ROFL, die gast heeft bij mij op skool gezeten.. Hij moet nog steeds Nederlandse grammaticelessen krijgen, aangezien hij de les "Aap-noot-mies" gemist had..quote:Op zondag 17 april 2005 16:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb maar eens gezocht op de meest foute uitgaanstent vlakbij m'n geboorteplaats. En bingo!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De tweede van links heb ook een stempel op der tietquote:
Ja ik zag hetquote:Op zondag 17 april 2005 21:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
De tweede van links heb ook een stempel op der tiet
quote:Op zondag 17 april 2005 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die rechter heeft een zwetende tiet
Linkjes!quote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef CrazyVorteX het volgende:
Er komen er veel uit Arnhem zeg. Ik zei toch dat ik niet met ze omging. ZE ZITTEN HIER GEWOON OVERAL![]()
whaaa de Bar&Boosquote:Op zondag 17 april 2005 19:31 schreef hollander76 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit is mijn bijdrage voor vandaag
quote:Op zondag 17 april 2005 21:44 schreef Danny het volgende:
deze foto stond in de OP van dit topic. De persoon op de foto wilde deze graag verwijderd zien. Bij deze.
deze foto stond in de OP van dit topic. De persoon op de foto wilde deze graag verwijderd zien. Bij deze.
hEb jUh aL EeN MaIlTjUh vAn d'R GeHaD DaT JuH HeLeMaAl lAuW BeNt eN dAt jUh 'm wEg mOeT HaLeN AnDeRs gAaT Ze d'R MaTtIeS BeLlEn!!!quote:
sorry hoor maar geloof je die crap echt???quote:Op zondag 17 april 2005 23:18 schreef danni het volgende:
Dit is dus wendy....
[afbeelding]
[..]
Op de een of andere manier raken ze me wel...
(zo aandoenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |