Geef ik het weer weg natuurlijk! bukgeit +1quote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef bukgeit het volgende:
Beautiful South
Inderdaad, volgens Bono.quote:Op zondag 17 april 2005 23:57 schreef Jostie het volgende:
Dat de leden bijna ontvoerd zouden zijn door de IRA?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
Prima. Wel raar dat God niet genoemd is.quote:Op maandag 18 april 2005 00:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
the catholics
the popes
st. germain
saint etienne
deacon blue
judas priest
voodoo glow skulls
all saints
vader abraham & de smurfen
holy noise
jesus lizard
The Jesus and Mary Chain
armoured saint
buitencategorie:
maxi priest
Arghh, pvdt!!!quote:Op maandag 18 april 2005 00:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
De man heeft vroeger wel bij een heilige band gespeeld. Niet als 'frontman' trouwens.
Hij komt niet uit Sint-Job-in-het-Goor maar wel uit een vrij grote stad daar in de buurt.
Masseer die tong dan maar ff goed, want ik wil zometeen gaanquote:
Stef kamil is de enige naam die blijft spoken door mijn hoofd, en die is het niet volgens mij.quote:Op maandag 18 april 2005 01:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Masseer die tong dan maar ff goed, want ik wil zometeen gaan![]()
Gek genoeg zijn franse hints niet zo vaak aan mij besteed, had ik maar beter opgelet. Vinden is trouver he? Ik geef het op, ga ook slapen, morgen gaat ie wel beantwoord wordenquote:Op maandag 18 april 2005 01:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Nee die is het zeker niet. Qua band zit je uiteraard goed, dEUS.
Gek genoeg lijkt de achternaam van deze man op het Frans voor 'vinden'![]()
ik ben de beroerste nietquote:Op maandag 18 april 2005 01:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
En oh, waat laat Bigshadow daar nog een dikke hint achter zeg...
Uiteraardquote:Op maandag 18 april 2005 09:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Rudy Trouve
True, true...quote:Op maandag 18 april 2005 10:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
da's Shampoo
quote:
Leuke band is dat...quote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef bukgeit het volgende:
Beautiful South
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |