moet je kijken wat je wil en daar een mailtje maken zoals uitgelegd staat in dit topic en door mailen.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:17 schreef kollie het volgende:
Zoals ik al eerder zei: ik heb wel interesse om mee te doen!
Ik kan deze nergens vinden op de site?quote:Op maandag 18 april 2005 17:15 schreef Avani het volgende:
En de blousjes zijn ook weg![]()
Dit overhemd is voor mannen wel mooi:
[afbeelding]
Nee, want wat ik eventueel zou willen hebben, is er niet in mijn maat.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:31 schreef ook_gek het volgende:
plek zat zou zeggen snel mailen
Avani ga jij ook bestellen![]()
zoek dan iets anders in je maatquote:Op donderdag 21 april 2005 20:35 schreef Avani het volgende:
[..]
Nee, want wat ik eventueel zou willen hebben, is er niet in mijn maat.![]()
Niet op de site, koop wel veel op ebayquote:Op donderdag 21 april 2005 20:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oke dan is de maat goed![]()
Bestel jij vaak op de site van A&F of nooit?
minder anders hadden we zamen wat kunnen bestellen jij woont ook in den haag toch?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:54 schreef seto het volgende:
[..]
Niet op de site, koop wel veel op ebay
Jij wilt wel graag dat ik wat koop hèquote:Op donderdag 21 april 2005 20:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zoek dan iets anders in je maat![]()
Maar welke maat heb je dan? Ga ik wel iets voor je zoeken![]()
Slank meisje dusquote:Op donderdag 21 april 2005 20:59 schreef Avani het volgende:
[..]
Jij wilt wel graag dat ik wat koop hè
Maar vooruit, als jij iets wilt uitzoeken. Ik vind het prima.Ik heb normaal gesproken maat M, maar met polo's denk ik L, want die vallen klein, zeggen ze
Zoiets heb ik alleen al. Ook beetje dezelfde kleur, dus dan koop ik dat niet en ik draag er zelfs een blousje onder.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Leuke blouse onder staat je vast goed. Zo een streepjes blouse doet het prima hier onder. Ze hebben S M L en alle kleuren die je maar wil.
Ik heb geen idee wat jij qua kleding draagt eigelijk
Hmmm die site is zwaar aan het trippen nu
He voor een man heb ik dus aardig goed gegokt qua kledingquote:Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef Avani het volgende:
[..]
Zoiets heb ik alleen al. Ook beetje dezelfde kleur, dus dan koop ik dat niet en ik draag er zelfs een blousje onder.![]()
Ja, dat heb je goed gedaanquote:Op donderdag 21 april 2005 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He voor een man heb ik dus aardig goed gegokt qua kleding![]()
ik heb het idee dat je me nu in de maling neemtquote:
Nee, ze hadden eerst echt een heel leuk blousje, maar die is er niet meerquote:Op donderdag 21 april 2005 21:14 schreef ook_gek het volgende:
kan voor de rest niks leuks voor je vinden
Ik vind niet dat ze veel hebben en het polo gedeelte bij de vrouw werkt op dit moment even niet
Sorry schatje zal niet meer gebeuren. we zitten al op msnquote:Op donderdag 21 april 2005 22:23 schreef schatje het volgende:
-edit: wat slowchat verwijderd
Okee bedankt!quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:45 schreef postman het volgende:
ik heb vrijwel dezelfde maten en M van A&F past mij 't best.
M voor mensen die 1.91 zijn? kom je dan geen lengte tekort..?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:45 schreef postman het volgende:
ik heb vrijwel dezelfde maten en M van A&F past mij 't best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |