Grappig dat je dan die twee eilanden het tofst vindt..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:06 schreef Double-Helix het volgende:
ik ben bijna op alle wadden eilanden geweest,ga ik heel vaak met vrienden naar toe
Ik lees hier o.a. een boekje 'Zo leer je Spaans'. Is wel geinig. Ik heb ooit 1 jaar Spaans gehad, is wel iets van blijven hangen, maar zijn natuurlijk alleen de basisdingetjes.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:05 schreef Double-Helix het volgende:
spaans heb ik nooit geleert
OudGrieks alfabet beheers ik wel.. hoe zit het nou met dat rechts-naar-links verhaal?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:07 schreef Double-Helix het volgende:
Arabische heeft inderdaad veels ye veels regels die je moet onthouden en nergens op slaande alfabet...
ben ik ook het vaakst geweest,een vriend heeft een huisje aan zee in schiermonikoogquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Grappig dat je dan die twee eilanden het tofst vindt..
Hij is de man.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:08 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ben ik ook het vaakst geweest,een vriend heeft een huisje aan zee in schiermonikoog![]()
de letters zijn in feite andersom dan het europese alfabet,dus moet je ook andersom schrijven,arabisch heeft trouwens geen klinkers.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
OudGrieks alfabet beheers ik wel.. hoe zit het nou met dat rechts-naar-links verhaal?
Hoe doen ze dat dan als bij Arabisch Rad van Fortuin iemand een klinker wil kopen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:09 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
de letters zijn in feite andersom dan het europese alfabet,dus moet je ook andersom schrijven,arabisch heeft trouwens geen klinkers.
Dan schieten ze de quizmaster neer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan als bij Arabisch Rad van Fortuin iemand een klinker wil kopen?
We hebben geen rad van fortuinquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan als bij Arabisch Rad van Fortuin iemand een klinker wil kopen?
quote:
Ok, helder en duidelijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:12 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
We hebben geen rad van fortuin![]()
je moet bepaalde strepen op de letters zetten zodat je het op een bepaalde manier kan lezen
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ken je die grap met die reclame van Nestlé in een Arabisch land (weet even niet welk), waar ze drie plaatjes hadden: een huilend kind, een kind dat iets van Nestlé eet en een blij kind. Ze vergaten het van-rechts-naar-links-verhaal even.. oeps.
ik ook,maar niet op dit momentquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik wil nog altijd een keer naar Israel op vakantie..
Deel 2 is snel geopend hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee nu niet.. je kunt nog niet weg, het moet eerst vol hier..
ja waarom niet,best een boeiende reeksquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Deel 2, serieus?
Je doet je uiterste best dus waarom niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Deel 2, serieus?
leuke met soepele regels forum voor iedereenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar is die site voor dan?
Ik kijk nieteens.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar is die site voor dan?
Coolquote:
Wil je het echt weten?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:22 schreef Double-Helix het volgende:
wat is je geheim eigelijk met dat killen?
Graagquote:
beat itquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is jullie Michael Jackson top 3?
Ik heb er ook wel een paar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:22 schreef Double-Helix het volgende:
wat is je geheim eigelijk met dat killen?
Het geheim is een combinatie van strakke discipline, toewijding en een lichte neurotische stoornis.quote:
Ik ben geschiktquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het geheim is een combinatie van strakke discipline, toewijding en een lichte neurotische stoornis.
Kies je wel een mooie uit.. ik vind 'Man In The Mirror' mooi.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
beat it
voor de rest vind ik zijn liedjes niet leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |