2005 15:25 schreef Max-Westerman het volgende:
18:40 herhaling van deze topmatch op Canal+ [14.gif]
Je zou hem bijna in Oranje zettenquote:Op zondag 17 april 2005 15:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kut Maduro !
madurquote:Op zondag 17 april 2005 15:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kut Maduro !
Omdat die als een kip zonder kop over het veld strompelde.quote:Op zondag 17 april 2005 15:27 schreef keijz het volgende:
Waarom werd Pardo eigelijk gewisseld?
Omdat Gullit wist dat Ajax de newbie De Graaf zou onderschatten, zodat hij aan de basis kon gaan staan van de 1-2 van Kuijtquote:Op zondag 17 april 2005 15:27 schreef keijz het volgende:
Waarom werd Pardo eigelijk gewisseld?
Ja, want hoeveel minuten studio sport heb je al met Harry gezien?quote:Op zondag 17 april 2005 15:19 schreef HeatWave het volgende:
die is wat mij betreft beter dan Harry....
newbiequote:Op zondag 17 april 2005 15:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Feyenoord had eigenlijk die 18jarige newbie die boos bij Ajax wegliep hadden moeten inzetten.
Ik zie alle wedstrijden live hoor.quote:Op zondag 17 april 2005 15:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, want hoeveel minuten studio sport heb je al met Harry gezien?
doe het dan tenminste met je zorrozwaardquote:Op zondag 17 april 2005 15:15 schreef Zorro het volgende:
Hoge binnenkant voet om babos kruising ik gekquote:Op zondag 17 april 2005 15:30 schreef Nashje het volgende:
Hoe ging die goal van Grygera dan?
Goal tegen Heerenveen was een goeie. Verder heeft ie alleen in een slecht-draaiend-Ajax meegespeeld.quote:Op zondag 17 april 2005 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie alle wedstrijden live hoor.
En hij voetbalt gewoon niet mee...... Ik schrijf hem nog niet af, maar feit is dat het zonder hem gewoon beter gaat... jammer voor hem..
tuurlijk, hij moet ook nog wel een kans krijgen hoorquote:Op zondag 17 april 2005 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goal tegen Heerenveen was een goeie. Verder heeft ie alleen in een slecht-draaiend-Ajax meegespeeld.
Gun hem eens z'n minuten nu het allemaal loopt, en je zal zien dat ie zelf een stuk stabieler zal zijn.
Babel scoort vooralsnog het meest op links, dus waarom dan geen voorhoede met Babel-Harry-Steven?
Soms? Die vent heeft niks goed gedaanquote:Op zondag 17 april 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Vonk deed soms raar
TCFKAB Ik ben er zwaar ziek van, maar feyenoord heeft het gewoon wegegeven....quote:Op zondag 17 april 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Leuk hoor, kijken met m'n zwager die voor Feyenoord is. Ik ging toch vrolijker weg dan hij achterbleef, maar hij vond het wel verdiend. Logisch, dat was het ook.
Grygera prima, Pienaar, De Jong, Maduro, Babel, Sneijder, Maxwell, Trabelsi en Escudé deden goede dingen, alleen Vonk deed soms raar en Mitea had het lastig.
Wat betekent die afkorting? Feyenoord heeft niks weggegeven joh, gewoon een slechte ploeg.quote:Op zondag 17 april 2005 15:38 schreef Muis_84 het volgende:
[..]
TCFKAB Ik ben er zwaar ziek van, maar feyenoord heeft het gewoon wegegeven....
Oneens, niet balvast, niet dreigend en ook niet scorend... wat deed ie dan wel goed??quote:Op zondag 17 april 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Babel een drama? Rare uitspraak van Heatwave. Deed precies wat een nummer 9 van Ajax moet doen.
Van Raaijquote:Op zondag 17 april 2005 15:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wie is nou die Harry?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |