Die resultaten komen, zoals altijd, vanmiddag.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:56 schreef Sidekick het volgende:
In Noord-Ierland zijn er overigens nog geen cijfers bekend? Hoe zit dit?
Beter een bedonderende premier die goed doet voor het land, ้n eu, dan een stuge misschien eerlijke die het land omlaag trekt...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
Zonde dat de Conservatieven niet hebben gewonnen.
Blair kan weer verder gaan met het bedonderen van zijn landgenoten![]()
Nee labour is goed bezig. De conservatieven weten wel van aanpakken. Streng doch rechtvaardig.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:23 schreef the_disheaver het volgende:
Beter een bedonderende premier die goed doet voor het land, ้n eu, dan een stuge misschien eerlijke die het land omlaag trekt...
Terecht dat ze wel hebben gewonnen maar ze hadden nog meer moeten winnen maar ja volgende keer weer als Engeland op de rand van de afgrond staat.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nou ja, niet gewonnen, ze hebben in ieder geval een flink aantal zetels van de LibDems en Labour gesnoept. Dat is toch niet niks.
Netto hebben de Cons maar 2 zetels overgenomen van de LibDems. 5 zetels die in handen waren van de LibDems zijn naar de Cons gegaan, en alle drie de zetels die de Cons hebben moeten opgeven zijn naar de LibDems gegaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nou ja, niet gewonnen, ze hebben in ieder geval een flink aantal zetels van de LibDems en Labour gesnoept. Dat is toch niet niks.
Volgens mij bedoelt hij die Kilroy-figuur ... maar ik weet eigenlijk niet waar die opkwam ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:18 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Jah...
Je bedoeld george Galloway van de Respect Party?
Hij:
Niet degene waarover een netwerk-reportage over was?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij die Kilroy-figuur ... maar ik weet eigenlijk niet waar die opkwam ?
Robert Kilroy-Silk deed via zijn partij Veritas mee in Erewash en kreeg 2,957 stemmen, oftewel 5.8% van het totaal. Labour won die zetel, en ook de cons en de libdems bleven boven Kilroy.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij die Kilroy-figuur ... maar ik weet eigenlijk niet waar die opkwam ?
Die netwerkreportage was toch juist over die Kilroy ?.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:04 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Niet degene waarover een netwerk-reportage over was?
Leg het verschil in wat ze doen eens uit tussen Thatcher, Major en Blair. Ik zie eigenlijk maar ้้n echt verschil en dat is dat Blair een minimum loon heeft ingevoerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
Blair kan weer verder gaan met het bedonderen van zijn landgenoten![]()
Winston slachter van de koerden Churchill?quote:
ow jah... ff terug gezocht in dit topic, en het klopt...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die netwerkreportage was toch juist over die Kilroy ?.
Eens!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
ach ja, moeten we hier van wakker liggen? Nee tochquote:173 tt-EEN 173 vr 06 mei 16:07:52
buitenland ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
THATCHER WIL BLAIR NIET FELICITEREN
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
De voormalige Britse premier Margaret
Thatcher had gehoopt op een beter
resultaat voor haar Conservatieve
Partij.
"Ik ben Conservatief, ik geloof dat het
conservatisme goed is voor het land en
veel voor het land heeft gedaan", zei
de IJzeren Dame. "Ik hoop dat we
terugkomen."